Termijn vroeggeboorte nadert

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toffepeer, 29 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    @toffepeer jeetje zeg telkens denk ik bij een nieuw reactie dat je wel bevallen zult zijn haha maar je kleintje blijft lekker zitten!!

    Wat fijn, die uitleg! Goed dat dat wat rust geeft.

    Die nieuwschierigheid deel ik!! Kan niet wachten tot ik m'n kleine man kan zien en knuffelen!!
    Hier rommelt t vandaag flink. Voorweeen al de hele dag, zere rug, moe, harde buiken en zelf onrustig. Wil continu alles opruimen en dingen nog regelen. Terwijl bijna alles klaar is en k echt niet hoef te stressen.... Benieuwd wat de komende dagen gaan doen!
     
  2. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja, dit denk ik dus ook. Dat als je kindje eenmaal groot genoeg is het directe gevaar voor een extreme vroeggeboorte geweken is.
    Dat is toch het spannendste, tot die 30/32 weken. Heel fijn dat dat je ook rust geeft.
    Wat je vorige bericht betreft het moet best heel moeilijk voor je zijn :( Dat dit kindje er wel komt maar je dochtertje niet mocht blijven. Ik sluit mij ook aan bij het lieve berichtje van Ukkie...
    Zo hé, jouw banner... jij gaat misschien je uirgerekende datum wel halen joh!! :)
    Ohhh dat rommelen in die avonden...... Op een gegeven moment moet het toch doorzetten als de hormonen de overhand nemen.
    Bij mij rommelde het ook zo, en de verloskundige zei toen dat het een soort wipwap is op het einde. Totdat de bevalhormonen het overnemen en dan gaat de bevalling beginnen. Spannend en hopen dat de kleine snel komt! Zo benieuwd wat het is!!

    Ukkie wat ontzettend goed dat je nu 34 weken bent. Bah, balen dat het zo rommelt. Je hebt dan geen rust :( Brrrr!! Ik begrijp dat je dan nog steeds per dag bekijkt. En steeds denkt dat het toch door gaat zetten. Verzet je je erg tegen het idee van nu al bevallen, omdat je mannetje dan toch wat te vroeg is? of zou je het goed kunnen accepteren? Gelukkig nog maar een maand nu tot de inleiding....
    Hou je taai....

    Hier gaat het wel goed, alleen overdag is het best pittig met mn dochtertje.
    Want oh wat slaapt ze ongelofelijk slecht. Er zit totaal geen ritme in haar slaapjes, nu verwacht ik dat ook niet op deze leeftijd, maar ze is gerust uren en uren wakker.
    @Ukkie ze ligt nu idd in die draagdoek.. want hard laten huilen doe ik niet, maximaal een paar minuten soms. Vanmorgen viel ze even in slaap, ik helemaal blij mn man appen; ze slaaaaapt! Maar nee hoor, 20 minuten later huilend wakker........ Alleen maar hazeslaapjes, meestal 2 dagen totaal niet of heel weinig slapen en dan de 3e dag 24 uur in coma.
    Erg vervelend, want ze kan nooit eens uitgerust genieten zo. Altijd maar moe die arme meid.....
    Terwijl ik toch echt probeer haar heel veel rust te bieden en regelmaat....... :(
    Het zal vanzelf wel goed komen, maar vind deze fase best pittig!!!
     
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    @Kangerootje hmm. Eerlijk gezegd, nu met 34 weken ben ik niet zo anti bevallen meer. Ik durf wel te vertrouwen dat t goedkomt, echo's zijn prachtig, gewicht vorige week 2,2kg geschat.... Ik hoop dat hij blijft zitten, dan heeft hij de beste start en mogen we lekker naar huis. Maar t is ook goed als hij wel al komt...

    En wat zwaar!! Pff. En dan dit rotweer, kan je er ook niet ff op uit. Je doet niet iets verkeerd denk, ze moet haar ritme gewoon nog vinden :( helpt t niet als je haar op de buik legt? ( Misch al eens gezegd, ben een zeef ;) )
     
  4. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Haha ik denk ook telkens bij het plaatsen van een berichtje, nu hoopt vast iedereen op babynieuws :p

    Lastig @Ukkie1 dat gerommel! Lijkt me erg vermoeiend. Wel fijn dat je er vrede mee hebt mocht hij nu komen, dat herken ik wel heel erg. Natuurlijk is het voor hem het beste om te blijven zitten, maar je zit inmiddels wel in een 'goede te vroege' termijn!

    Vermoeiend @Kangerootje voor je kleine meid! Is ze wel rustig in de draagdoek? Ik hoop voor jullie allebei dat ze snel een soort van ritme kan vinden!

    Pfff ik eet ondertussen echt alles wat los en vast zit :| Echt erg haha. Liefst zo ongezond mogelijk uiteraard :confused: Probeer me in te houden maar zo moeilijk :p
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  5. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Nou, het wachten gaat niet lang meer duren! (hoop ik:p)

    Vliezen zijn vannacht gebroken, helaas wel meconium-houdend :( Dus hoe fijn het ook was om weer onder de eerste lijn te vallen, ben nu weer terug in het ziekenhuis :confused:
    CTG gelukkig goed en langzaam beginnen de harde buiken wat vervelender te worden. Nu is de overdracht, ben benieuwd wat ze straks voorstellen! Afwachten, of toch doorpakken?

    Spannend! :rolleyes:
     
    Tuttebelleke en Ukkie1 vinden dit leuk.
  6. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Spannend meid!! Succes alvast!
     
    toffepeer vindt dit leuk.
  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Succes!!! Wat spannend!!!
     
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohhh spannend!!! Succes meid
     
  9. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    (Ik ga vandaag echt 100 keer hier kijken of er al een klein stoofpeertje geboren is, hihihi)
     
    Star2017 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  10. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat spannend meis, succes!!
     
  11. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Ohhh spannend, alvast veel succes!
     
  12. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Jaaa daar is ze dan!! Gister is onze dochter geboren na een vrij snelle bevalling. Lang verhaal volgt nog!

    Alles gaat goed met ons en we zijn verliefd! :)
     
  13. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Hahaha hier moet ik echt heel hard om lachen :roflmao:
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  14. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid! Lekker genieten nu!
     
  15. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Jaaaaaa!!!!! Gefeliciteerd!!!!
     
  16. Ellen8

    Ellen8 Actief lid

    8 apr 2013
    414
    96
    28
    Gefeliciteerd!
     
  17. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Va harte gefeliciteerd en geniet ervan!
     
  18. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
  19. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd!!! Fijn dat het goed gaat met jullie!
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Gefeliciteerd
     

Deel Deze Pagina