Temp vraagje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Loulou12, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Ik ben vanaf vandaag begonnen met tempen. Ik ben al bekend met tempen, heb dit 1,5 jaar geleden ook al eens gedaan.
    Ik weet dat je elke ochtend op het zelfde tijdstip, voordat je opstaat rectaal moet tempen.
    Maar ik heb moeite met een aantal dingen..

    *In de zomermaanden heb ik lekker het raam open in de slaapkamer, soms heb ik het koud en soms super warm onder de dekens en mn temperatuur gaat alle kanten op. Vanochtend heb ik 36.8 getempt en dat is relatief hoog voor mijn doen, ik had t ook erg warm.

    *Ik drink ook wel graag af en toe een drankje met dit weer op het terras, waardoor dat ook weer van invloed kan zijn op je temp

    *Ik moet 3x plassen snachts omdat ik nogal dorstig ben en veel drink snachts. Dan heb ik dus eigenlijk geen goede nachtrust gehad.

    Wat ik eigenlijk wil vragen, is tempen dan niet voor mij weggelegd?
    Ik heb het gevoel dat ik elke dag mn temp op discard kan zetten....

    Hoe doen jullie dat?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik zou er dan zelf niet aan beginnen inderdaad. Te weinig betrouwbare temperaturen dus dan heeft het te weinig zin.

    Ik ga nu voor een tweede maar mijn dochter slaapt nog niet altijd door dus ik bespaar mezelf ook de moeite haha.
     
  3. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Jaa een kindje dat niet doorslaapt is ook weer zoiets. Maar ik vraag me echt af of iedereen die tempt dan zo perfect slaapt en nooit een raam open heeft staan of nooit een borrel drinkt. Haha.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Een borrel drinken en raam open vind ik nog meevallen, maar gemiddeld 3x per nacht je bed uit om te plassen heeft een zeer onbetrouwbaar resultaat op je temp.

    Alleen om die reden zou ik niet aan het tempen gaan beginnen :)
     
  5. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Oke dus als ik niet veel ga drinken snachts en in bed blijf zal een borrel of raam open niet zo uitmaken?
    Dan zou ik het misschien nog wel voor elkaar kunnen krijgen.
    Ben gewoon erg benieuwd of ik een ei heb.
    Ik ga het gewoon proberen en hopelijk komt er wat duidelijkheid uit mn charts
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Yup, dan zou het het proberen waard zijn :)
    Wel zorgen dat je elke avond om dezelfde tijd gaat slapen en op dezelfde tijd weer wakker wordt zodat je dezelfde slaapuren hebt elke nacht.
    En dan natuurlijk verder niet je bed uitkomen en uiteraard altijd rectaal meten :)
     
  7. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    @RoGiJuLi
    Vanochtend weer getempt, ik ga het maar gewoon proberen. Nu wel 36.6 dat is wel een temp dat ik me kan herinneren dat ik vaak had. Dit x in bed blijven liggen, met moeite, moest zo nodig vanochtend haha
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Op welke cd zit je nu?
     
  9. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    #9 Loulou12, 30 jun 2018
    Laatst bewerkt: 30 jun 2018
    Cd 4, dus ik mag nog ff ;)
     

Deel Deze Pagina