tempraturen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder85, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    vraagje over tempraturen...
    ik zit altijd rond de 36,6 maar de laatste 7 ochtenden zit ik op 36,7 en 36,8 , over 5 dagen komen mijn :evil: Hoop het natuurlijk niet!
    kan ik nu zwanger zijn? of gaat dan juist je tempratuur weer naar benenden?
     
  2. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Als je zwanger bent dan blijft ie hoog.

    heb ik gelijk ook een vraag als je wilt gaan tempen moet je dan altijd op de zelfde tijd tempen of wanneer je wakker wordt.
    ik heb namelijk wisselende diensten. de ene keer om 6.15 uit bed en de andere keer pas 7.30 in bed. dan is tempen niet echt meer betrouwbaar of kun je het ook om 17.00 uur s' middags doen als ik dus mijn bed uit kom als ik nachtdienst heb.
     
  3. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Beste is 's morgens na minimaal 3 uur slaap en idd altijd omstreeks zelfde tijdstip. Maar denk dat als dat voor jou dus 17.00 is dat je wakker wordt, dat je dan moet tempen ja. Wel tempen vóór je opstaat.
     
  4. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    hmmm dan maar even afwachten...heb al wel wat zere borsten en tepels................
    zou het dan toch!
     
  5. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Hoop het vlinder ;)

    @ Inggrid, om 17.00 uur 's middags kan goed hoor. Net zoals Bia74 al zei.
     
  6. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik hoop dat ik niet meer hoef te testen mag morgen testen Yoepie. is wel erg spannend. hoop dat ik kan slapen.
    vast wel ben super moe.
     
  7. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    en inggrid?

    weet je al iets?
     
  8. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    testuhh !:D

    ik duim voor je!
     
  9. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb mijn duim ook al bijn ablauw van het duimen maar de test was negatief :(
    maar oma met de rode ferrari is er ook nog niet dussssssssss we houden hoop.

    en anders op naar de volgende het grappige is dan wel heb ik al even uitgerekend dat ik dan 12 sept eisprong heb en dan ook ga trouwen Yoepie.

    we houden de moed erin.
     
  10. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ben je toch nog nog ongie geworden? (aan je banner te zien). Anders heb je volgende maand veel kans hoop ik. Ik geloof in dat geluk. Trouwen en eisprong op 1 dag. Goede kansen dan zou je zeggen.
     
  11. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    uhm nee ben nog niet ongie banner loopt zo door blijkbaar. hmm maar opzoek naar een nieuwe want ik ben toch echt niet ongie.
    ja trouwen en eisprong dat kan niet missen. maar dan moet onckie wel vandaag komen. anders druk aan de klus op huwelijksreis naar Portugal. haha dat gaat ook wel lukken. ;)
     
  12. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb ook een tijdje getempt, ook steeds rond dezelfde tijs zonder eerst op te staan maar mijn temperatuur schommelde elke dag toch flink dus denk dat het ook iets moet zijn wat bij je past.
     
  13. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    daar ben ik het met je eens essie
    ik kom er ook nog niet helemaal uit!haha

    nog 5 dagen voor mijn nod spannend
     
  14. Janneke1975

    Janneke1975 Actief lid

    28 aug 2008
    103
    0
    0
    Kijk maar eens op www.fertilityfriend.com
    Daar kunje je temp. invullen en geeft het programmatje aan wanneer je vermoedelijke eisprong is geweest. Geeft een duidelijk beeld van je cyclus.

    Succes !
     

Deel Deze Pagina