The 100

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door laurazoey, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hoi!

    Ik weet niet of hier al een topic over was. De zoekfunctie werkt niet met zulke korte woorden en was een aantal pagina's aan het door scrollen maar kon niks vinden.

    Mijn man en ik begonnen een hele poos terug met de serie the 100. Op een gegeven moment mee gestopt in seizoen 2 en sinds kort weer opgepakt. Maar nu zitten we in seizoen 3 met dat hele city of light gebeuren en we vinden het niks meer aan.
    Wordt het weer beter of blijft het zo? Had echt gehoopt met toch al wel 5 seizoenen dat ze het zo tof zouden houden maar we beginnen echt af te haken nu:(
     
  2. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    City of light verhaal haakte ik ook af. Toen heel lang niet meer gekeken en daarna seizoen 4 en 5 in een razend tempo weggebinged :D. Die twee vond ik weer erg leuk.
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  3. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Ik vond seizoen 4 weer wat beter, maar 5 is echt heel slecht.
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  4. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Geen idee of het voor jullie beter wordt maar ik vind the 100 de beste serie ooit gemaakt.
    City of light duurt wel niet lang dacht ik . Volgend seizoen is iedereen weer normaal. :roflmao:
     
    babyhope en laurazoey vinden dit leuk.
  5. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Hier idem
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  6. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Nee joh. Dat einde is gewoon geweldig. Kan niet wachten op seizoen 6 :D
    Heb er veel moeite voor moeten doen maar toch kunnen wachten tot het hele seizoen op Netflix staat. Zo moeilijk! En toen het seizoen in 2 dagen bekeken haha
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  7. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Het wordt beter :D beste serie die ik gezien heb.
     
    Fantykoekie en laurazoey vinden dit leuk.
  8. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oke we blijven dan kijken haha. Ik zei al tegen mn man.. kan toch geen 3 seizoenen duren dit? :D
     
  9. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Neenee. Is inderdaad ook het minste van de hele serie. Gewoon in 2 dagen doorheen gaan . Ben je daar van af :D
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  10. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja maar met werken, sporten van mn man en ons kind kunnen we er max 2 kijken. Zijn gelukkig wel al een eind hoor :) maar omdat het zeg maar nog steeds daarover ging zei mn man gister: stoppen dan maar?
    En eigenlijk ben ik nog nooit tussentijds met een serie gestopt, hoe slecht ook. Dus dat wilde ik nog niet meteen
     
  11. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik vind The 100 steeds beter en beter worden. Het City of Light gebeuren word nog heel spannend en seizoen 4 en 5 zijn ook top!
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  12. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik ben ook gestopt bij the city of light. Ik vond het zo raar en onnatuurlijk, vond het echt jammer van zo'n geweldige serie.
    Het verhaal was al prachtig en uitgebreid, ik snap echt niet waarom dit er opeens bij geplakt moest worden. Erg ongeloofwaardig.

    Daarnaast had ik meerdere dingen die ik heel vervelend vond. Bijvoorbeeld de dood van Lincoln was echt onnodig. En dat blonde meisje (ben even haar naam vergeten) die constant een andere vriend heeft en opeens lesbisch was. Echt, wat?!
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  13. fafa

    fafa Niet meer actief

    Volgens mij ben ik ook bij the city of light afgehaakt.

    Ik vond het basisgegeven van de serie onwijs interessant: wat kom je op aarde tegen als je een paar honderd (?) jaar in de ruimte hebt gebivakkeerd? Dat er een soort verwilderde stammen blijken te zijn ontstaan vind ik logisch, en dat een groep zich in de berg had verschanst kan er bij mij ook nog wel in, maar vanaf daar werd het me echt te gortig. Blijken er opeens nog hele, bloeiend maatschappijen te zijn. In die zogenaamd zwaar giftige wereld. Ja, daaag. Of ik snap de serie gewoon niet. :oops:
    City of light was "nep" toch? Daar kan ik dan ook nog wel in mee gaan, maar toen was mn irritatie al te hoog, geloof ik :cool:
     
    NavyCrimson91 en laurazoey vinden dit leuk.
  14. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Seizoen 5 kwam ik niet doorheen, ben halverwege dat seizoen afgehaakt. Ik vond het allemaal een beetje te extreem en ongeloofwaardig worden.
     
  15. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Precies dit ja!
     
  16. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    City of light is juist waar het allemaal is begonnen;) is het ontwerp van de slechte COLONEL a.l.i.e.

    Ok het was een spannend begin. Wat in een keer een beetje op starwars begint te lijken.
    Maar als je het blijft volgen snap je de hele clue .
    Voor mij idd de beste serie ooit. En kan niet wachten op seizoen 6

    Among gonna sang (of zoiets Hahahha)
     
  17. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik hou van the 100! Een van mijn lievelings series! En vooral het einde van het nieuwe seizoen was weer :eek::eek:
     
  18. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Zou niet eens meer weten hoe het eindigt, zo slecht vond ik het :|
     
  19. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113

    Maar die City of Light moet je echt door kijken. Richting het einde van seizoen 3 valt namelijk alles op zn plek met dat City of Light verhaal. En ik vond dat juist een super gaaf punt in het verhaal, toen je dat eenmaal begon te begrijpen. Geloof mij maar, als je doorkijkt valt alles op zn plek en ik was echt onder de indruk hoe het allemaal in elkaar past.
     
    Ysabella, Fantykoekie, fafa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. fafa

    fafa Niet meer actief

    Misschien maar weer eens oppakken dan. Vond mezelf al vergevingsgezind dat ik het voor lief nam dat een groep jong volwassenen zonder enige bushcraft skills zichzelf in leven kon houden. :p En die hele Ice Nation trok ik dus ook al niet.
    Maar vooruit, als the City of Light de sleutel is zal ik nog even volhouden :)
     

Deel Deze Pagina