Test negatief, nog steeds geen menstruatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door melmelissa, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    2 weken geleden heb ik gebruik gemaakt van de morning after pil. (niet dat het niet welkom is, maar ik ben nog een hbo student).

    Op dit moment ben ik 4 dagen overtijd, ik heb wel telkens steken onderin alsof ik menstrueer (bloed niet) en pijn aan mijn borsten en mijn test was gisteren negatief.. Kan ik alsnog zwanger zijn? Ik begrijp er niks van..
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja dat kan. Doe een test :)


    Edit: die was negatief, kans is klein dan :)
     
  3. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief


    ---------

    Ja klopt die was negatief.. Maar ik heb het daarna nog wel onveilig gedaan. Misschien niet zo slim (toen geen morning afterpil geslikt)
     
  4. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

     
  5. momim

    momim Niet meer actief

    Door de morning after pil kan je cyclus van slag zijn. Over paar dagen test voor zekerheid herhalen en nadenken over anticonceptie ;)
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  6. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Ja ik ben heel lang aan de pil geweest maar ik werd er super depressief van. Dus normaal doen wij t veilig met condoom. En anders haal ik morning after pil
     
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hbo zei je? Map nemen en daarna doodleuk weer onveilig vrijen is niet snugger nee
     
    bozoe, laurazoey, Simmy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.749
    15.178
    113
    Zou daar niet zo losjes mee omgaan, een morning after pil is niet bepaald goed voor je lichaam. Er meermaals een halen lijkt me dan ook niet bepaald lekker voor je lijf.

    Er zijn ook andere anticonceptiemethodes dan de anticonceptiepil en het condoom, he.
     
    Simmy en Izzie7676 vinden dit leuk.
  9. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    De morning after pil is geen anticonceptie en ook niet bepaald goed voor je lijf. Het is natuurlijk volledig aan jou, maar ik zou wat zorgvuldiger omgaan met condooms of een andere vorm van anticonceptie zoeken. Voor nu kan het zijn dat je zwanger bent. Als je na de morning after pil ook nog onbeschermde seks hebt gehad en juist op dat moment je eisprong was (eventueel uitgesteld door de hormonen ofzo) dan ben je alsnog zwanger. Ik zou dus even afwachten en een test herhalen. Hopelijk wordt je snel ongesteld!
     
  10. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Dit was ook nog maar de 2e keer.. die 1e keer was jaar geleden. Dus vandaar het komt bijna nooit voor. En ik ga niet aan een spiraal voor een jaar.
     
  11. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Oke bedankt voor je reactie! Als het wel zo is dan is het zo en is het van harte welkom! Gelukkig ben ik niet jong maar wel gewoon volwassen en een vaste relatie! Maar ik wou gewoon alleen weten of het kon ja of nee, bedankt voor je reactie!
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  12. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Hahahaha doe even normaal zeg? Toevallig werk ik er nog naast part time! Jouw reactie is echt overbodig! En iedereen zit wel is zo in zijn moment met zijn partner. En daarbij weet jij helemaal niet hoelang ik nog naar school moet? Gelukkig heb ik straks een prima baan met een UITSTEKENDE SALARIS.

    Die reactie was niet eens antwoord op mijn vraag. ik wou gewoon weten of er mensen zijn die het hebben meegemaakt of ze later een positieve test hebben gehad.
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Een morning afterpil is geen anticonceptie.
    Ik zou daarom ook het advies willen geven om dat niet veel te gebruiken.

    Wellicht is een spiraal iets voor je?
    Dat is beter dan condooms en meermaals de morningafterpil gebruiken bij het vergeten vh condoom.

    De map ontregelt idd je cyclus.
    Desnoods kan je over een week nogmaals testen ;)
     
  14. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Hè gets. Wat een ordinair geschreeuw. Beetje jammer.
    Succes met je momentjes
     
  15. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die opmerking is imo niet nodig.
    Maar @ts: de morning after pil is geen anticonceptie en ook niet zo goed voor je lichaam, dus ik zou toch met een condoom vrijen of een andere vorm van anticonceptie kiezen die voor jullie werkt.
    Je zou zwanger kunnen zijn, maar aangezien je test nu negatief is dan is de kans groter dat je cyclus gewoon wat van slag is van de map.
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  16. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Je zou denken dat iemand met een
    HBO opleiding meer gebruikt maakt van haar verstand dan een MAP nemen en daarna weer onveilig seks hebben.
    Totaal onverantwoordelijk.
     
  17. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat zegt niks.
    Ik heb op mijn werk universitair geschoolde mensen die de link tussen een vaatwasser die klaar is en piept en het uitzetten en leeghalen daarvan niet kunnen leggen. En dat is niet omdat ze te lui zijn maar gewoon niet logisch nadenken.
    Heel ander voorbeeld natuurlijk, maar niet iedereen met een hoge opleiding denkt logisch na.
     
  18. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Gelukkig ben ik totaal verantwoordelijk en volwassen genoeg om ergens voor te kunnen zorgen. Aangezien ik een volwassen leeftijd heb! Maar bedankt voor je oordeel. Ben benieuwd of jij wel verantwoordelijk bent. Zijn genoeg mensen die namelijk niet verantwoordelijk zijn voor zijn of haar kinderen en niet meer naar school gaan. Jij komt jezelf nog wel tegen in de toekomst. Fijne avond!
     
  19. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Maar daar komen geen ongeplande kindertjes van. Ik vind echt dat wanneer het gaat om een kind dat je echt je hersenen moet gebruiken.

    Er zitten hier zoveel vrouwen die een kindje echt voor de heldeuren weg moeten halen, en dan roepen jaaa t was een momentje hè, ik nam
    Een map maar daarna nog onveilig, ik vind daar wel wat van.

    Maargoed, de test was negatief dus laten we hopen dat de dame in kwestie volgende keer wat voorzichtiger doet
     
  20. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Bedankt! Jij ook!
     

Deel Deze Pagina