Test negatief, nog steeds geen menstruatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door melmelissa, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    2 weken geleden heb ik gebruik gemaakt van de morning after pil. (niet dat het niet welkom is, maar ik ben nog een hbo student).

    Op dit moment ben ik 4 dagen overtijd, ik heb wel telkens steken onderin alsof ik menstrueer (bloed niet) en pijn aan mijn borsten en mijn test was gisteren negatief.. Kan ik alsnog zwanger zijn? Ik begrijp er niks van..
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja dat kan. Doe een test :)


    Edit: die was negatief, kans is klein dan :)
     
  3. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief


    ---------

    Ja klopt die was negatief.. Maar ik heb het daarna nog wel onveilig gedaan. Misschien niet zo slim (toen geen morning afterpil geslikt)
     
  4. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

     
  5. momim

    momim Niet meer actief

    Door de morning after pil kan je cyclus van slag zijn. Over paar dagen test voor zekerheid herhalen en nadenken over anticonceptie ;)
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  6. melmelissa

    melmelissa Niet meer actief

    Ja ik ben heel lang aan de pil geweest maar ik werd er super depressief van. Dus normaal doen wij t veilig met condoom. En anders haal ik morning after pil
     
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hbo zei je? Map nemen en daarna doodleuk weer onveilig vrijen is niet snugger nee
     
    bozoe, laurazoey, Simmy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.749
    15.178
    113
    Zou daar niet zo losjes mee omgaan, een morning after pil is niet bepaald goed voor je lichaam. Er meermaals een halen lijkt me dan ook niet bepaald lekker voor je lijf.