Test kV lichte streep? onduidelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dhana, 21 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soofx

    Soofx Lid

    21 mei 2018
    24
    23
    3
    Vrouw
    Nou stop maar met twijfelen hoor het is toch echt zo! Hele duidelijke streep wat leuk voor je! Ik kon me net ook niet inhouden en toch een testje gedaan! Wat geeft dit me een lekker gevoel 20180522_164340.jpg
     
  2. Dhana

    Dhana Lid

    21 mei 2018
    47
    42
    18
    Ahhh super! Gefeliciteerd :D
     
  3. Soofx

    Soofx Lid

    21 mei 2018
    24
    23
    3
    Vrouw
    Hoe is het met jou?
    Ik ondertussen 2 dagen over tijd. Vandaag weer getest en tot mijn grote teleurstelling is het teststreepje lichter geworden gisteren en vandaag zo goed als negatief. Betekend dit dat ik een miskraam ga krijgen? Ik heb de hoop al opgegeven. Ik voel me zo rottig hoe kan een test van 5 dagen geleden donkerder zijn dan een test van vandaag! hoop dat het bij jou beter gaat...
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ah, wat balen zeg! Heb je een foto van je testjes?
     
  5. Soofx

    Soofx Lid

    21 mei 2018
    24
    23
    3
    Vrouw
    Ik zal morgen even een foto maken. Lig nu net op bed. Ik ben echt bang!
     
  6. Soofx

    Soofx Lid

    21 mei 2018
    24
    23
    3
    Vrouw
    Het is ondertussen met gegaan. Net veel krampen met bloedverlies wat vreselijk dit!
     
  7. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Nee :(, sterkte zeg!
     
  8. Dhana

    Dhana Lid

    21 mei 2018
    47
    42
    18
    Ahhh nee ik zie je berichtje nu pas! :( Was vreselijk dit.. weet je zeker dat het helemaal mis is, is er niet nog een beetje hoop?

    Hier is het nog hetzelfde, maak mijzelf gek met testjes doen en ben steeds zo onzeker de ene dag minder symptomen dan de andere, is een lastige periode.

    Voor jou in ieder geval heel veel sterke, het was je zo gegund! :(
     
  9. Soofx

    Soofx Lid

    21 mei 2018
    24
    23
    3
    Vrouw
    Nee geen hoop meer. Nu 3de dag bloedverlies en negatieve zwangerschapstest. Erg moeilijk! Hoop echt dat bij jou alles goed mag gaan. Hoop zo snel mogenlijk weer verder te kunnen! Hou je me op de hoogte. Ben benieuwd hoe het bij jou verder verloopt! Xx
     
  10. Dhana

    Dhana Lid

    21 mei 2018
    47
    42
    18
    Ahh wat ontzettend balen zeg :(:(
    Hier gaat alles opzich wel goed, kwaaltjes zijn wel wat minder geworden maar testen worden wel donkerder dus ik neem aan dat alles goed gaat. De eerste afspraak bij de VK staat inmiddels ingepland voor eind juni. Tot die tijd ook maar in spanning afwachten..

    Hopelijk kan jij ook snel weer verder en is het snel weer raak!
     

Deel Deze Pagina