Tip voor als je iets bij Media Markt koopt !

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

    Donderdag hebben we een tv gekocht bij Media Markt.
    Gister zocht ik hem op in hun webshop om hem aan iemand te laten zien, en daar stond hij voor 150 euro goedkoper ! Vanochtend met de bon terug geweest en daar kreeg ik gelijk die 150 euro retour.

    Dus als jullie iets kopen bij de Media Markt, of daar pas iets gekocht hebben, vergelijk het even met de webshop !
     
  2. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Zo, dat is een groot verschil!
    Goede tip!
     
  3. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    wow dat is een groot bedrag verschil zeg! goede tip!
     
  4. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Jup klopt helemaal... Lang leve de laagste prijsgarantie die wij geven :D Maken we veel mensen blij mee... Even als dat je iets gekocht heb en binnen 14 dagen goedkoper zie bij ons of bij de concurent in een straal van 15 km krijg je ook het prijsverschil terug :)
     
  5. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goeie tip!
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    Heb nog een betere tip: Koop niks bij de media markt. Heb er 3x iets gekocht, alle 3 de artikelen zijn kapot gegaan en de service is echt belachelijk slecht!
     
  7. sunnyday

    sunnyday Fanatiek lid

    10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Goede tip!! Ik heb trouwens nooit problemen bij de MM gehad....
     
  8. lianda

    lianda Fanatiek lid

    6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier ook geen problemen met de mm hebben er de laptop vandaan en doet het nog uitstekend.
    Van de week gaan we erheen voor een nieuwe tv en een nintendo dsi.
     
  9. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Super tip !!
    Wij kochten een nieuwe dvd speler ..die bij thuiskomst gewoon gebruikt bleek ...alle zakjes (je weet wel..om de afstands bediening etc ) lagen los in de doos..kabels miste etc....
    Top punt was dat hij zoveel geluid maakte dat ik het geluid dan zo hard moest zetten om het te overstemmen..(w.s ook de reden waarom iemand voor me dat kreng al had terug gebracht!!..)
    Dus toen we terug gingen en een klacht indienden *kom op zeg ..als ik iets tweedehands wil ga ik wel naar MP !!!* kregen we na een half uur tehebben gewacht eindelijk een andere merk met in hun ogen een goede korting voor het geleden leed ..
    Kwam ik er later achter dat hij gewoon al zoveel koste!!:x:x..Heb het niet kunnen checken op dat moment omdat er geen bordje bij de stapel dvd's stond...
    Voelde me echt genaaid..en heb niet eens genoten!!!;)

    Media markt...oplichters !!!
     
  10. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    het is ook zo als je iets koopt bij mediamarkt en je ziet het een paar dagen later goedkoper bij een ander winkel geven ze ook het geld retour wat ie minder kost
     
  11. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb geen problemen bij de mm gehad

    heb een pc bij hun gekocht en een tv
    beiden geen problemen
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het een goede service ! maar al had ik nu niet op internet gekeken was er mooi 150 euro door mijn neus geboord. Moeten ze toch beter op letten door alle prijzen recht te trekken.

    Verder trouwens ook nooit problemen met mm gehad,
     
  13. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeie tip! Zag al een aantal spulletjes er goedkoper op staan dan we het afgelopen donderdag voor gekocht hebben! Weet iemand toevallig binnen welk tijdsbestek we terug moeten met de bon? M'n man zit nu voor 2 weken in India en hij heeft de bon in z'n portemonnee :D (en we hebben ruim 3000 euro uitgegeven dus het is best de moeite...)

    Staat trouwens alle artikelen op de webshop of alleen een selectie?
     
  14. glimworm

    glimworm Niet meer actief

    ik heb 1 keer een wasmachine laten bezorgen door mediamarkt, dat was geen goeie actie zeg maar!

    MM huurt een onafhankelijk bedrijf in om te bezorgen (ICN) en die kwamen elke keer met smoesjes dat de wasmachine niet bezorgd kon worden omdat het bedrijf in een verhuizing zat en ze niet genoeg vervoer hadden om bestellingen te bezorgen (erg kwalijke zaak, maargoed;)) de volgende smoes was dat ze met pech langs de weg stonden en daarna was het weer een andere l*lsmoes:x

    ik werd zo kwaad en heb de MM opgebeld dat die wasmachine of meteen geleverd werd of ik van de koop afzag!
    Ze kozen eieren voor hun geld en MM heeft ,op een zaterdag nog weliswaar, zelf de wasmachine afgeleverd.

    ik zou zelf niet meer iets door hun laten bezorgen als ik weet dat ze dat flutbedrijf er nog voor inhuren.
     
  15. ilayda

    ilayda Bekend lid

    23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    wij hebben ook problemen gehad, 2 jaar geleden een amerikaanse koelkast gekocht, incl.bezorging komt ze aan met een deuk in de deur, ik zag het en heb gezegt dat er een deuk in zet. jongen van vervoerbedrijf zei het stond al op de doos dat er een deuk in zit.
    ja waarom neem je hem mee dan, ik wil hem niet.
    hij bellen naar mm geven ze me de korting, blijkt het korting van de vervoer kosten te zijn ja daaaggg.
    heb gezegd breng maar terug. en wil een goede koelkast hebben.
    moest nog een week wachten voordat die kwam.

    service erg slecht dus.ze hadden me vantevoren kunnen nbellen over de koelkast. grrrrrrr
     
  16. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @marb als het goed is 8 dagen,maar anders bel je toch even op/stapt naar binnen en legt de situatie uit.
    Als je gepint hebt kun je eventuuel op je afschrift kijken voor datum en precieze tijdstip, kassa ect. En dan kunnen hun daar eventueel nog de kassabon bij opzoeken ( als ze een beetje up tot date kassa systeem hebben )
     
  17. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik koop niets meer bij MM
    Afgelopen jaar een TV gekocht (die is al gerepareerd), een DVD speler voor zoonlief (al kapot geweest), een IPOD ( al 2 keer stuk gegaan), een HDD recorder die we gratis bij TV kregen (al stuk gegaan) een mobieltje die ook 2 keer stuk ging en uiteindelijk daarvan het geld terugkregen. enige wat het al doet vanaf aankoop is mijn beeldscherm.
    Nee, ligt er niet aan hoe wij er mee omgaan.. want artikelen gekocht bij ander bedrijf blijven het gewoon netjes doen :)

    wel gek hoor, zon prijsverschil met hun eigen webshop..vind het ook niet meer dan normaal dat ze het verschil hebben teruggegeven..
     
  18. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    Media markt is franchise en mogen dus per filiaal prijs bepalen. Ik heb weleens op tv gezien (bij kassa) dat er bij tv's tussen 2 filialen wel 300 euro verschil zit.
    Bovendien was in diezelfde aflevering dat het gebeurt bij MM dat een artikel defect retour wordt gebracht, deze word gerepareerd en weer opnieuw in de winkel wordt verkocht. Koop je eigenlijk dus gewoon een 2e hands
     
  19. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij kopen nooit echt nooit meer iets bij de media markt, maar dan in Belgie..

    2 Jaar geleden een pc gekocht voor 800 euro ofzo, want compleet met scherm enz kostte het 1200 euro..

    Vorige jaar was De ventilatie van het systeemkast stuk gegaan en we hadden nog garantie, dus met de pc teruggegaan naar de klantenservice. Ze hebben het opgestuurd naar het fabriek.. 2 maanden later kwam het binnen, opgehaald en thuis opengemaakt. En wat zagen we (bovenkant van het kast)het front is stuk gemaakt door hun.. weer terug gebracht naar de media markt en het is weer teruggestuurd naar de fabriek, nieuwe frontje erop en toen we het gingen ophalen, moesten we nog betalen voor het frontje en reparatiekosten,, Ruzie gemaakt, daarna de beveiligers kwamen... We hebben betaald en dan heb ik geschreeuwd waar andere klanten erbij was: Zo verliezen jullie je klanten, maar dan nooit meer kom ik bij jullie iets kopen..

    Nu kopen we altijd bij de carrefour ons electronisch spullen,, En gelukkig hebben we geen problemen gehad.. En goede service daar vind ik. ze helpen je gelijk, zonder te betalen..
     
  20. nazli21

    nazli21 VIP lid

    28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als je daar dan een gerepareerde artikel koopt, dan moeten de prijzen maar verminderen.. Echt oplichters zijn ze..
     

Deel Deze Pagina