Testen na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dhana, 14 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Allereerst sterkte nog, maar ik hoop voor je op een heel mooi begin van een nieuwe zwangerschap. Heb zelf na mijn curretage ook getest en toen was ie vrij snel weer wit. Heb geen oploopje gehad iig!! Ik volg even en duim voor je :).
     
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Ik heb na mijn miskraam ook ineens oplopende testen gehad, ik ben toen opgevolgd met bloedtesten en echo’s tot het hcg op 0 stond. Het duurde bij mij echt een aantal weken totdat het weg was (bij ongeveer 7 weken misgegaan). Ondanks dat mijn hcg nog niet op 0 stond, kreeg ik wel al vrij snel weer een eisprong. Dit gebeurt niet vaak volgens de arts maar kan wel. Omdat ik zwanger was geworden via ivf was de kans op een spontane zwangerschap eigenlijk nihil maar ik hoopte met de oploop inderdaad ook dat het toch een nieuwe zwangerschap was. Helaas bleek dit niet zo te zijn.

    Ik heb bij deze zwangerschap een echo gehad met 5 weken en toen was er een vruchtzak met dooier te zien. Bij 7 weken was het vruchtje zichtbaar. Als je volgende week ongeveer 6 weken zwanger zou zijn dan zou er dus wel iets te zien moeten zijn. Ik wens je veel sterkte met afwachten en hopelijk snel een goede zwangerschap!
     
  3. Dhana

    Dhana Lid

    21 mei 2018
    47
    42
    18
    Vandaag weer een test gedaan na 2 dagen, maar hij lijkt nu weer lichter, zelfs bijna wit. Waar die oplopende strepen dan vandaan kwamen is nog steeds een raadsel, kan de kriidvat test reageren op iets anders (bijna een week?).
    Jammer genoeg geen nieuwe zwangerschap, wat is het menselijk lichaam toch ingewikkeld, hopelijk maandag meer informatie op de controle. :p
     
  4. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Hopelijk krijg je duidelijke informatie op de controle en ja....het menselijk lichaam is mega ingewikkeld helaas!
     
  5. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Jeetje wat naar die spanning!
    Die nasleep vind ik persoonlijk erger dan de miskraam zelf..
    Hebben ze nog een verklaring kunnen geven gister?
     
  6. Dhana

    Dhana Lid

    21 mei 2018
    47
    42
    18
    Sorry voor de late reactie! Heb even lekker genoten van een vakantie. De dag na de controle in het ziekenhuis werd ik ongesteld (5 weken na de curretage), dus was wel toe aan even wat rust - voor mijn gevoel heb ik toen echt alles af kunnen sluiten.

    Ze hebben in het ziekenhuis geen echo gedaan, wel bloed geprikt maar mijn HCG was 9, dus of dat nu de streep veroorzaakte... geen idee.

    We kunnen nu in ieder geval weer verder!
     
    Krv vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina