Temptation island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sillies, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Nee oké, maar je weet waar je beide aan mee hebt gedaan toch :p Kan ik geen compassie mee hebben :roflmao:
     
  2. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik had het idee dat Danielle het er ook nog moeilijk mee heeft hoe het met fabrizio is gelopen.
    Maar lijkt me ook wel moeilijk als je elkaar echt leuk vond om hem dan nu met een ander te zien.
     
  3. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.707
    9.357
    113
    Vrouw
    Het viel mij op dat zo'n beetje elke vrouw van TI opgespoten lippen heeft. Dat hadden de meesten tijdens de uitzendingen niet.

    Vond het trouwens wel een beetje een laffe temptation talk. Vooral het gedoe met Danielle en Mezdi, nu wil iedereen toch heeeeul graag weten wat daar is voorgevallen. Zoals iemand hier al eerder zei, moest ik ook meteen denken aan losse handjes. Vind ik hem wel een type voor. Ik zou hem liever niet treffen in een woordenwisseling, bah. Nare vent!
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.118
    15.184
    113
    Of danielle had geen zin in discussie en tranen daar. Maar dat zou je ook gewoon kunnen zeggen lijkt me
     
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
    Als hij Fabrizio serieus bedreigt heeft, snap ik wel dat Daniëlle niet bij hem op de bank wilde zitten.
     
  6. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik snapte de aanwezigheid van Pommelien niet? Ze kwam best onzeker en jaloers over. Sowieso heel snel allemaal na Merijn. Ik heb wel een zwak voor Fabrizio, volgens mij voelde hij inderdaad echt iets voor Daniëlle en is dat niks geworden door die enge Mezdi.
     
    Oceanna en Tranquila vinden dit leuk.
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Echt totaaaal geen chemie tussen die Yo en Kaj.

    Ik vond Deborah ook echt top zeg. De zelfverzekerdheid straalde ervan af!
     
  8. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik heb ook een zwak voor Fabrizio, maar ik vermoed op een andere manier :p
    Echt een heerlijke vent!

    Snapte ook niet zo goed wat Pommelien daar deed en ben het met je eens dat ze onzeker en jaloers over kwam... Fabrizio leek wat verloren vond ik.
     
    Kletskoek en Biny vinden dit leuk.
  9. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik denk dat Pommelien mee was vanwege dat nieuwe programma dat ze met Fabrizio gaat doen?
     
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.585
    3.477
    113
    Sowieso word ik zo moe van al die vips, ben ook gestopt met Expeditie Robinson kijken toen ze op vips overgingen etc. Inderdaad, altijd van die b-artiesten.

    Dat van de opgespoten lippen viel mij ook op. Sowieso, wat veel plamuur hebben ze op, ook allemaal van die plakwimpers, allemaal zitten ze ook steeds aan hun haar te plukken en te aaien, ik vond ze er in Thailand na een zwempartij leuker uitzien.

    Wat een engerd is die Mezdi, hoop dat zij nu een aardige vent vindt, want ze was hartstikke braaf en nog gooit hij alles op dat dansen en wat hij zelf allemaal doet, daarvan neemt hij geen verantwoordelijkheid.
    Deborah was ook top, ze blijft netjes en ze komt veel zelfverzekerder over.
    Fijn dat in ieder geval Vanessa en Jeremy nog samen zijn en Kevin en Megan zijn gewoon wel grappig samen als ze elkaar zien, maar zijn inderdaad beter af zonder elkaar.
    En Tim, ach, ik denk dat hij het lekker bij one night stands moet houden, zoals hij voor hun relatie al aan de lopende band deed en op Aliexpress vast een berg nepringen moet bestellen. En ondertussen in therapie.
     
    Lill, 2littlemonkeys en Evi88 vinden dit leuk.
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.118
    15.184
    113
  13. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik vind het ook een lekker hapje hoor!
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.738
    6.552
    113
    Vrouw
    Robijn89 vindt dit leuk.
  15. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dj Toni Star aka Sterretje van oh oh cherso zit er in volgens mij.
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  16. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Ruud en Rowena van Utopia, Boer Tom en vriendin en Niels en Rosanna en Donny Roelvink hebben ze het ook al over. Ze mogen het gewoon wel bekend maken.

    Joshua van dit seizoen doet mee aan Adam zoekt Eva :roflmao:
     
    Robijn89 en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind boer Tom zo geen type hiervoor...

    Ik dacht nog aan Jos en Dycke. Maar die zijn misschien wat oud ;)
     
  18. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    kansloos! Ik hou van temptation maar met deze mensen erin heb ik 0 behoefte om te kijken. Ik verwacht dat het sowiso heel saai word want al die "bn'ers" zijn zichzelf veel bewuster van cameras dan alle "normale" deelnemers.
     
  19. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.756
    4.718
    113
    Vrouw
    Ik wilde videoland nemen voor het nieuwe seizoen, maar nu ik heb gehoord dat het om vips gaat, sla ik over..
     
  20. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.585
    3.477
    113
    Inderdaad, met bn-ers ga ik het ook niet kijken. De helft ken ik niet eens, zulke toppertjes hebben ze blijkbaar weer bij elkaar kunnen harken om een programma mee te vullen.
     

Deel Deze Pagina