Tips gezocht: geboortekaartje in andere vorm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiToTam, 17 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Weet niet zo goed waar ik het kwijt moet, hopelijk staat het hier goed. Maar ik ben op zoek naar een geboortekaartje voor ons tweede zoontje. Bij onze oudste zoon hadden we een vlaggenlijn met uiltjes, we wilden graag iets anders dan de standaard vierkante of rechthoekige kaart. Enorm veel leuke reacties op gehad en nu wil ik graag weer iets 'anders dan anders.' Ben al even aan het zoeken maar wat ik tegenkom wat ik écht leuk vind, kost gelijk minimaal €3 per kaartje en dat vind ik echt te gek, aangezien we toch wel een stuk of 100 kaartjes te versturen hebben en dan de postzegels en enveloppen er nog bij moeten... Met het kaartje van zoon kwamen we uiteindelijk op €1,75 per kaartje en dat was helemaal prima. Dit vinden we bv leuk, dit ook. Maar ook origamikaartjes vind ik leuk maar wat ik tot nu toe gevonden heb vond man niet jongensachtig genoeg. Een vliegtuigje of bootje gevouwen is ook leuk maar degene die echt mooi zijn, kosten natuurlijk ook meer. Hou niet zo van de rompertjes, slabbetjes, opklapbare beestjes e.d. om het even makkelijk te maken :p Wie weet is er iemand hier die dé link heeft naar een site met aparte kaartjes die niet zo duur zijn en die ik nog niet had gevonden. Ben benieuwd :D
     
  2. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    TiToTam vindt dit leuk.
  3. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Bedankt @zeilbootje :) Tadaaz had ik zelf al gevonden, daar komt het kaartje van onze zoon vandaan. Maar daar zit niet echt iets tussen wat ons aanspreekt.

    @Eef92 daar zit inderdaad wel wat tussen! Die ga ik eens bekijken, thanks!
     
  4. Marijn

    Marijn Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Wij kregen een keer flessenpost. Heel klein flesje met daarin opgerold het geboortebriefje. Vond ik origineel, maar ook passend bij die mensen, die waren echte zeilers.
     
    TiToTam en qwerty123 vinden dit leuk.
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    TiToTam vindt dit leuk.
  6. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Flessenpost klinkt leuk @Marijn! Daar ga ik eens naar kijken.

    @aicirtap ik zie bij die houten kaartjes ook geen prijzen, maar de moeite waard om eens te kijken want wel leuk!
     
  7. Jojo84

    Jojo84 Actief lid

    31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    De brievenbus droom heeft originele kaartjes!
     
  8. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Brievenbusdroom is leuk, maar wel prijzig.

    Verder kun je kijken bij BUS kaartjes, geen idee van de prijzen daar.

    Booem of tadaaz hebben ook aparte kaartjes en wat minder duur.
     
  9. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Je kunt ook een grafisch ontwerper benaderen (via LinkedIn of iemand uit je netwerk wellicht?) en die vragen om iets te maken. Dit kan ook contour gesneden. Dit kun je dan vervolgens zelf bestellen bij Drukwerkdeal bijvoorbeeld. Ben je heel goedkoop uit (wel een beetje afhankelijk van de prijs van je grafisch ontwerper).

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina