Teleurgesteld in de HEMA fototaart

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Morgen wordt ons ventje 1 jaar. Nu vonden we het wel een leuk idee om een fototaart met zijn foto te halen. Omdat ik via psp een uitnodiging had gemaakt, hebben we die op de taart laten maken.
    Maar.....ik ben echt zwaar teleurgesteld.

    Bekijk bijlage 40695

    Dit is de taart. Ik kan maar 1 bijlage uploaden, dus ik zal in het volgende berichtje de orginele foto uploaden.
    Had ik te hoge verwachtingen of zijn er mensen die juist wel heel tevreden waren over de taart. Anders ga ik HEMA wel even mailen...:(
     
  2. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
  3. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sorry maar ik vind dat niet echt mooi uitgevoerd.

    ik denk dat een klacht op zijn plaats is... tenzij je vantevoren akkoord bent gegaan met, eh, dit ' ontwerp '?
     
  4. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Oww dat is jammer zeg :(
    Ik zou idd zeker melden, dit lijken mij niet de oorspronkelijke kleuren.

    Ik zelf heb een ander probleem gehad met de hema fototaart, die leek wel helemaal gebroken zeg maar. Moet je maar eens kijken naar die foto op mn hyves. Ziet er niet uit! Heb er niks mee gedaan omdat ik niet wist of het door ons zelf kwam of dat het al zo was.
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik snap wel dat je teleurgesteld bent, de kleuren zijn echt heel anders.
    Wij hadden daar ook een taart besteld, maar onze foto zag er gewoon heel goed uit, met mooie kleuren.

    Stond er niet bij de foto van te lage kwaliteit was, toen je de taart ging bestellen? Dat stond er bij ons eerst bij, dus toen hebben we voor een andere foto gekozen.
     
  6. mamavan3

    mamavan3 Fanatiek lid

    24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    idd als je de foto uploud kan je akoord gaan met t ontwerp en als het er zo uitzag zoals de taart er nu uitziet kan je niks beginnen maar ik vind de taart persoonlijk ook helemaal niet mooi met vergeleken het origineel ik zou eigenlijk terug gaan naar de winkel!
     
  7. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hm de kleuren zijn gewoon heel slecht overgekomen.
    als dat niet ligt aan de resolutie van je fotos zou ik echt wel even zeggen dat je hier niet zo happy mee bent.
     
  8. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Lijkt wel of de "inkt" op is ofzo. Nee ik zou zeker een klacht indienen.
     
  9. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Met het ontwerp was niets mis! Toen zag hij er precies zo uit als mijn foto.

    Ik ga inderdaad even HEMA een mail doen, want ik vind dit echt heel erg jammer. Het lijkt wel of de blauwe inkt op is inderdaad.
     
  10. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik zou ook teleurgesteld zijn
     
  11. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Ja idd loesjuh dat idee krijg ik ook n beetje bij de taart kleur. ERG zonde en ik zou er zeker over klagen. Mogen zij bepalen wat het probleem van de mislukking is. EN hoe ze het gaan oplossen. Zonde zeg :(
     
  12. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    @ Loesjuh: Ik heb net even op je hyves gekeken. En hij is inderdaad net op hij gebroken is! Vind ik ook jammer!


    Ik heb een klachtenmail naar de HEMA gedaan. Maar goed, kan ik hem nou wel of niet opeten morgen...:(
     
  13. Citroentje

    Citroentje VIP lid

    7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Kun je niet met taart en al naar Hema gaan en daar tekst en uitleg en vooral EEN OPLOSSING vragen???

    Ik zou het hier ook niet mee eens zijn hoor!!
     
  14. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Ja hoor opeten kan je hem zkr,ze kunnen moeilijk verwachten dat je op zo'n korte termijn nog aan een andere taart kunt komen en met deze taart doen ze ook niets. Maak er maar zo veel mogelijk foto's van als bewijs.

    Ben met je eens hij ziet er zkr niet mooi uit. Ik ben ook over een taart aan het nadenken voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag volgende maand maar heb al bij een paar andere gezien dat ik de kleuren niet zo heel erg mooi vind bij de hema.

    Wel balen zeg, hopelijk krijg je gauw een reactie!

    Even een andere brutaal vraagje:), waar heb je dat scrapkitje vandaan ik zoek nog een leuke voor een uitnodiging;)
     
  15. Citroentje

    Citroentje VIP lid

    7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    bedenk me ineens iets...

    Kun je fotogedeelte niet van de taart afhalen?? dan zou je de taart op kunnen eten en de foto bewaren......
     
  16. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hebben 2 jaar geleden eentje laten maken maar die was wel goed gelukt.
    'k Kan me voorstellen dat je hier niet happy mee bent. 'k zou 'm wel opeten denk ik, zonde om 'm te laten staan.
     
  17. Citroentje

    Citroentje VIP lid

    7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ff een tip dan...ik heb de 1e taart voor Tim besteld via www.gefelicitaart.nl en dat was een supertaart!!

    Bleek zelfs van een bakker af te komen hier in de buurt waar ik regelmatig m'n brood haal...dus voor de 2e verjaardag ben ik meteen naar die bakker gegaan.

    heb er ff een foto bij gedaan voor het idee, ontwerp op de taart is exact als de foto die ik heb geladen voor de taart.
     
  18. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Wij waren ook niet echt happy met onze taart. de foto was helemaal bobbelig. Bleek later van die vlokken van de zijkant onder te zitten waardoor de fotolaag er neit strak op kon liggen. stom genoeg hebben we er niets mee gedaan.
     
  19. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    De kleuren zijn inderdaad niet goed gegaan...

    Dit heeft volgens mij ook niets met resolutie te maken want de foto's zijn op zich wel scherp zover ik kan zien alleen een verkeerde kleur...

    Bij ons is de hema fototaart al twee jaar goed en scherp... had geen creatie maar gewoon een foto maar die waren gewoon goed

    Ben benieuwd hoe ze erop reageren...
    En over het opeten dat zou ik gewoon doen, je hebt als bewijs de foto's toch gewoon?
     
  20. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    @citroentje, thx voor de tip!!! Ga eens even kijken;)
     

Deel Deze Pagina