Tangle teezer

Discussie in 'De lounge' gestart door Isis857, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhiro

    Myhiro Actief lid

    13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ik heb 'm. (Ben kapster) is inderdaad een hele goede borstel. Ik kan er de verschrikkelijkste soorten haar moeiteloos en vooral pijnloos doorkammen ;) Ik heb die van mij gekocht bij pro duo (maar ik woon in belgië dus weet niet of jullie die kennen). In Sluis hebben ze ook een winkel hair&body beauty en daar hebben ze hem ook. Kruidvat, etos etc verkoopt ze inderdaad niet.
     
  2. Sterrefeetje

    Sterrefeetje Niet meer actief

    Handig, en hij is overal op internet te koop zie ik, ik ga die flower pot bestellen :)
     
  3. Isis857

    Isis857 Fanatiek lid

    6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Consider, weet je nog wat de prijs bij zijnstijl haarstijl was? :)
     
  4. MissXX

    MissXX Fanatiek lid

    9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb hem ook gewoon gekocht bij een kapperswinkel, waar ze alle haarproducten verkopen. Gewoon in het centrum dus.. Verhullende kappers verkopen hem ook.

    Ik ben ook erg blij met m'n tangle teezer!
     
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    @ sterrefeetje, ik vind de gewone wel het beste...ligt ook het lekkerst in de hand.
    de flower is volgens mij wat kleiner waardoor je ook langer bezig bent met kammen denk ik.

    @isis, volgens mij is die 14 of 15 euro...

    Links is mijn dochter, foto is van vorig jaar zomer. Haar haren zijn alweer een stuk langer.
     
  6. Emjay

    Emjay Bekend lid

    17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    (offtopic @consider: Wow wat een prachtige bos krullen zeg!!)
     
  7. Isis857

    Isis857 Fanatiek lid

    6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Inderdaad, prachtig zeg!!
     
  8. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wauw consider mooie haren. Ons meisje heeft echt kroes kroes haha met krullen als ik er genoeg prul in doe hahaha
     
  9. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
  10. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    nou, mijn dochter heeft niet eens mega veel krullen, ze heeft het tot iets over haar schouder. maar ik denk dat ze een erg gevoelige hoofdhuid heeft (snel rood, ook als haar staart of vlecht niet strak zitten) en als je er dan nog een beetje drama extra(het is en blijft een meisje...;)) bij in gooit levert haren kammen elke ochtend tranen op.
    Ik maak haar haar licht vochtig en doe er dan krullencreme van anderelon in, dat helpt al iets, en dan begin ik onderin met kammen en ga langzaam naar boven, ik kam met een grove kam.
    dat doe ik bij mezelf ook zo, ik heb mijn haar korter maar wel meer krullen dan mijn dochter.
    ze heeft er hele dikke haren tussen zitten maar ook hele vlassige dunne haren, en alles daar tussen in zeg maar.

    toen mijn dochter klein was had ze een kort koppie met krullen, zeg maar net als Annie uit die film. toen hadden we minder problemen met kammen, nu het lang is, is het veel lastiger, maar ja.... ze wil zelf lang haar, van mij mag zo'n leuk krullen bobje ook, dan heeft ze veel mooiere krullen en het staat zo leuk....
     
  11. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wat zou die borstel eigenlijk moeten doen? Ik heb m als cadeautje gekregen, maar ik snap t niet helemaal. Ook heb ik heel dik haar waardoor het niet mn hele haar kamt.
     
  12. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @consider hoe krijg je die haren zo mooi?!
    Hoe vaak was je het? Wanneer borstel je, nat/droog? Wat smeer je er in?
    Ik krijg het alleen zo mooi als jet net gewassen is maar 1x in bed en het pluist weer als een gek!
     
  13. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hahahahaha, lol,dat had ik dus ook :D
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Maar blijven de krullen ook mooi, 'kam' je die er niet makkelijker door uit?
    Mijn dochtertje heeft ook krullen en het klit nogal, maar als ik het goed ga kammen, dan veranderen die pijpenkrullen meer in een soort golven of slag, wat ik minder leuk vind staan. Ben wel benieuwd, denk dat het al scheelt, vanmorgen zat het ook behoorlijk in de knoop en dan is borstelen geen leuk karwei.
     
  15. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb een 2e voor beneden via ebay gekocht, was iets van 8,- incl verzenden
     
  16. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    #36 consider, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Dan moet je na het doorborstelen even met een grove kam erdoor heen gaan.

    En voor de mensen die zeggen dat de tangle teezer niet door de onderste lagen gaat....je moet het ook niet gebruiken zoals je een normale borstel gebruikt.
    Je moet je haren in stukken borstelen.
    Dus eerst links een pluk dan achter en dan rechts en dan overal doorheen.
     
  17. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Heb je ook een half bloed kindje?

    Mijn man behandelt haar haren 1x per 8 á 10 maanden met een doos van kids organics.
    Deze maakt het haren niet stijl, maar maakt de krul beter handelbaar. Haar haren staan erdoor ook niet meer rechtop maar vallen mooi naar beneden.
    Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.houseofcheatham.com/products/kids/kidsrelaxer2.jpg

    Verder kam ik met de tangle teezer en kam ik na met een grove kam.
    Verder doe ik er een beetje kids organic shea butter detangeling moisturizer in
    Welcome To The House of Cheatham African-American hair products

    En een beetje dark & lovely - beautifull beginnings softening oil moisturizer
    Dark and Lovely Kids BeautifulBeginnings - Softening Oil Moisturizer | Bestel nu bij online shop Divine-Beauty.com

    Deze laatste 2 maken het haar mooi glad en minder pluizig.
    Het is geen gel ofzo wat het hard maakt.
     
  18. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nee, ben zelf een kwart indo maar dat is het dan ook hihi
    Wel een verschrikkelijke krullenbol, zowel ik als de oudste, ik vind het bij mezelf soms al moeilijk om in model te krijgen laat staan bij haar!

    Hoe vaak borstel je dan? Hier om de dag in bad met anti klit en dan heb ik bijna nergens last van, als ze uit bed komt en heeft liggen woelen dan pluist het altijd verschrikkelijk!
     
  19. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik borstel het alleen na het wassen, dus als het nog nat is.
    Zo'n 3x per week en dan kam ik het helemaal uit.
     
  20. ik heb hem voor mijn dochter die heeft lang steil haar, en vaak last van enorme klitten, ik dacht yes ik heb de ideale borstel gevonden maar inmiddels roep ik niet meer zo hard.
    hij kamt meer over de klitten heen zeker in de onderlaag van het haar.

    Ik moet de borstel die zonder enige moeite klitten verwijderd nog vinden.
     

Deel Deze Pagina