Tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door liefkleintje, 23 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Van de week plaatste ik een topic over het ontwerp van een tattoo.

    Inmiddels weet ik een klein beetje wat ik wil. (Nog steeds niet precies en de plaats twijfel ik ook nog over. Het is niet niks natuurlijk)

    Nu ben ik benieuwd.... waar zit de tattooshop waar ik moet zijn voor tattoos (naam dochter met hartje en mss haar hartslag) met fijne lijntjes?? Wie zijn daar goed in?

    Is het echt zo dat het beter is de lijntjes niet té fijn te maken? (Dat zeiden ze bij de shop waar ik nu geweest ben)

    Ik twijfel over de plaats. Binnenkant pols of zijkant onderarm (kant van mijn pink), en dan klein en subtiel. Geen plakkaat ;)

    Jullie hier advies in? Waarom wel/niet?
     
  2. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hele fijne lijntjes lopen altijd iets uit, vandaar dat advies denk ik. En de plaats, daarvoor moet je beslissen of je t altijd zichtbaar wilt hebben, of beter gezegd, wil je t altijd kunnen bedekken, of mag het zichtbaar zijn voor anderen. Bijvoorbeeld op je werk.
    Ik heb overigens op beide plekken die je beschrijft tattoos, dus mijn mening is gewoon doen.
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  3. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Ja... hij had het idd over uitlopen volgens mij. Is dat echt zó erg? Ik vind het t mooist als het net lijkt als het met een pen geschreven is zo dun. Maar dat is niet aan te raden dan?

    Wil je een foto laten zien van jouw tattoos? Of liever niet?

    Ik twijfel dus of hij op de zijkant van mijn arm te opvallend is. Dat vind ik wel de mooiste plek denk ik.....
     
  4. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Dit zijn ze, op de ene foto zie je nog mijn Human Rights tattoo, de letter R. Die lijnen waren fijner, maar doordat ie op een bewegend deel zit zijn ze behoorlijk uitgelopen. Hetzelfde geldt voor de 'pompeblêden' die lijnen waren ook fijner. Ik vind t niet storend, maar ik wist t ook dat dat zou gebeuren.
    De lijnen van de kersenbloesem (van de bloemetjes) zijn denk ik wel de fijnste die je kan laten zetten. Die zit er al ruim 2 jaar op, en is nog perfect.
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  5. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb twee tattoos die heel dun zijn gezet. Namen van mijn kinderen. Echt heel dun en fijntjes en zijn niet uitgelopen en super strak gezet! Ik ben naar 25 to life gegaan en de recentste bij inkstitution, allebei in Rdam
     
    baby90, liefkleintje en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb een tattoo op de binnenkant van mijn onderarm.
    Ook best fijne lijntjes.

    1 tip... maak de tattoo niet te klein/te dicht op elkaar. Tattoo lijnen willen nog wel eens iets verdikken, waardoor het een opeen gedrukt "zooitje" wordt als alles teveel op elkaar zit ;)
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  7. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik haal ze zo weer weg..
     
    liefkleintje, Athina en Riverdale87 vinden dit leuk.
  8. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Dank je!! Heb je mss een (klein stukje) foto? :)
    Over welke van de 2 ben je het meest tevreden?
     
  9. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Mooi!!! Mijn ontwerp lijkt op jouw bovenste! ♡
     
    Niveah vindt dit leuk.
  10. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Dat zijn idd mooie dunne lijntjes!!
     
  11. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Ja
    Ja, dat zei hij inderdaad. Dan gaat het dichtlopen.....
     
  12. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik al wel idd! Leuk!!
     
  13. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Hier heb ik wat dingen op papier staan. Meer als de helft valt sowieso af, maar geloof ook nog niet dat DE tattoo hier tussen staat ;)
     
    Manque vindt dit leuk.
  14. MariMari

    MariMari Actief lid

    8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    liefkleintje vindt dit leuk.
  15. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Dat dunne van de 2e vind ik heel mooi!
    Ik woon tegen de Belgische grens, dus niet echt in de buurt ;)
     
    MariMari vindt dit leuk.
  16. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    mijn ervaring is ook dat dunne lijntjes idd wat uitlopen/dikker worden.
    denk dat dit ook heel erg afhankelijk is van je huid en de plek zal wellicht ook wel meespelen.

    hou er rekening mee dat het bewegende delen zijn die je noemt, dus als je je arm draait een stukje/gewoon beweegt dan beweegt de tattoo dus mee en blijft dus niet altijd strak in t midden staan bijv ;)

    ik heb zelf in pols en onderarm binnenkant zodat ik t zelf altijd kan zien ;) zal zo nog wel even een kleine foto bijvoegen via telefoon, bovenste tattoo zet ik liever niet in beeld ;) eigen ontwerp en mogelijk dus herkenbaarheid.
    plaatsing van de naam op pols op die manier is bewust gekozen, dan is t ook voor toeschouwers nog een soort leesbaar, maar het belangrijkste vond ik dat ik t zelf kon lezen.

    Als ik t niet vergeet haal ik de foto ook straks weer weg haha
     
    liefkleintje vindt dit leuk.
  17. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Mooi! En ook een mooie plaats!
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  18. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Low voltage ink in Oudehaske vind ik hele mooie tattoos zetten met strakke lijnen.
    Voor een tattoo zou ik het ook wel over hebben om te reizen, het is toch iets wat je altijd bij je zal dragen.
     
  19. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Die is ruim 2u rijden enkele reis. Op zich geen probleem. Maar hoe gaat dat dan met ontwerpen? Om 4u op en neer te rijden om het ontwerp te bespreken vind ik nogal wat. Ik wil namelijk niet daar naartoe rijden, op dat moment iets laten ontwerpen en het gelijk laten zetten. Ik wil daar eerst héél goed over nadenken :)
     
  20. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Houd er rekening mee dat teksten voor jou standpunt op de kop worden gezet, dus als je tekst gebruikt op je pols is je hand de onderkant, niet de bovenkant.
     
    liefkleintje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina