Terug in de tijd - ken je de MAG schoenen nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiwi1, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    N.a.v. de hype die UGG's op dit moment teweeg brengt moest ik ineens denken aan de hype van de MAG schoenen van een jaartje of 12-15 geleden. Ik denk dat eind 20-ers begin 30-ers onder ons precies weten welke schoenen ik bedoel.
    MAG- schoenen waren werkelijk helemaal hot en net zo duur als de UGG's (in guldens dan ;)). Ik had er zelf een paar of 6 van en oh wat was ik er trots op! Elke maand ging er 200 gulden over de toonbank om die schoenen te kunnen bemachtigen. Maar als ik er aan terugdenk en nu de foto's van terug zie. Oh my goodness, wat waren ze lelijk! Echt spuug en spuug lelijk. Ik weet dat velen ugg's ook lelijk vinden, maar mag's overtroffen echt alles, vind ik. De hype heeft ook maar een jaartje of 3 geduurd itt tot de UGG's.
    Wie had ze toen ook en vond ze ook helemaal geweldig? Ik had ze zelfs in de kleur babyblauw. Hoe gruwelijk! :D
     
  2. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hihi, ja ik ken ze nog :D
    Ik had welliswaar 1 stel MAG schoenen...
     
  3. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ik ken ze ook nog, vond ze geweldig. Had die instappers en dat hoge model met veters. Maar weet je dat het nog steeds bestaat? Bij een schoenenwinkel hier in de buurt zag ik laatst MAG laarzen staan
     
  4. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    moest ff googelen, ze zijn nog te koop hahaha, maare niet mijn smaak
     
  5. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb ook nog 1 paar hahaha..:D
    Met die dikke lelijke spekzolen,ik loop er dan ook echt niet meer op gewoon!:p
    Ik heb zwarte hoge..
     
  6. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik weet dat het merk nog wel bestaat, maar toch niet meer dat type schoenen of wel?
     
  7. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Nou......op dit moment heb ik de hoge met veters aan. Zijn zowat de enigste schoenen waarin ik geen last van mn rug krijg en wat rechter loop. Heb een belachelijk grote voorgevel dus loop altijd voorover gebogen. Maar met deze schoenen is dat een stuk minder. Niet moeders mooiste schoenen maar voor mn rug wel beter.
     
  8. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.894
    3.375
    113
    Vrouw
    Hier ook nog 1 paar beige in de kast staan! Heb er veel gehad!
    Vind ze wel heerlijk lopen!
     
  9. mroos

    mroos Niet meer actief

    Ik ken het nog wel ja, wal-ge-lijk haha, maar dat heb ik ook altijd gevonden;).
     
  10. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Minniemouse: ze zijn inderdaad erg goed voor je houding, maar ik wist niet dat ze het nog verkochten?!
     
  11. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.894
    3.375
    113
    Vrouw
    deze waren populair toch?
     
  12. sandra

    sandra Fanatiek lid

    Jaaa ik heb ze ook gehad, zwarte, roze (hoog model) en later nog een keer die instappers, ze waren dan misschien wel lelijk, maar ze liepen heerlijk
     
  13. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, hahah. En dan met hoogwater broek erboven. 7/8 broeken waren toen ook errug in :D
     
  14. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Die zwarte van hierboven heb ik. Hier een paar dorpen verderop worden ze nog verkocht door 1 winkel. Ook de instappers en laarzen hebben ze daar.
     
  15. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, maar toen vonden wij ze (velen in ieder geval) helemaal geweldig! Ik had ook die hoge (2 paar), instappers (2 paar, beige en babyblauw), en 2 met een gespje. :(
     
  16. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    En dan de veters niet strikken maar een knoopje erin zodat je er zo in kon schieten.
     
  17. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    IK heb ze ook gehad op de Mavo, want alle populaire meisjes uit de klas hadden ze al dus ik moest ze ook. Ik had dus die zomeruitvoering instappers in het donkerbruin.

    Maar eerlijk gezegd vind ik ze nog steeds niet zo lelijk. 15 jaar geleden waren bijvoorbeeld de HEXX helemaal in de mode. Die vind ik dus wel heel lelijk.
     
  18. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    whaaa haha, die had ik ook tig paar. Vond ze toen supermooi, maar nu bleh!! ;)
     
  19. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik had de zwarte hoge, vind er nu idd niet zoveel meer aan.
     

Deel Deze Pagina