Thuissporten: Motivatie en tips clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavanLieverd, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Star2017 Bedankt voor je tip. Ik heb shockabsober weleens gepast, maar kreeg het amper dicht en toen ik 'm dicht had, kon ik amper ademhalen. Heb je daar geen last van of heb je dan een grotere omtrek genomen? Hier ook een redelijk grote cup trouwens.
     
  2. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Nee gewoon 75 zoals normaal! Vond het idd in het begin ook wel strak zitten als ik ze langer aanhad hoor!
    Ik heb de Active d+ die is met beugel en de Ultimate Run.
     
  3. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    #123 Miss Appletree, 9 aug 2017
    Laatst bewerkt: 9 aug 2017
    De Ultimate Run is in de aanbieding bij bol (voor de helft) en lees allemaal goeie recensies. Ga gelijk bestellen. :D Met beugel vind ik niet zo fijn zitten. Bedankt! :) Kan altijd een verlengstukje er tijdelijk inzetten.

    Edit: toch niet in de aanbieding, dat geldt voorbepaalde maten. Wat suf!:rolleyes:
     
  4. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    #124 Star2017, 9 aug 2017
    Laatst bewerkt: 9 aug 2017
    Haha stom he! Zag het net ook toen ik zocht welke ik had! Alleen de kleine maatjes in de aanbieding.
     
  5. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    @Star2017 dat 30 days is dat via een app?
     
  6. Sybil

    Sybil Actief lid

    10 mrt 2017
    200
    156
    43
    Hoi dames, ik meld mij ook hier. Ik heb een abo op de sportschool die erg dichtbij is, maar alleen gaan vind ik nog steeds erg lastig (hoewel ik me achteraf altijd super goed voel als ik het toch heb gedaan). Ik wil graag drie keer per week sporten, nu gebeurt dat vaak 2 keer of minder door uitjes in de vakantie. Dus wil meer thuis doen. Ik lees mee voor tips, apps, challanges online en dergelijke. En voor motivatie :). Mooi om te lezen dat sommige meiden al effect zien!

    Mijn voedingspatroon pas ik de afgelopen maanden steeds geleidelijk wat aan. Als ik nu plots anders eet of een dieet ga volgen heb ik daar niets aan, dat houd ik namelijk nooit de rest van mijn leven vol. Ik wil dat gezond eten de maatstaf wordt en van hier en daar een uitspatting kom je ook niet meteen aan.
     
    Star2017 vindt dit leuk.
  7. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Nee via hasfit. Iemand had op de eerste pagina in dit topic daar iets over gepost!
     
  8. Duna

    Duna Bekend lid

    14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dag dames!
    Wat leuk dat er een hoop nieuwe mensen mee schrijven! Super gezellig.

    Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de afgelopen weken niet zo goed bezig ben geweest. Ik heb nauwelijks gesport. Eerst omdat ik het veel te druk had, daarna omdat we met vakantie zijn gegaan en dus niet mijn matje meegenomen...
    Vanaf volgende week ga ik het weer oppakken en in september weer starten met dansen! Yes, zin in! Heb wel de afgelopen weken mezelf op dieet gezet en daarmee (zonder te sporten dus) toch nog 2 kilo afgevallen. Ben er blij mee! Vriend had ook het idee dat mijn buik weer wat platter was geworden. Nu twijfel ik nog of hij het zegt omdat hij lief wil zijn of dat hij het echt ziet ;) Nog 1 kilo te gaan, maar ik ga nu proberen om toch nog zeker 3 kilo af te vallen, dan zit ik weer op het gewicht van voordat ik aan de hormonen begon om zwanger te worden. Ik verwacht dat het wel gaat lukken, zeker als ik het sporten weer op ga pakken!
    Ik merk overigens wel dat als ik niet snoep, dat ik dan op een gegeven moment ook niet meer zo veel zin heb om te snoepen. Het is echt een soort verslaving waar ik even van af moest kicken. Best bijzonder eigenlijk, maar het is gelukt! Heb nu véél minder behoefte aan zoetigheid.
    @Star2017 . Wat geinig dat ik je hier tegen kom! Jij bent een van de paar mensen voor wie ik het viva forum nog volg om te kijken hoe het met je gaat (tenminste als ik naar je onderschrift kijk weet ik wie je bent). Leuk dat ik je nu ook hier een beetje kan volgen en 'samen' met je kan sporten.
     
  9. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Duna goed bezig dat je toch 2 kilo kwijt bent zonder te sporten!! Vanaf volgende week weer lekker gaan sporten dan gaan die andere 3 kilo ook vast wel lukken!

    Ja echt grappig je hier te zien!
    Ik was hierheen gegaan omdat er hier meer dames zijn die een cerclage hebben! Dus nu ook hier maar actief op wat topics!
    Hoe gaat het met je zoontje? :)
     
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.198
    113
    He dames, hoe gaat het bij jullie?
    Hier niet echt goed bezig geweest de afgelopen weken, dus ook weinig hier geweest :oops:. Is niet goed he? Moet hier juist motivatie vragen, haha.

    Gisteren weer voor het eerst in ruim een week gesport (week daarvoor 2 x), en heb nu spierpijn, op de bank gaan zitten kost al teveel moeite, want dat lijkt op een squad. :roflmao:
    Ik ga nu weer even nieuwe sportkleding bestellen, dat werkt ook goed bij mij, ik vind dat ik het alleen mag kopen als ik het ook ga gebruiken :rolleyes:.
    Wat betreft bh's, ik koop nooit meer bh's die je over je hoofd moet aantrekken, want heb daar altijd ruzie mee. Ik heb nu meerdere goedkope aangeschaft omdat ik niet zeker weet of ik deze maat houd (ik denk het wel, maar geef nog een heel klein beetje borstvoeding). Mijn oude zijn iig te klein. Ik heb er een paar van bonprix, degene voor de intensievere sporten, en die bevallen heel goed. Hema niet zo. En 1 van esprit vind ik ook prettig, maar die zijn niet goedkoop, deze was 50% korting, dus toen wel. Bij allemaal vraag ik me af of ze voldoende steun geven voor het hardlopen, want dat heb ik nog niet gedaan. Ik lees trouwens altijd recensies voor de omtrek, mijn onderomtrek is 77/78 cm, van beugelbh's koop ik eigenlijk alleen 75, omdat de beugels anders te ver opzij zitten, maar van sportbh's ga ik vaak voor 80, zit vaak net beter op zijn strakst als 75 op zijn lost. Tsja, en dan moet ik de cup kiezen, ik heb nu een ruime 75C, dus bestel, 75c, 75d, 80b, of 80c op basis van de recensies, is maar net hoe ze vallen :D.

    Later meer....
     
  11. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @MamavanLieverd Jij ook al wat minder gedaan! Balen van de spierpijn! Maar je bent iig weer goed bezig! Nu doorpakken!

    Ik was ook goed bezig met die challenge totdat ik enorme last van mijn onderrug kreeg, precies op de plek waar ik het ook had in de zwangerschap dus heb echt even niets meer gedaan! Ben er nu sinds een paar dagen weer vanaf. Dus weer langzaam iets gaan oppakken!
     
  12. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Hallow!!!
    Heel lang geleden... het is wel duidelijk dat ik niet veel gedaan heb. Veel moeten werken en daarnaast besloot zoon om maar laat te gaan slapen.
    Nu de afspraak gemaakt om 1x per 2 weken met een vriendin te gaan sporten (komt met diensten man zo uit) en lukt het me hopelijk om in de tussenweek wel thuis te sporten.
     
  13. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.198
    113
    Hoi allemaal, hoe gaat het bij jullie?
    Hier niet zo goed, heb de afgelopen weken telkens maar 1 x gesport en dan ging het niet geweldig ook. Ben niet fit, maar dat zal wel de hele winter zo blijven met een 2 jarige die op de psz gestart is :confused:.
    Ik denk dat ik een stapje terug ga doen en het foundation programma ga doen op hasfit. Hopelijk houd ik die lessen beter vol met een zware verkoudheid en lukt het me wel om weer vaker te sporten. Wil toch weer terug naar minimaal 3x per week sporten.
     
  14. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Hier gaat het ook niet zo geweldig al ben ik van niks meer doen naar mee sporten met een personal trainer gegaan. Er zelf mee aan de slag gaan blijft lastig, het is met mijn werk moeilijk te combineren.

    En zelf thuis iets plannen valt vaak in duigen, vanavond ook, besluit zoon om pas rond half 10 te gaan slapen... oef!

    @MamavanLieverd wat goed van je dat je foundation gaat volgen! Super dat je je "weg " naar je doel aanpast aan je veranderde leefwijze!
    Heel herkenbaar hoor, slechter weer, minder weerstand, sneller moe...
     
  15. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Op verzoek weer open :thumup:
     
  16. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.198
    113
    Even niet geschreven en ook niet gesport.
    Het gaat niet zo lekker met mij, maar ondanks dat ben ik deze week weer gestart en heb ik 2 x gesport.
    Later meer, nu bedtijd voor dochtertje :)
     
  17. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Thuis sporten lukte me niet... daarom nu 1x per week personal training.
     
  18. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.198
    113
    Lukt je dat wel om vol te houden? Voor mij was de drempel om naar de sportschool te gaan lastiger dan het thuissporten. Tenminste als ik me niet goed voel en het sporten juist belangrijk is.
     
  19. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ja heel goed juist! Nu heb ik oppas voor onze zoon en kan ik dus echt vooruit ipv na 10 minuten al moeten stoppen.
     
  20. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ha dames,

    Hier gaat het super goed!
    Moet wel zeggen dat ik er 1x in de week bij Bodytec (aan elektrode sporten) en werkt ook heel goed!

    Inmiddels op de -12 kilo.. bam!
    Wil door tot de 65 kilo, nog 4,5 kilo te gaan!
     

Deel Deze Pagina