Tipje dat bij mij werkt ;)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elizia, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Helaas heeft hier de (ochtend)misselijkheid inmiddels ook toegeslagen, al heb ik gelukkig nog niet boven de pot gehangen. ;)
    Vanochtend na opstaan voelde ik echt best wel lamlendig, weeïg misselijk gevoel, koud (van die rillingen net als wanneer je griep hebt) en licht in mijn hoofd... Gister en eergister ook en meteen iets eten zoals een rijstenwafel of cracker hielp niet. Vanochtend maar een appel gegeten (op een lege maag dus) en het hielp! Misselijkheid en lamlendig gevoel verdwenen helemaal! Dusss... aan iedereen die dit ook heeft, het is het proberen waard ;)
     
    Multimama en Kangerootje vinden dit leuk.
  2. Olliebol

    Olliebol Actief lid

    23 jan 2014
    245
    91
    28
    Vrouw
    Bij mij helpt appelsap heel goed als ik een beetje flauw word :)
     
    Elizia vindt dit leuk.
  3. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Ik ga de tips volgen. Bij mijn zoon heb ik tot 37 weken dagelijks overgegeven en niks hielp toen. Maar van appelsap of appel heb ik destijds niet gehoord.
     
  4. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Ik heb op dit moment ook echt een vervelend misselijk, lamlendig gevoel. Net 2 rijstewafels met kaas op en hielp ook niet. Ik probeer nu aardbeien... Ik ga dus zeker ook appelsap en appels kopen. Hopelijk werkt het bij mij ook.
     
  5. Niqi86

    Niqi86 Bekend lid

    24 aug 2014
    663
    291
    63
    Hielp bij mij ook!
     
  6. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Bedankt die ga ik onthouden!
     
  7. Solidgold

    Solidgold Actief lid

    13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Goede tip die ga ik vast onthouden :D Bij mijn vorige zwangerschap hielpen alle zoete dingen onwijs goed als ik de misselijkheid voelde opkomen. Ik heb me echt mal gegeten aan lollies en winegums die hielpen als een tierelier. Dacht ook dat ik mss misselijk werd van te lage bloedsuiker ofzo? Maar snoep is natuurlijk niet zo goed haha dus appels zijn dan wel beter!
     
  8. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik zie nu pas je reactie! :oops:
    Ik heb idd ook het idee dat het bij mij suiker is wat het beste helpt en ik vroeg me hetzelfde af! Ik voel me dan ook echt licht in mijn hoofd op die momenten.
     
  9. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    439
    207
    43
    Vrouw
    Zijn er ook andere fruitsoorten die helpen? Heeft iemand daar ervaring mee?
    Ik ben namelijk allergisch voor appels :cry:
     

Deel Deze Pagina