rare klachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Vanmorgen toen ik om 05.00 uur wakker werd omdat mijn vriend moest gaan werken, had ik hele erge pijn links onder in mijn buik. Het was zo erg dat ik even niet meer uit bed kon komen en ik lag echt te huilen van de pijn. Op een gegeven moment zakte het een beetje en nu is het wel redelijk te doen.

    Ook had ik net hele gele urine, veel geler dan normaal.

    Weet iemand wat deze klachten kunnen betekenen? Ik zit nu ongeveer 5 dagen voor de nod.

    Alvast bedant, Luna1
     
  2. marial

    marial Lid

    23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hoi hoi,

    misschien een (late) eisprong of innesteling? En je urine misschien te geconcentreerd? In iedergeval 5 dagen wachten tot je kan testen en wie weet was het wel innesteling..ik hoop het voor je meid :D

    groetjes, marial
     
  3. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Ha Marial,

    bedankt voor je antwoord. Mijn eisprong was op dag 17 van de cyclus. Loop bij de gyn.

    Hopelijk is het wel een goed teken, heb er normaal nooit last van. Maar kan ook zijn dat ikeen keer vroeger ongesteld wordt misschien.

    Liefs luna1
     
  4. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Dag Luna1,
    Ik heb het zelf ook gehad 5 dagen na mijn eisprong, misschien is het de innesteling ik had erg trekkend gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn trok soms door naar boven na 3 dagen is het trekkend gevoel in mijn buik weggetrokken maar het is nog wel gevoelig als ik er wat harder op druk de rugpijn en gevoelige borsten zijn er nog verder heb ik ook donkerde urinde misschien zijn we wel zwanger ik ga morgen testen als ik meer weet laat ik je het weten. Heb je verder nog klachten?
    Groetjes
     
  5. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    O spannend succes Daliya, laat me weten wat de uitkomst was he!
    Ik voel me inmiddels weer goed.
     
  6. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha die Luna,

    Hoe gaat het met je?
    Over die buikpijn kan ik niks zeggen. Het kan van alles zijn, darmen, eileider, baarmoeder, blaas, spieren. Wel heel vervelend als je dat hebt. Ik heb nu al 6 dagen buikpijn, ik wacht op mn ongi na de curretage..
    Maar er gebeurt maar niks, ook zwaar irri. :(

    Je urine is zo geel omdat het geconcentreerd is, doordat je snachts niet plast.

    Ik hoop dat je over 4 dagen een hele mooie test in handen krijgt en dat de :evil: de komende 9 maanden ver uit jouw buurt blijft.

    Knuffel!
     
  7. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Dag Luna1,
    De test van vanmorgen was nog negatief helaas dus nog ff afw8en.
    Groetjes
     
  8. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    @Daliya, o jammer meis. Weet hoe vervelend dat is. Nog even afwachten. Je zit voor nod dus houd de moed er in hoor!

    @Sucre, Haaa lieve Sucre, wat toevallig dat jij nu reageerd want ik was het forum al aan het af speuren of ik jou ergens kon vinden. Was inderdaad benieuwd hoe het nu met je gaat. Kan het misschien niet een goed teken zijn dat de ongi er nog niet is? Of ben je na de curratage nog helemaal niet ongesteld geweest? Lijkt me erg frustrerend. Hopelijk voel je je alweer wat beter, dan toen het hele gebeuren zich afspeelde. En kun je toch een beetje genieten van het feit dat je pas getrouwd bent! Ik heb wel tegen mezelf gezegd, er zijn nog zoveel andere dingen waar ik mijn vreugde uit kan halen. Dat kindje komt er ook nog wel voor ons! Bij mij wordt het trouwens dan ook een halfbloedje. ;)

    We wachten allemaal maar af, meer kunnen we niet doen.

    Lief Luna1

    P.s. de buikpijn is niet meer zo erg.
     
  9. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Luna, ik ben nog helemaal niet ongi geweest na de curretage. Ik heb laats een test gedaan, waarop ik heeeeeeeeeeeel vaag een lijntje zag. Afgelopen donderdag heb ik mn HCG laten testen en die was heeeeeeel erg laag. Dus ik kan niet zwanger zijn. Ik heb mijn eisprong volgens mij duidelijk gevoeld. Het gekke is alleen dat ik een week na mijn vermoedelijke eisprong weer het gevoel had dat mn ei sprong. Heel vaag allemaal.

    Ik wacht nu maar gewoon op mn ongi. Mijn buikpijn word al iets minder (of ik raak er aan gewend :( ). Maar die onzekerheid is zo killing.

    Dat zul jij vast ook hebben. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent he. Hopelijk word je gauw zwanger. Ik ga heel hard voor je duimen!

    [-o<

    Liefs van mij
     

Deel Deze Pagina