Thuissporten: Motivatie en tips clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavanLieverd, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    He allemaal! Mag ik meeschrijven? Nu bijna 7 weken geleden bevallen en ik wil het liefst 6 kilo afvallen maar eigenlijk vooral gewoon weer lekker strak in mijn vel zitten. Ik doe thuis yoga en heb nu net zo'n elastische band gehaald. Ik gebruik geen apps (behalve die Samsung health.. voor kcal inname en kijken hoeveel ik beweeg) mijn focus is nu benen, billen en bovenarmen. Taille vind ik nog een beetje spannend, omdat ik niet lang geleden ben bevallen
     
  2. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @1BB Welkom! Schrijf gerust mee. Het is hier een beetje rustig. Iedereen misschien op vakantie. Ik ga er maar van uit dat ze hun matje, sport-outfit en schoenen in hun koffer hebben gestopt. ;)
     
  3. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    :D:p:roflmao: Ik had blijkbaar een melding gemist van een nieuw bericht, dus nu blijk ik er heel veel te hebben gemist. Ik ga morgen proberen wat uitgebreider op iedereen te reageren, maar voor nu:
    Welkom @Roxy_xx , @LolaBloem en @1BB :)
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  4. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Haiii dames,

    Nou hier gaat het lekker hoor! ik durfde vanmorgen weer op de weegschaal en hij gaaf 75,7 aan! JOEPIEEEEE (van de 80,9 3 weken geleden).
    Nog 7,7 kilo tot het streefgewicht, BAM.

    Ik moet ook zeggen, vind het thuis sporten wel goed vol te houden zo!
     
  5. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Tallies Top! Mooie prestatie en super dat je zo snel resultaat hebt.

    Ik merk tot nu toe alleen dat mijn buik iets platter is. Doe braaf iedere dag oefeningen en om de drie dagen ga ik hardlopen. Wat doe jij allemaal @Tallies ?

    @MamavanLieverd Ben benieuwd hoe je vorderingen zijn. ;)

    @1BB Wat wil jij gaan doen qua thuissport? Ik zie dat je in juni pas bevallen bent. Nog gefeliciteerd! :)
     
  6. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    @Miss Appletree ik ben sowieso bezig met shaken op dit moment! 2x op een dag shake en in de avond gewoon normaal eten. Niet meer snoepen! (dat deed ik echt mega veel).
    En ik ga op maandagavond naar de sportschool.
    Verder doe ik elke dag een soort klein parcourtje thuis: 40 situps, 40 burpees, 40 jumping jacks, 30 seconden planken en 30 seconden wall sit.
    En ik probeer (heel suf) elke keer op mijn werk als ik naar het toilet ga een stuk of 20 squats te maken hahaha...
    Het werkt! Hier ook de buik platter, lekker gevoel he?!
    En mijn broeken gaan losser zitten bij mijn billen! Ook heel fijn!
     
  7. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hey dames, zou ik ook mee mogen kletsen? Ik kwam dit topic toevallig tegen! Ik probeer ook nog een aantal kilo kwijt te raken. Zo ben ik weken goed bezig met 3 a 4x in de week sporten en zo weer ff een stuk minder.
    Ik ga ook eens kijken na die challenges die ik zag in jullie posts.

    @Duna wat grappig om jou hier te zien! Aan je naam & onderschrift te zien 'ken' ik je van Viva =)
     
  8. Roxy_xx

    Roxy_xx Lid

    12 mei 2017
    18
    2
    3
    Vrouw
    Dank je. Het voornemen om thuis te gaan sporten, schiet er een beetje bij in nu de kinderen al wel vakantie hebben en ik nog niet
     
  9. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Tallies :roflmao: Al squatend over de werkvloer! Hihi. Wat voor shakes neem je?

    @Star2017 Welkom! Lekker meekletsen hoor!

    En dames, mijn spierballen zijn in een maand tijd een halve centimeter gegroeid! :thumup:
     
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Dag dames! Mijn update volgt nog steeds, ik zit niet zo goed in mijn vel en ben heel moe, dus ik ga in gedeeltes reageren op iedereen :)
     
  11. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Miss Appletree goed bezig!

    Ik ga vandaag echt starten! Die laatste kilo's moeten er echt af haha!
     
  12. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    @Miss Appletree ik zit nu aan de Herbalife. Moet zeggen ben zeer tevreden!
     
  13. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Mag ik ook mee kletsen? Ik sport 3-4x per week in de sportschool of ga buiten hardlopen.
    De andere dagen sport ik thuis. Tot nu toe doe ik 5 filmpjes van Sally Up. Maar misschien hebben jullie nog leuke workouts voor thuis?
     
  14. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Even gefaseerd op iedereen reageren :)
    @Boommm Welkom! Geen wonder dat je er zo goed uitziet met 4 jonge kinderen als je zoveel sport. Knap hoor, waar haal je de tijd vandaan?
    Ik sport dus voornamelijk met hasfit, maar dat is ook omdat zij maandschema's hebben. Er staan een heleboel leuke links in dit topic, dus je kunt een hoop proberen ;).

    @Miss Appletree #hoedan, ik mis zodag met lubach, gemeen hoor dat je me daaraan herinnert :p.

    Verder straks meer
     
  15. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    @MamavanLieverd Ja ik vind sporten echt heerlijk, dus daar maak ik graag tijd voor vrij. Ik sport vaak s'avonds, hardlopen doe ik regelmatig achter de kinderwagen en de sportschool heeft een crèche waar de kindjes graag heen gaan.

    Ik ga even het topic terug lezen!
     
  16. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ik heb de eerste workout van de 30 days get in shape gedaan die eerder is genoemd!
    Daarnaast ook nog 5min buikspieren en 20 min op de hometrainer! Nu weer volhouden na 1.5 week niets meer gedaan te hebben! :roflmao:
     
  17. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @MamavanLieverd

    Hoe dan?

    IMG_2859.JPG


    :roflmao::D:p

    Hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder in je vel!


    Enne ik mis Arjen ook. In september weer!
     
  18. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Soms ben je zo ge-demotiveerd he!
    Maar gister kwam ik een kennis tegen en die zei: zo, jij bent volgens mij flink afgevallen zeg!

    Ik ben thuis gekomen en heb gelijk 20 min op de hometrainer gestaan, hop... hahaha
     
  19. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Tallies Top! :thumup: Daar doe je het voor. Ik was even benieuwd wanneer het de bedoeling is dat je stopt met shakes. Wanneer je je streeft gewicht hebt bereikt ofzo? Ben niet zo thuis in dat shake-gebeuren.:oops:

    @Boommm Leuk dat je mee wilt kletsen. :)

    @Star2017 Even wat verloren tijd inhalen zeker. ;)

    @MamavanLieverd Zat te bedenken dat mijn onderarmkwabjes ook gegroeid kunnen zijn. :confused: Maar daar gaan we maar niet van uit. :$

    Ik heb nieuwe loopschoenen gekocht. :thumup: Ben nu nog op zoek naar een goede sport bh. Iemand nog tips?
     
  20. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Dag 2 er ook weer opzitten! Was wel wat zwaarder als die van gisteren! :D

    @Miss Appletree ik heb de bhs van Shockabsorber. Heb een grote cup en deze ondersteunen goed!
     

Deel Deze Pagina