Alweer een blaasontsteking...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door toet, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Gister bij de dokter geweest met me urine,en weer een blaasontsteking,dit is de 4 keer al...ik moest toch maar even we urine in het ziekenhuis brengen om te kijken wat voor bacterie het is,en wat voor kuurtje ik eventueel mag hebben...ik maak me gelijk weer heel erg druk of het geen kwaad kan voor de kleine,en wat nou als ik een bacterie heb waar ik het kuurtje niet van mag hebbben...maak me zo zorgen...maar de huisarts zegt dat het voor de kleine geen kwaad kan,ik moet haar ook wel geloven,maar ik ga dan toch weer zitten piekeren...de uitslag zou 1 a 2 dagen duren...maar ik heb wel gelukkig weinig klachten,alleen een beetje zeurende pijn in me buik...

    Groetjes,
     
  2. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb gehoord dat citroenen eten heel goed werkt tegen en voor een blaasontsteking.

    misschien iets om te proberen zodat deze sneller overgaat en dan blijven eten zodat een volgende minder snel (of misschien niet)terug komt.
     
  3. Danny

    Danny Niet meer actief

    Ja inderdaad, een citroen uitpersen en op nuchtere maag drinken, werkt elke keer bij mij. Binnen 2 dagen is t over.
    En baad t niet schaad t niet toch!

    Sterkte!
     
  4. Oempje

    Oempje Actief lid

    13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff weet niet of ik dat wel kan een citroen drinken? Maar wil best een gokje wagen.
     
  5. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Heyy Toet, ik heb ook bij al mijn zwangerschappen meerdere malen blaasontsteking gehad, echt heel vervelend, nu ook al 2 keer, maar ik slik sinds een paar weken cranberry tabletten en ik kan het niet garanderen natuurlijk maar heb tot nu toe nog geen nieuwe blaasontsteking klachten! Het is het proberen waard :D
     
  6. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hey!

    Ik ben nu ook aan de cranberry,je heb nu van Bional ook een cranberry kuurtje,die heb ik gedaan,omdat ik geen antibiotica kreeg...en nu heb ik van Optimax cranberry tabletten.600 mg...ik ben benieuwd!

    Groetjes,
     
  7. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Dus cranberry is geen probleem om te slikken tijdens zwangerschap? Dan ga ik het ook innemen.
     
  8. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Je moet even goed op de verpakking kijken,sommige mogen niet tijdens zwangerschap ( er zitten dan ook andere stoffen bij die je niet mag,maar dan staat het er altijd op!)


    Groetjes,
     
  9. Minimuuske

    31 aug 2006
    27
    0
    0
    Veeeel water drinken, veel vitamine C (zit oa in cranberrysap)
    Goed uitplassen (ook na intimiteiten erg belangrijk)


    STERKTE!
     

Deel Deze Pagina