***Timonneke in de mmm***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timonneke81, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    doe het nog maar rustig aan hoor, en goed luisteren naar je lichaam.
    hopelijk krijg je morgen goed nieuws ;)
     
  2. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oh beter morgen dus duidelijkheid, oh ik duim duim duim ook zo voor jullie! [-o<

    Tja vrijdag had ik in m'n hoofd omdat het dan rustig is op het werk, ik even de zooi kan ordenen (mails en alles wat is blijven liggen) dan kan ik maandag met een schone lei beginnen. Verder werkt mijn vriend nooit op vrijdag en dan heeft hij ook ff een dagje voor zichzelf. Dus vandaar. Ik moet ook regelmatig lopen maar vrijdag kan ik wel een bureaudagje regelen.
     
  3. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He dames,

    Heb idd vandaag gewerkt, alleen vanmorgen en voel me nu echt moe en rottig. M'n buik is helemaal opgezet.
    En je moet gewoon naar je eigen lijf luisteren hoor Linda. Want jullie hadden veel meer eitjes dan ik, daar heb je denk ik ook meer last van. En daarbij: deze periode is veel te belangrijk om te snel gaan werken. Wat maken die paar dagen nou uit op een heel leven!

    Gewoon je rust houden, daar krijg je nooit spijt van!
     
  4. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat heb jij toch wijze woorden, je hebt echt gelijk, wel blijven drinken he meiden! in het zkh zeiden ze dat je urine niet geel :oops: maar zijn maar een beetje doorzichtig
     
  5. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik drink me suf: brandnetelthee, venkelthee, kamillethee. Ik word nog eens thee. En daarbij drink ik sloten water. Maarre... mn urine ziet er goed uit, al zeg ik het zelf, haha!
     
  6. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik drink altijd wel veel (water dan :) ), nu dus ook. Maar hebben jullie ook het gevoel dat jullie blaas niet leeg kan? Ik had het een paar dagen voor de puncite ook al, en nu nog steeds. Als ik men blaas wil leeg drukken, doet dat pijn. Het gevolg is dat ik 's nachts enkele keren men bed uit moet om te plassen.
    En Merel, kan je het wachten nog aan?
    En Linda, zenuwen voor morgen?
    Ik hoop zo dat we ons zwanger topic mogen openen, dat zou echt fantastisch zijn, zwanger met zen drieën. :D
     
  7. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oja dat hoop ik ook!

    Nee dat gevoel heb ik niet Timmoneke. Wel opletten hoor, vandaag vroegen ze aan de telefoon niet alleen of ik veel dronk maar ook of ik veel plas. Ik moet nu wel 's nachts plassen vanwege het vele drinken.

    Mij is het allemaal wel een beetje pijnlijk, nouja gevoelig na het plassen ennu dinges, denk dat dan alles weer op z'n plek moet en dat doet kennelijk zeer bij m'n eierstokken.

    Ja, ik vind het erg spannend morgen, ben ook benieuwd 1 of 2 en of er ingevroren kan worden. Maar er is natuurlijk nu wel een grote zorg weg, dus ik voel me al veel positiever.

    Ik duim voor jullie meiden!
     
  8. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Mag jij zelf kiezen of het er 1 of 2 worden, of beslissen zij dat?
    Wat ik me nog afvroek, hoe is dat in Nederland met de terugbetalingen? Krijgen jullie ook 6 pogingen terugbetaald zoals hier in belgië?
     
  9. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nee maar drie vergoedingen!

    Wij hebben zelf gekozen voor kwaliteitsafhankelijk maar hadden ook voor altijd 2 kunnen kiezen. Overigens is het in veel zkh in NL zo dat er onder de 36jr maar 1 wordt teruggeplaatst, beleid vanuit het zkh.

    Wij hadden gelukkig een eigen keuze. Dus bij een embryo met een bovengemiddelde kans op innesteling 1 en bij gemiddelde kans 2. De eventuele overgebleven bovengemiddelden laten wij invriezen.

    De kwaliteit wordt morgenochtend gecontroleert.
     
  10. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Dat plassen komt me erg bekend voor! Ik heb de hele dag een opgezette buik en een zere blaas! Net of ik niet goed 'leeg' kan plassen. Het gevoel blijft en als ik ga plassen doet het pijn. Gek he!

    Wij mochten eigenlijk wel kiezen tussen 1 en 2. Maar het zhuis koos uiteindelijk. Ze zeiden gewoon: je moet er maar 1 terugplaatsen want de risico;s van een tweelingzwangerschap zijn groter en je bent nog jong.
    Net wat Linda al zegt.
    Maar mij lijkt het juist dat als je jong bent, je dat juist makkelijker aan kan. En in mijn familie komen 2-lingen voor. Dus ja. Maar goed, als we nu maar 1 topper hebben ben ik al gelukkig voorlopig!
     
  11. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mijn nichtje heeft dmv puregonspuiten zelfs een drieling! wij zijn goed voorgelicht over de risico's van een tweeling, eerst dacht ik Altijd 2! Maar nu vind ik dit een mooie oplossing, want als er meerder goeie zijn worden ze ingevroren, kijk en krijgen we er 2 terug en het wordt en tweeling dan gaan we er gewoon voor!
     
  12. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Een drieling, das wel heftig. Tweeling is al veel werk denk ik, en dan een drieling. Mag er niet aan denken hoe haar nachten zijn.
     
  13. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    en dan te bedenken dat ze er al twee had ;) het zijn echt schatjes hoor, inmiddels al 3 jaar. hier toch wat zenuwen voor morgen ondanks dat het volgens mij niet echt fout kan gaan
     
  14. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wow, 5 kinderen.
    Dat je wat zenuwen hebt is normaal, hè?! Ze gaan morgen wel een embryu terug plaatsen! Eentje wat misschien jullie kindje wordt! Daar mag je best wat zenuwen voor hebben vind ik.
     
  15. Merel81

    Merel81 Bekend lid

    27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ben het helemaal met Timonneke eens! Succes morgen Linda!
     
  16. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Linda, veel succes vandaag! Mijn duimen draaien!
     
  17. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Nog niets gehoord van het fertiliteitscentrum. Ze gingen in de late voormiddag bellen, maar we hebben nog niets gehoord. Ik probeerde net zelf te bellen, maar helaas zijn ze in middagpauze tot 14u. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.
     
  18. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

    Wij hebben twee embryo'tjes!

    We zijn helemaal kapot, ik denk van alle spanning. Helaas zijn er geen embryo'tjes ingevoren. De kwaliteit was 1x b en 1x c. Stiekum wel wat teleurgesteld wat betreft de kwaliteit maar we gaan er gewoon voor! Het KAN en dat is het belangrijkste. Had verwacht dat ik nu helemaal blij zou zijn, maar misschien komt het door alles stress... voel me daar nu al schuldig over :( We hebben ook een echo-foto meegekregen :D
     
  19. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    shit zeg! zo'n belangrijke uitkomst! ik kom nog een paar x kijken of je al meer weet!
     
  20. Timonneke81

    Timonneke81 Bekend lid

    30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Waaaauw Linda, 2 embryotjes in je buik. Hou ze maar goed warm, dat ze willen blijven.
    Ik heb zelf nog een keer gebeld, en blijkbaar had de mevrouw van maandag zich vergist. Vandaag werden de biopties gedaan, maar daar is nog geen uitslag van. Morgen weten we dus pas of we een terugplaatsing krijgen. Als er één is, moeten we om 14.15u daar zijn.
    Het goede nieuws is dat ze op alle 7 embryo's een biopsie hebben kunnen nemen, ze waren allemaal mooi doorgegroeid, dus dat is al positief.
     

Deel Deze Pagina