Temptation island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sillies, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Oh toch al weer over :roflmao:
     
    Hopsatee, Biny en Champetter vinden dit leuk.
  2. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.703
    903
    113
    En het is ook al weer over. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  3. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.703
    903
    113
    7 juni komt er een VIP versie op videoland. Ben benieuwd welke BNer zich hiervoor heeft laten strikken o_O
     
    DastyQueen en Hopsatee vinden dit leuk.
  4. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Iets ranzigs. Peter Jan Rens, Jodi Bernal zoiets vrees ik.

    Pommeline zag eruit als een slons zeg met dat gekreukte nephaar en die trainingsbroek.
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Deborah zat er echt heel sterk en zelfverzekerd bij. Die reactie van haar op die relatie van Tim, die alweer uit is :roflmao:.

    Temptation vips lijkt me niks.. Doen vast derderangs bnners aan mee die anders niet meer met hun hoofd op tv komen.
     
    DastyQueen, Jo79, Hopsatee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.703
    903
    113
    Zal eerdaags wel bekend gemaakt worden wie het zijn.

    Pommeline vond ik er inderdaad ook niet op haar best uitzien vandaag. Fabrizio ook niet overigens. Maar als ik zelf in de spiegel kijk word ik momenteel ook niet vrolijk :|
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Nou ik ook. Oh oh cherzo kandidaat verwacht ik ee wel bij
     
    DastyQueen, Hopsatee en Toverbal vinden dit leuk.
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Zijn vast eerder van die BN-ers als Sterretje etc. Van die niet BN-ers dus. Dat ik moet Googlen wie dat nou weer is...Ik bedoel: Linda de Mol en Chantal Jansen zullen vast vriendelijk bedanken :D
     
    sillies en Toverbal vinden dit leuk.
  9. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik gok op minimaal 1 (on)bekende vlogger/influencer :thumup:
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  10. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    #1110 siriel, 4 mei 2018
    Laatst bewerkt: 4 mei 2018
    Misschien toch André Hazes junior..:rolleyes:
     
    Robijn89, Toverbal en Evi88 vinden dit leuk.
  11. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Wat een loser is Tim, bah! En Mezdi zou eens een test moeten doen voor narcistische persoonlijkheidsstoornis, denk dat hij hoog scoort. Verder respect voor Deborah, hoop dat ze een leuke en normale man ontmoet (maar zou eerst nog even vrijgezel blijven en daar van genieten).

    Dat zogenaamde VIP temptation hoef ik niet te zien, dat gaat natuurlijk nergens over. Gelukkig was er ook weer een oproep voor de 'normale' temptation :). Zou dat wel door de Rick en Annelien gepresenteerd worden of stopt Vijf er mee?
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Ach Mezdi die kerel denkt dat ie god is ofzo.. mafklapper.
    Ik vond die rap van Lange Frans over Tim en Deborah wel briljant. Althans ik pakte daar wel stille hints over "gebruik" uit op. En gezien Tim zn optreden toen bij die eerdere talk..

    Mja die Vips. Ben vooral benieuwd wie er mee doen. Had gister al de gedachtekronkel: zouden Andre junior en zn vriendin daarom uit elkaar zijn :roflmao:
     
  13. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.703
    903
    113
    Ik heb net Goedele on top gekeken. Fabrizio werd gewoon bedreigd door Mezdi met Roemenen die heb op zouden wachten in clubs enzo. Daarom is het uiteindelijk ook niet geworden tussen hem en Daniëlle. Angst.
    En Pommeline wilde niet naar de beelden van Daniëlle en Fabrizio kijken. Stel je aan. Is toch niks spannends gebeurd :|
     
  14. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    @Toverbal misschien omdat uit de beelden (vond ik) wel bleek dat Fabrizio echt gevoelens had voor haar? Hoef ik ook niet van mijn vent te zien :p
     
  15. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Ah kak! Ik ben vergeten de aflevering van vorige week te kijken, aflevering 15. Wat is daar gebeurd, wie praat me bij? Ik kan niet vinden hoe ik het gratis terug kan kijken.
     
  16. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Het kwam op mij echt over dat Pommeline tweede keus was voor Fabrizio.
    Ik begrijp trouwens niet dat Mezdi zo pissig is op Fabrizio. Je doet mee aan TI, dan weet je toch dat andere mannen achter je vriendin aan gaan
     
    DastyQueen, Biny en Lill vinden dit leuk.
  17. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lieverd, jij zit niet in een tv studio dus alle recht.
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  18. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Misschien omdat Fabrizio normaal en lief was voor Daniëlle? Zou ik het ook benauwd van krijgen als ik een karakter als dat van Mezdi had :roflmao:.
     
    toch3 vindt dit leuk.
  19. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Ja idd z'n gezichtsuitdrukking stond behoorlijk verdrietig..
     
    Biny vindt dit leuk.
  20. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Echt niet normaal hoor als dat gebeurt is, die Mezdi is echt een naar mannetje ook hoe hij praat..:confused:
    Hij denkt echt dat hij altijd gelijk heeft, zelfs als de beelden op tv iets anders laten zien, probeert hij er met z'n gelul nog een andere draai aan te geven.
    Echt een stumpert
     
    Toverbal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina