wie o wie heeft ook last van....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boedha85, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedha85

    Boedha85 Lid

    23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Ik heb het al een x eerder gevraagd,., maar kan mijn hele topic niet weer vinden,.,
    Vind het persoonlijk wel een nadeel als je een nieuw onderwerp opent kun je hem nooit zo sneel weer terug vinden,.,
    Je moet dan echt alles weer bij langs maar ok,.,

    Ik heb het afgelopen vrijdag ook aan mijn fertiliteitsarts gevraagd, maar blijkbaar was ze niet in een goed humeur,., want heb eigenlijk geen antwoord gekregen,.,

    Drie dagen voordat ik ongi word,., heb ik een soort buikpijn dat lijkt op blaasontsteking,., als ik ongi ben dan heb ik zo'n buikpijn dat ik niet meer kan lopen en ben dan aan het overgeven en een hoofdpijn niet normaal,., Als mijn ongi afgelopen is heb ik twee dagen lang last van mijn rechterkant de onderbuik heb dan enorm steken en kan dus niet rechtop lopen,., en dit houdt aan dat vage pijn en die steken,.,
    Heeft iemand hier ervaring mee of last van? Of wie weet wat het kan zijn?
     
  2. loutjelou

    loutjelou Fanatiek lid

    16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
  3. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik herken het voor een deel, maar heb er niet elke maand last van (dat maakt t juist zo raar). Ik heb ooit eens zo'n buikpijn gehad dat ik idd ook niets meer kon. Het rare bij mij was dat er geen enkel verband was tussen de hoeveelheid bloedverlies en de buikpijn. Dus niet dat ik alleen maar veel buikpijn heb als ik ook flink ongi ben. Na de ongi heb ik t gevoel dat ik nog een soort "spierpijn" heb daar in mijn buik waar t zo zeer deed. Herken jij dat ook?
    Bij mij hebben ze laatst een klein vleesboompje zien zitten, dat zou een veroorzaker kunnen zijn.
    xxx Hypo
     
  4. Boedha85

    Boedha85 Lid

    23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    #4 Boedha85, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
    Hey hypo,.,

    Bedankt voor je reactie,., ik heb soms inderdaad na de ongi last van een soort spierpijn maar dit is een lichte vorm,., de rest heb ik echt heel hevige pijn das echt niet normaal meer
    en loutje lou ook jij bedankt voor je reactie

    Ik heb net even opgezocht wat de symptomen kunnen zijn van een vleesboom,., en eigenlijk alle symptomen heb ik ook,.,
    Hoe kan ik erachter komen of het daadwerkelijk ook zo is
     

Deel Deze Pagina