Temptation Island Vips

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Youtan, 7 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Echt helemaal mee eens! Ik zou de uitdaging van een behandeling wel aan willen gaan, maar dat wordt sowieso een lange weg. Onnavolgbaar is ze. Ik vind wel dat Rowena erg knap en geduldig met haar omgaat.

    Verder over Alex: ik heb dat seizoen niet gezien maar wel een beetje de roddels gevolgd destijds. Rosanna en Alex hebben toen toch via de social media ruzie gehad en er zijn toch appjes vrijgegeven waaruit bleek dat Rosanna nogal wanhopig achter Alex aan bleek te zitten? Hoeveel borden heeft zij voor haar kop? Nou ja, antwoord werd al gegeven...borderliiiiiiine!
     
    maartje84 en Mi2017 vinden dit leuk.
  2. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Dat denk ik dus ook.
     
    Mi2017 vindt dit leuk.
  3. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Same here vet in de ontkenning. Hij vind alex volgens mij ook wel lekker. :roflmao:
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  4. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wbt Rowena: dat echt! Zij steeg echt enorm in mijn achting. Zij wist echt op een mooie manier met Rosanna om te gaan. Je ziet dan echt dat ze wat ouder en volwassener is dan de gemiddelde temptation island deelnemer ;)
     
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik vind dit seizoen veel leuker dan vorig seizoen, alleen al omdat er veel meer klik/band is tussen de mannen en vrouwen. Dat was vorig seizoen zo geforceerd.

    Waar was dat vuurwerk nu voor? Voor dat respectloze onderonsje?
    Donny valt me echt vies tegen. Hij gaat niet vreemd ofzo maar zou dit ook heel erg vinden. Vooral dat hij wegliep bij die boot..
     
  6. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind het ook leuker! Nu nog wat actie ... :p

    Vuurwerk voor Niels en Fabiola in bed denk Ik?

    Ik heb hetzelfde met Donny. Vond het echt wel een leuke gozer, maar daalt echt hoor... las dat hij waarschijnlijk ook mee doet aan Robinson.
     
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Kan je ook 2 weken proef nemen als alle afleveringen erop staan? :D
     
  8. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Natuurlijk kan dat
     
  9. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    Wanneer staan ze er allemaal
    Op?:roflmao:

    Of halen ze het dan gewoon weer snel eraf ofzo....?

    Ik zal niet de enige zijn die 2 weken proef wil alleen voor temptation hahaha
     
  10. Piep2016

    Piep2016 Fanatiek lid

    30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Ik stond van Donny ook te kijken maar goed aan de andere kant is het natuurlijk ook wel een psychisch spelletje wat je aan het doen bent. Kijk als je al een hele tijd samen bent dan gaat dat extreme lieve enz weg uit een relatie dat moment dat verliefd houden van word dan word je gescheiden van je partner en kom je tussen weet ik hoeveel vrouwen te zitten de je de hele dag lieve woordjes en zinnetjes toefluisteren thuis zal dat ook niet meer de hele dag gebeuren. De een is daar gevoeliger voor dan de ander. Amije vind ik overigens een hele lieve meid, misschien ook wel te lief voor een Donny.

    Verder tja die Fabiola is gewoon een goedkoop ding en Niels is net zo goedkoop. Rosanna zou het niet slecht doen bij het GGZ, als ik zo’n stemmingswisselingen had die er dan ook nog eens zo nep boos uitkomen zou ik toch eens een psychiater raadplegen.

    Ruud is niet alleen vies maar ook dom, jaaaa ik weet zeker dat het gevoel bij Kelly wederzijds is, nee ze speelt het spelletje gewoon goed en voelt echt niks, vind haar billen overigens echt to mutch. Bij Rowena merk je aan alles dat ze gewoon ontzettend onzeker is, daardoor gaat ze zich getto gedragen, toch komt de slimme meid met tijden naar boven.

    Die Stefano wow uhm aan de ene kant is hij heel verstandig want hij haalt op een gegeven moment ook Donny weg uit een situatie die uit de hand kan lopen en zegt hem dan ook zijn verstand te gebruiken maar ik vraag me af hoe ‘echt’ die jongen is, Gelina vind ik overigens net zo, kan haar niet peilen als ze haar antwoorden op bepaalde situaties geeft denk ik oooooo dat komt er nep uit maar aan de andere kant oogt ze ook wel heel erg als een bitch dus ik denk dat het lieve wat ze doet toneel is.

    Alex is stiekem best slim, hij oogt als een domme, gespierde verleider maar bij elk gesprek wat komt kijken draait het gesprek zijn kant op, hij weet het altijd zo om te lullen dat hij niks fout heeft gedaan. Dat is best een kunst om dat te kunnen.

    En Jah jaaaaa GEWELDIG die gaat het alleen maar nog beter hebben met zijn filmpjes...

    Volgens mij is Thies die in de eerste confrontatie tegen Donny begon toch? Zo een die helemaal weg is van zichzelf zoooo om te janken...

    Zoooo ook even mijn mening eruit getypt..
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  11. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Alle oude afleveringen van vorige seizoenen staan er anders ook nog op.
    Ik heb ooit Videoland genomen, de bedoeling was voor twee weken want ik verveelde me toen ik ziek in bed lag. Alleen is Videoland zo leuk dat ik het niet heb opgezegd :D:roflmao:
     
  12. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Haha nee ze halen het er niet af, ik heb laatst op die manier ook het 1e seizoen gekeken :p ik heb zelf nu een abbo omdat ik dit toch leuker vind dat gewoon tv
     
  13. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, hier precies hetzelfde!
     
  14. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Wel jammer van dat rapnummer dat ze heeft uitgebracht :confused::eek:
     
  15. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ehh ja...
     
  16. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Niels en Rosanna worden steeds ongeloofwaardiger... En Rosanna maar stoken als een ander twijfelachtige beelden heeft. Wat ik dan raar vind is dat ik vind dat het op o.a. instagram lijkt alsof ze allemaal zo'n goede vriendinnen zijn. Ik zou als wederhelft niet blij zijn als mijn partner een vriendin heeft die meteen olie op het vuur gooit terwijl er nog geen aantoonbaar vreselijke dingen aan de hand zijn.

    En Gelina vind ik ook maar een aandachtstrekker. Als een ander verdriet heeft, dan moet zij het altijd weer net wat moeilijker hebben. Ik vind dat ze zichzelf echt voor schut zet. Soms wil ze zo 'stoer' praten maar dat komt dan totaal niet over.
     
  17. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Maar hoe die mannen doen. Boter op hun hoofd. Ze waren immers aan t praten ( ze dachten geen cameras)van ooh niet hier pakken die wijven maar gewoon in nederland gap gappie. :cool::cool:Ze dachten dat t niet gehoord werd. Maar niks is minder waar.

    Die vrouwen reageren daar op. Maar ja mannen blijven mannen.

    Hou een hond maar een speklapje voor wedden dat ie t pakt. :)
     
  18. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb nu al zin in de dreamdates!
     
    Mi2017 vindt dit leuk.
  19. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Dat wordt 1 grote orgie :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Sallie vindt dit leuk.
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik vind Niels vrij hypocriet.. Moeilijk doen dat Rosanna masseert terwijl hij al met Fabiola in bed ligt.

    Gelina kan zo naar de toneelschool. Ik vind haar zo overdreven en gemaakt over komen.
     
    Sallie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina