tattoo met naam van je kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Happygirl86, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier heb ik een trybal op me voet met daarbij de 2 namen van me kids.

    als ik er aan denk zal ik vanavond even een foto maken.

    volgend weekend komen er weer 2 tattoo's bij, waarvan 1 op me pols, dat worden de voorletters van me kids ,met 2 sterren..
     
  2. Romana

    Romana Actief lid

    1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik heb mn zoontjes naam op mn bovenarm staan in sierletters. Niet zo origineel maar wel van betekenis voor mij. Ik wilde in eerste instantie zijn geboortedatum erbij. Alleen de tattooeerder wilde dat niet doen omdat hij dat vind associeren met overlijdensdatum. Daar had ik nooit over nagedacht en ben blij dat ik dat uiteindelijk ook niet gedaan heb.

    Mn dochter zal waarschijnlijk of onder deze komen te staan, of me andere arm... Ik zit er nog over na te denken. Maar denk onder mn zoons naam.
     
  3. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Ik moet ook nog steeds...Van uitstel komt afstel zeggen ze toch?
    Dus ik ga ECHT een afspraak maken!
     
  4. fafje

    fafje Niet meer actief

    binnekort laat ik de 2 voornamen van mn zoontje in het arabisch zetten onder mn oksel mee met de lijn van een rib...
    nee geen datum, doet mij dan denken alsof ie er niet meer is
     
  5. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier komen de namen van onze kinderen op mijn zij uitwaaierend naar mijn rug en ribben, het wordt een combinatie van een tribal-achtige krul met de namen en nog wat erbij, ben nu nog aan het nadenken over het ontwerp, maar hij komt er zeker.
     
  6. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mijn tattoo staat bij een ander topic die staat op mijn voet.. ondertussen is er een tweeling bij gekomen dus ben hard aan het denken voor een ontwerp voor de namen van die twee ...
     
  7. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wow wat een gave tattoos zeg!! Ik ga ook de namen van de kids erop laten zetten. Ik heb al een tattoo op mijn schouderblad en die wil ik zeg maar uitbreiden, een vriend van mij is een ontwerp aan het maken. Ik laat wel een foto zien als het gedaan is maar dat kan nog even duren want ik geef nog bv.
     
  8. CherryAyden

    CherryAyden Niet meer actief

    Ik wilde ook iets laten tatoeren dat me aan mijn zoontje deed denken maar een naam vind ik niet mooi. Dus heb ik gezocht naar iets symbolisch. Toen heb ik drie veertjes laten tatoeren die staan voor mij mijn vriend en mijn zoontje.

    Als je nou wel een naam wilt kun je op verschillende sites een mooi lettertype zoeken bijvoorbeeld op dafont.com. Zo kun je echt iets zoeken dat jij mooi vind!
     
  9. CherryAyden

    CherryAyden Niet meer actief

    Je kunt altijd een tweede naam of ergens anders zetten of zo ontwerpen dat hij bij de eerste past. waar je hem zou moeten zetten ligt echt aan jou. Wil je dat iedereen hem kan zien? Of wil je dat het meer prive is? Daar kun je de plek dan op aan passen. Een datum zou ik niet doen, doet me denken aan een overlijdensdatum!
     
  10. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bij mij zullen de namen van de kids ook niet zoals normaal geschreven worden. Het worden een soort arabische tekens... maar dan anders ;)
     
  11. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0

    Ohhh laat je een foto zien als ie af is! Lijkt me echt prachtig alleen wel pijnlijk :$
     
  12. Ise Bo

    Ise Bo Bekend lid

    8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Leuke ideetjes kan ik hier op doen zeg!
    Ik wil nl. ook nog een tattoo laten zetten met naam
    van de kleine!
     
  13. Chantalll

    Chantalll Actief lid

    7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mijne op mijn pols
     
  14. Patriesjuh

    Patriesjuh Bekend lid

    22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    wat een mooie tats allemaal.
    Ik wilde er ook 1 met de naam van me dochter, maar wist niet echt hoe of wat, dus heb nu besloten te wachten tot we een 2e hebben, zodat het dan waarschijnlijk 1 tattoo word.
     
  15. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier de namen van mijn zoontjes op mijn linker pols.
    Ik wilde er eigenlijk niks bij maar echt alleen 2 namen in mooie sierlijke letters. Ben er echt super blij mee. Hij is misschien niet super origineel maar voor mij perfect.
     
  16. Lt20

    Lt20 Niet meer actief

    De mijne wordt 28 januari gezet, foto volgt....
     
  17. fafje

    fafje Niet meer actief

    zal ik doen ;)

    میرزا نظير

    dit wordt het
     
  18. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
  19. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    En die van Majell , wat een super mooie letters,
    heel mooi gezet!
    De rest ook heel mooi!
    Ik heb de naam van mijn oudste al wel op mijn onderarm
    nou de jongste ook nog!
    Effe zoeke naar een leeg plekje:)
     
  20. frummeltje31

    frummeltje31 Fanatiek lid

    16 sep 2009
    2.157
    109
    63
    wat een supermooie tattoo's allemaal!!!! Ik ben er zelf ook over aan het denken, nu mijn man nog even over halen, haha.
     

Deel Deze Pagina