Temptation Island Vips

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Youtan, 7 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Die tanden van Alex doen pijn aan mijn ogen :roflmao:
     
    dreumesje, Mi2017 en Zomerbloem vinden dit leuk.
  2. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Echt hè:roflmao:
     
    Mi2017 vindt dit leuk.
  3. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ja maar ik snap niet dat Niels daar commentaar op geeft, "plastic tandjes" zei hij geloof ik? Terwijl hij zelf facings heeft...
     
  4. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Ach ja typisch gevalletje pot verwijt de ketel :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  5. MariMari

    MariMari Actief lid

    8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Ik dacht ook al, huh :D ...verder irriteer ik me vooral aan die Fabiola, ihiihiihiihiii...komt echt geen zinnig woord uit :|
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  6. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Haha, ik zat gisteren ook te kijken en hoorde dat ook met volle verbazing aan! :roflmao:
     
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Nou hè. Zij is echt de levende domme blondjes mopjes gewoon... hoe weet je dat fabiola achter je computer heeft gezeten? Er zit typex op het beeldscherm.

    Dat level gewoon :|
     
    MariMari vindt dit leuk.
  8. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Haha ja. Zagen jullie ook dat ze naar voren werd geduwd toen Niels zo theatraal terugkwam van het kampvuur? Ik denk dat ze qua simpelheid wel goed bij elkaar passen trouwens.
     
  9. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.703
    903
    113
    Ja, dat zag ik ook. Trieste vertoning is het eigenlijk.
     
  10. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vond de laatste aflevering beetje tegenvallen..

    Ook vreemd eigenlijk, dat bij Rosanna haar reactie na het eerste kampvuur werd laten zien bij het volgende, en bij Rowena niet. Die brulde ook meteen dat het over was enz...
     
  11. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ja inderdaad, of juist dat zowel Niels als Rosanna ook positieve dingen over elkaar zeggen en Rosanne erkent dat ze nogal impulsief en vanuit emoties dingen roept. Volgens mij is het programma erop gespitst om die twee juist elkaar te drijven cq op te stoken. Zijn ook wel de twee meest uitgesproken (instabiele) persoonlijkheden natuurlijk :rolleyes:
     
    Sallie vindt dit leuk.
  12. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.703
    903
    113
    Voorstukjes van volgende week :eek::eek: Die Rosanna is echt niet helemaal lekker in dr bovenkamer o_O
     
  13. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Die Fabiola is zó dom hè. Komt niets anders dan dommigheid uit haar mond, echt om te huilen. 'Echt disrespectloos.' Tuurlijk mijt :|
     
    dreumesje, Ziggyy, Lumihiutale en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ze wil waarschijnlijk Daniëlle overtreffen met een nieuwe uitdrukking ;)
     
    Schuurpapier vindt dit leuk.
  15. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik zag deze topic en ik kan het niet laten om mee te praten :)
     
  16. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik zag vandaag de nieuwe aflevering, ik ging helemaal stuk om de opmerking van rosanna dat ze fabiola een poedel vind.. ze heeft niet in de spiegel gekeken zeker :p
     
  17. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Rosanna moet echt eens met een psycholoog gaan praten. Niet normaal, die stemmingswisselingen van haar.
     
  18. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik twijfel of Rosanna een reactieve hechtingstoornis of borderline heeft. Of gewoon slechte genen.

    Ik denk er aan om - hoe leuk ik Temptation Island ook vind - te stoppen met kijken. Je wordt er toch gewoon verdrietig van dat zoiets als Rosanna bestaat.
     
  19. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Borderline persoonlijkheidsstoornis inderdaad. En een heftige variant ook nog. Las dat ze vroeger als puber ook anorexia heeft gehad dus ze is al lang bekend met psychische problemen. Ik snap dat dit leuke tv is, maar ze zou eigenlijk tegen zichzelf beschermd en geholpen moeten worden. Mijn ergernis slaat steeds meer om naar medelijden met haar.
     
  20. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zal Rosanna niet gewoon super onzeker zijn. Niet alleen over haar lichaam waar weinig natuurlijk meer aan is, maar over alles. Ik heb ook met haar te doen hoor.

    Ondanks dat hij niet echt iets doet, valt Donny mij toch tegen. Had hem hoger ingeschat, zegmaar ;).

    Verder verwacht ik dat Ruud de volgende aflevering de fout in gaat, kan nooit lang goedgaan bij hem. Bij Stefano verwacht ik een Tim actie, opeens helemaal fout ofzo.

    Wie vinden jullie de leukste/minst leuke vrijgezellen?

    Ik bij de vrouwen Danique het leuke, Fabiola super irritant. Bij de mannen weet ik zijn naam niet, komt niet heel vaak in beeld. De langste jongen, met tattoos, beetje donkerblond haar. ( Hij kan alleen beter niet praten;)). En minst leuk Tony (?) die is zo misplaatst vol van zichzelf....
     

Deel Deze Pagina