Temptation Island Poll

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DastyQueen, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk stel gaat deze temptation overleven, en welke partner zal vreemdgaan?

  1. Vanessa & Jeremy overleven temptation

    83,8%
  2. Tim & Deborah overleven temptation

    6,8%
  3. Kevin & Megan overleven temptation

    1,4%
  4. Mezdi & Danielle overleven temptation

    17,6%
  5. Vanessa gaat vreemd

    1,4%
  6. Jeremy gaag vreemd

    2,7%
  7. Tim gaat vreemd

    85,1%
  8. Deborah gaat vreemd

    25,7%
  9. Mezdi gaat vreemd

    63,5%
  10. Danielle gaat vreemd

    43,2%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik denk:

    Vanessa wil Jeremy straks niet meer, ondanks dat hij niet vreemd is gegaan. Zij gaat zeggen dat hij sneaky was en niet echt de temptation is aangegaan door steeds weg te kijken. (Dom wicht, het is toch alleen maar goed dat hij niet kijkt. Als hij zou kijken zou hij een lul zijn en nu hij niet kijkt is hij ook een lul. Kortom: hij kan het niet goed doen. Doodzonde, want ze zijn verder anders wel echt kanshebbers omdat ze elkaar niet bedonderen.)

    Megan wil straks Kevin terug want Joshua wil niet met haar trouwen dus Megan (mega onzeker meisje die haar geluk haalt uit of een man haar wil) gaat ten einde raad met hangende pootjes terug naar Kevin. Over 10 jaar vlucht zij naar een blijf van mijn lijf huis omdat hij haar in elkaar heeft geslagen omdat hij haar vreemdgaan op temptation niet kon vergeven. Zijzelf komt er dan achter dat ze 38 soa’s heeft door dat Kevin elke week vreemd is blijven gaan. Ze is dan moeder van Diolilianaisylila’a en Djeedundylano.
     
    Noonaa, 2littlemonkeys en Elizia vinden dit leuk.
  2. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het zou me niks verbazen dat zij hem dumpt omdat ze hem [niet uitgesproken] een slappe l vindt. Ik vind ze qua persoonlijkheid totaal niet bij elkaar passen..
     
  3. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha ik denk dat juist dat koppel het samen zo leuk zou kunnen hebben. Zij lijkt mij een pittige en hij lijkt mij iemand die een beetje lay back haar aan kan. Komt mischien wat slapjes over maar ik denk dat hij haar gewoon veel laat lullen en ondertussen zelf wel bepaald ;)


    Mezdi en Danielle blijven niet bij elkaar. Danielle denkt straks dat Fabrizio helemaal het je van het is. Maar Fabrizio speelt gewoon een spelletje. Ik kijk vooruit via Videoland en wat hij nu heeft gedaan vind ik echt Heel Respectloos. Wat zij heeft gedaan vind ik Heel Dom.

    En Tim en hoe heet dat meisje? Die Tim is te onnozel om daar letters aan te wijten dus ik heb besloten daar maar niets over te schrijven.

    Tot zo ver dus mijn analyse.
    Ik kan niet wachten totdat ik donderdagochtend weer verder kan genieten van deze domme quilty pleasure ;)
     
    amdaa vindt dit leuk.
  4. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Schijnt dat Megan een nieuw lief heeft en hij zou een vriend van Josh moeten zijn. Ach ze doen maar.
     

Deel Deze Pagina