Telefoon abonnement voor kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door miramare, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    736
    143
    43
    hoi welk abonnement hebben jullie voor jullie zoon/dochter? Zoek ook een abonnement waarbij je kunt instellen dat ze niet over de data enz heengaan ivm onverwachte kosten
     
  2. Ik zou denk ik voor een prepaid kaart gaan.. juist voor onvoorziene kosten, dan kan het niet zo extreem oplopen.
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  3. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Prepaid zou ik doen inderdaad.

    Maar mijn zoon is pas 9. Dus de komende 3jr hoef ik er nog niet over na te denken :rolleyes:
     
    Manolito en Juul75 vinden dit leuk.
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.506
    8.355
    113
    Ik ben hier ook over na aanmeet denken en neig naar prepaid, alleen zit ik er mee dat ik wel wil dat ze mij altijd kan bellen, óók als haar beltegoed op is... Helaas kent mijn provider geen onderling onbeperkt bellen... Overweg dus over te stappen naar een provider die dat wel heeft en dan als die erbij in combinatie met een belplafond in kunnen stellen (kan bij die van mij ook niet) en dan toch een abonnement. Als iemand suggesties heeft? ;)
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik heb een sim only abonnement voor de oudste. Als zijn mb's op zijn doet hij het gewoon niet meer, tenzij je opnieuw mb aanvraagt. Wat hij niet zelf mag doen. Is van Telfort geloof ik. Voor dochtertje heb ik een prepaid kaartje. Die appt alleen met haar beste vriendinnetje via Wi-Fi. Ze mag de telefoon ook nog niet ergens mee naar toe nemen.
     
  6. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Prepaid bij simyo
    Daar ingesteld dat ze niet op internet kunnen maar alleen via de wifi.

    Bij de oudste heb ik dit eraf gehaald. Hij zit in principe overal op wifi zelfs op school (middelbare).

    Ingesteld dat er automatisch met 10 euro wordt opgewaardeerd wanneer het saldo op 0 staat.

    Krijg ik ook netjes een mailtje ovet.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Abbo van tele2 met 10 gb per maand en 100 belminuten.
    Als de mbs op zijn moet hij op enkel het netwerk van tele 2 draaien (2g) en dat is rete langzaam.
    Bellen doet ie niet.. hij heeft er op zijn hoogst ooit 7 minuten van verbelt in 1 maand tijd :)
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Voor de oudste 2 hebben wij een abonnement van 7.50 per kind per maand van Vodafone. Ze hebben dan 100 belminuten en onbeperkt sms. Geen internetbundel maar op school is WiFi. Ik wil dat ze mij altijd kunnen bereiken aangezien ze beide een eindje naar school moeten fietsen.
     
  9. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Hier een prepaid
     
  10. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Dat dachten wij ook maar toch veranderd.
    We zijn pas verhuisd en geen vaste telefoon meer thuis. Aangezien mijn man in ploegendienst werkt en ik niet thuis ben voor onze zoon thuis komt van school.... hebben we hem mijn oude mobiel gegeven met een prepaid kaart. Maar die is bedoeld als noodtelefoon. Als er wat is kunnen wij hem, of hij ons bellen.
     
  11. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Dat snap ik wel ja.

    Ik ben niet vóór een mobiel als ze nog ze nog zo jong zijn. Maar als je kind soms alleen thuis is en je in ploegendienst werkt lijkt me het juist wel verstandig.

    Mijn zoon is nooit alleen thuis. Ik breng en haal hem van en naar school. Dus hier is het echt nog niet nodig
     
  12. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Ik ben ook niet voor hoor. Maar mijn zo9n gaat tot 14.15 uur naar school. Ik werk tot 14.00 uur, maar moet de groep dan nog opruimen en afsluiten en ga dan tegen half 3 naar huis. Meestal ben ik tussen half 3 en 3 uur thuis.
    Maar het wil wel eens voorkomen dat ik na werktijd nog een vergadering heb.
    Laatst was dat 2 keer in 1 week en dan zit het me niet lekker dat hij ons en Wij hem niet kunnen bereiken. Dus toen toch maar overstag gegaan
     
  13. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.534
    1.528
    113
    Kijk eben op simpel wij hebben er 3 voor nog gern 10 euro.
    Ze hebben euro weken
     
  14. lies276

    lies276 Niet meer actief

    De oudste 2 hebben een abbo met 2000Mb per maand waar ze niet overheen kunnen. Willen ze dat wel, moet je dat aanvragen en vooraf bijbetalen.
    1 zoon heeft youfone en de ander bij kpn.
    Ik betaal 15 en 14 euro per maand.
    Onze zoon van 12 heeft gewoon nog een prepaid kaartje.
     

Deel Deze Pagina