Wat vinden jullie tattoo binnenkant pols

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

    MamMo Bekend lid

    1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hallo,
    Ik denk erover een tatoeage te nemen, ik heb al een mooi idee. Liefst zou ik deze plaatsen op de binnenkant van mijn pols, maar ik ben een beetje bang voor het stigma van tattoo´s, denken jullie dat een bescheiden en liefelijk plaatje op de pols invloed kan hebben op bijvoorbeeld je carrière?
    Ik werk in de zorg, deels op kantoor, deels uitvoerend.

    Mijn idee is niet om een schreeuwerige tattoo te nemen, maar het zal wel enig formaat hebben, dus niet een klein symboolteken wat je wel eens ziet.

    Benieuwd naar jullie reacties!
     
  2. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik vind een tattoo aan de binnenkant van een pols best mooi, maar mening is wel dat je wel moet kunnen verbergen met bijvoorbeeld een brede armband of horloge oid.. Als het van een groter formaat is dan een brede armband zou ik het persoonlijk niet doen!
     
  3. Katja77

    Katja77 Fanatiek lid

    8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Eerlijk, ik vind een tattoo niet mooi, op het gehele lichaam niet. Maar dan nog altijd eerder op een plek die ook goed te verbergen is. Dus inderdaad niet de pols... In veel beroepen zijn tattoos gewoon niet geaccepteerd. En dat snap ik ook prima.

    Bij twijfel ... niet oversteken! Kies dan beter voor een andere locatie.
     
  4. Peace

    Peace Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.552
    244
    63
    Ik heb een tattoo op mijn linkerpols (bewust links omdat ik met rechts een hand geef etc) en kan hem prima verbergen onder mijn brede horloge. Op mn werk ziet niemand m!
     
  5. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Had mijn openingspost kunnen zijn!! Ik lees even mee.
     
  6. MamMo

    MamMo Bekend lid

    1 mrt 2011
    866
    86
    28
    welk brede horloge heb je dan, dat zou natuurlijk een oplossing kunnen zijn!
     
  7. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja mooi,heb het zelf ook :)
    Heb em overigens al jaren en nooit geen enkel probleem mee gehad kwa werk ofzo en heb toch een representatieve functie.
    Die van mij is zo'n 3X3 cm,veel mensen hebben het niet eens in de gaten,pas geleden vroeg een collega sinds wanneer ik een tattoo had....euhm nou hij zit er al zo'n 10jaar! Heb er meerdere waarvan 2 op onderarm,nooit negatieve opmerkingen over gehad (niet dat mij dat wat zou uitmaken!).
     
  8. Peace

    Peace Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.552
    244
    63
    Volgens mij van soho van de v en d.
    Ik heb het horloge meegenomen bij het ontwerpen van de tattoo.
     
  9. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    Ik vind het erg mooi. Wou het zelf ook maar met oog op de toekomst (werk) toch maar niet gedaan hij staat nu op mijn enkel
     
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.150
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind aan de binnenkant van de pols wel mooi.
     
  11. mamootje

    mamootje Fanatiek lid

    25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb de eerste letter van mijn dochter op mijn rechter pols (aan de binnenkant) ik sta voor de klas dus ik heb er van te voren ook heel goed over nagedacht en was ook bang voor reacties ofzo, maar het is gewoon erg mooi geworden en het scheelt ook hoe je er zelf mee omgaat.
    Ik ga hem niet steeds verbergen, ik ben er trots op en het is een klein versiersel van mij, ik val er niemand mee lastig ;)
     
  12. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een tattoo aan de binnenkant van mn pols.
    Mn zoontje zijn naam!
    Op mijn werk mag je eigenlijjk geen zichtbare hebben.
    Maar nog nooit iets van gezegd, en anders kan ik er een brede armband, zweetband of horloge over doen ;)


    Maar ik vind het een mooie plek voor een mooie tattoo
     
  13. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja mooi doen! ben gek op tattoo's. hier ook een aan de binnenkant van mijn pols/arm. te groot om te verbergen hihi..
     
  14. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier ook mijn dochtertje haar naam op de binnenkant van mijn pols.. :D
     
  15. MamMo

    MamMo Bekend lid

    1 mrt 2011
    866
    86
    28

    Foto!!!

    En alle anderen, bedankt voor jullie reacties. Ik ga het denk ik gewoon even vragen op mijn werk en voor de toekomst is een brede armband of horloge een optie als ik hem zou willen verbergen. Ik neig steeds meer naar doen, ik leef mijn leven met het motto, bij twijfel DOEN, maar dit is natuurlijk wel iets waar even goed over nagedacht moet worden....

    Edit, ook anderen als jullie een foto willen plaatsen, ik ben erg benieuwd hoor!
     
  16. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    wil je best een foto sturen, maar volgens mij kun je in een pb geen foto's mee sturen.....
     
  17. MamMo

    MamMo Bekend lid

    1 mrt 2011
    866
    86
    28
  18. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ik heb t trouwens van te voren gevraagd op mijn werk of het een probleem zou zijn.. en dat was t niet.. heb er nu totaal 4..
     
  19. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Toevallig, ik zit met hetzelfde 'dilemma'.
    Maar ik ben er ook nog niet over uit.
    Ik vind het zelf wel heel mooi.

    Wat Wendy van Dijk heeft, met haar tatoeage van haar zoontje op haar onderarm, vind ik ook erg mooi.
     
  20. Katja77

    Katja77 Fanatiek lid

    8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Moet er ook rekening mee houden dat je ooit nog eens van baan wilt / moet veranderen. Kan ook maar zo in een hele andere branche zijn.

    Vorige week nog een sollicitatiegesprek met een hele geschikte kandidaat, echter een hele zichtbare tattoo in de nek. Heel jammer, maar is niet aangenomen dus.
     

Deel Deze Pagina