Tattoo met naam kinderen, waar zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door sennavt, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sennavt

    sennavt Actief lid

    18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik mijn eerste (en enigste tot nu toe) tattoo liet zetten heb ik altijd gezegd dat ik er nog 1 wilde, ooit.

    Ik heb nu 2 kinderen en hun namen ergens op mijn lichaam vereeuwigen leek me dan ook een mooi idee.

    Over het ontwerp ben ik nog niet helemaal uit, voor ik daarmee verder ga wil ik eerst de plek bepalen waar hij moet komen te staan. En dat vind ik nogal lastig. Mijn andere staat op mijn onderrug, en de nieuwe op m'n bovenrug wil ik liever niet eigenlijk. Maar waar dan?

    Iemand ideeën? Zelf dacht ik op de binnenkant van m'n onderarm, ik vind het namelijk wel belangrijk dat ik het, moest het nodig zijn, hem kan bedekken d.m.v kleding.

    Er moet genoeg ruimte zijn voor 2 namen inclusief geboortedatums en wat versiering. Het hoeft niet levensgroot maar mag best leesbaar zijn.

    Ik merk dat ik een beetje inspiratieloos ben, kom eigenlijk niet verder dan m'n onderarm zoals ik eerder zei. Dus hopelijk hebben jullie verrassende, leuke ideeën.
     
  2. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Haha mijne staat heel origineel, aan de binnenkant van mijn linker onderarm ;) :p
     
  3. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hier ook haha
     
  4. butterblue

    butterblue Bekend lid

    7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Recher onderarm in sierlijke letters de naam van mijn dochtertje :)
    Zoontje zal nog volgen... Ben er alleen nog niet uit of deze eronder komt te staan of op de andere arm 😉
     
  5. sennavt

    sennavt Actief lid

    18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou in ieder geval heb ik dan wel smaak denk ik, als ik het zo lees haha :D

    Maar mag ik vragen hoe jullie het dan vormgegeven hebben? Het zijn 2 namen, 1 van 7 letters en 1 van 5 letters. Het mag best leesbaar zijn en vraag me dan af of het dan niet te groot wordt voor 1 onderarm? Aangezien ik er meer bij wil dan alleen namen en geboortedatums.

    Mijn man houdt namelijk niet zo van tattoo's, hij vind het niet zo mooi maar maakt er gelukkig geen probleem van dat ik er nog 1 wil maar ik betwijfel of hij blij zou zijn met 2 getatoeëerde onderarmen ;) Ik zelf zou in staat zijn de ene op de ene arm te zetten en de andere op de ander ;)
     
  6. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb op binnenkant pols/arm 1 naam staan.
    In de toekomst hoop ik daar een 2e naam aan toe te voegen en misschien dat ik dan ook wat bloemen toe laat voegen :)
    Vind en vond t vooral belangrijk dat ik t zelf kan lezen ;) mijn tattoo tenslotte :p

    Kan evt wel foto plaatsen als je wilt
     
  7. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wil je persee de geboorte datum erbij? Dat lijkt mij gelijk zo druk.
     
  8. JackieSt

    JackieSt Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb de naam van onze dochter aan de binnenkant van mijn onderarm.
     
  9. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    heb hem op mijn enkel staan
     
  10. Guapetona

    Guapetona Fanatiek lid

    13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Heb zelf ook slechts een tattoo op mijn rechterschouder. Zelf zit ik ook te denken aan een tweede tattoo. Wat ik wel mooie plekjes vind voor jouw idee van de kindernamen is in de vorm van een enkelband of met geboortedata en versiering op je zij, in de lengte als je begrijpt wat ik bedoel. Qua versiering zou kersenbloesem of een levensboom mooi kunnen zijn misschien? Op zich vind ik trouwens als je een tattoo op je onderrug hebt best ook 1 op je schouder of bovenarm kan hebben (eventueel ook als een armband?)
     
  11. Guapetona

    Guapetona Fanatiek lid

    13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Google eens op tattoos voor vrouwen of meisjes, of op Pinterest: verrassend veel leuke ideeën voor plekjes en vormen!
     
  12. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.425
    210
    63
    Werk
    Limburg
    Ik heb de namen van de kids op mijn pols
     
  13. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.906
    1.187
    113
    Nederland
    Ik heb zijn naam aan de buitenkant van mijn onderarm staan. Van elleboog tot pols met een grote roos. En binnenkort wil ik op de andere arm, ook buitenkant. Een klok met zijn geboorte tijd en rozen.
     
  14. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.211
    768
    113
    Vrouw
    Ik heb de namen van mijn dochters op mijn bovenarm met 2 vlinders.
    De naam van mijn zoon, met een vlinder wil ik op mijn voet laten plaatsen.
     
  15. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik ga 13 juni de namen van mijn kinderen laten tattoeeren.
    Ik wil ze graag aan de zijkant van mijn pols/arm.
    Ik doe er een dubbel hartje bij.

    voorbeeld tattoe.jpg

    Deze word het maar wel wat groter en de afstanden worden ook gelijk tussen de namen en hartjes.
    Het kan ook best zijn dat de namen achter elkaar komen, maar dat moet ik dan bekijken hoe het past
     
  16. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Mijne is zonder geboortedatum, in sierlijke letters
     
  17. Ana leigh

    Ana leigh Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier alleen de naam op mijn voet, met een sierlijke 'slinger' omhoog richting knie. :)

    Liefs,
     
  18. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook onderarm haha, ik wilde eigenlijk op mijn ruggegraat.
     
  19. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.730
    405
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Binnenkant onderarm/pols vind ik mooi, maar vanwege mijn werk kan dat niet. Voet vind ik ook mooi. Ik twijfel ook nog of en waar ik dan de naam van mijn dochter zou laten zetten. Hoorde dat een voet niet zo fijn is om een tattoo te laten zetten :)
     
  20. Bollen

    Bollen Fanatiek lid

    22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de naam op m'n linker onderarm. Zonder geboortedatum in sierlijke letters.
     

Deel Deze Pagina