Aanstaande papa aan het woord..!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door MissN, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

    MissN Fanatiek lid

    18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Eindelijk eens een topic voor en door de aanstaande pappa's:p

    Die vrouwen hebben het er maar druk mee, maar ik als aanstaande vader wil toch eigenlijk wel eens weten hoe andere aanstaande vaders de zwangerschap ervaren.
    Hopelijk zijn er uberhaupt papa's die er ook zo over denken..

    M'n vriendin en ik zijn 9 maand bezig geweest.
    Toen het eindelijk zover was, kon ik het in de eerste instantie niet geloven. Ik lag nog te slapen toen m'n vriendin me smste dat ze de test had gedaan en dat ie positief was. Ik met m'n slaperige hoofd reageerde niet, waarop m'n vriendin me smste of ik het eerdere smsje wel had gelezen... Tuurlijk, maar sliep nog half. totdat ze belde en ik wel wakker moest worden:p ik kon het nog steeds niet geloven, totdat ik naar d'r toeging en de test met eigen ogen zag... HET WAS DAN EINDELIJK GELUKT! ik was natuurlijk zo trots als een aap:p
    Maar toch heb ik soms nog wel eens dat ik het nog niet helemaal kan bevatten. Gisteren bijvoorbeeld, ik was de commode aan het schuren toen ik me opeens af vroeg, waarom ben ik dit aan het schuren?.. denk dat het komt omdat er op zich nog niet zoveel veranderd is... het is nog niet echt tastbaar..
    zijn er vaders die dit ook zo ervaren?.....

    Groetjes papa in spé Quincy
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Yep, bij mijn man was dit idem dito.. Pas toen de kleine er was (tastbaar :) ;) ) besefte ie t eigenlijk pas..
     
  3. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    net zoals patroes zegt,
    Arie vond het prachtig, mijn buik die soms even omhoog ging..!
    maar het besef dat hij pappa werd, kreeg hij pas toen hij onze kleine man, ( na lang wachten) eindelijk in zijn handen had
     
  4. Lynn1980babyboy

    Lynn1980babyboy Actief lid

    14 jul 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Hai papa in spe,

    heel normaal hoor dat je je er nog weinig bij voor kunt stellen. Mijn mannetje en ik hadden in het begin allebei zoiets van: Alles gaat gewoon door, werk, verjaardagen, sociale verplichtingen. Pas als je vriendin echt gaat merken dat haar buik groeit en jij het kan voelen schoppen besef je het misschien iets beter.
    Geniet er in ieder geval van, en ja... ook van de evt. chagerijnige buien en andere minder leuke dingen, later lach je erom :)

    Veel plezier !

    Groetjes,
    Lynn
     
  5. Hoi papa is spe!

    ik heb nog een site voor je die je misschien wel leuk vind. Allemaal jonge vaders zitten op dit forum:

    Misschien wat voor jou?

    Edit moderator: link verwijderd i.v.m. reclame
     

Deel Deze Pagina