tips kinderfeestje voor een 7 jarige jongen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door missgwen, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    in november is het alweer zover, dan word mijn zoon 7 jaar.
    Nu wil ik het weer thuis vieren, maar ben inspiratieloos.
    Weet niet zo goed wat ik wil.

    vorig jaar en het jaar daarvoor heb ik al een thema gehad.
    eerste jaar piraten en vorig jaar griezelen.
    ontzettend leuk allemaal.
    Moet toegeven dat ik het voor een meisje makkelijker vind.

    Kortom heeft iemand een leuk idee:D
     
  2. Miranda81

    Miranda81 Fanatiek lid

    22 jun 2012
    1.387
    111
    63
    Toevallig vorige week het feestje gehad van onze zoon die 7 jaar is geworden.

    Op woensdag de kinderen uit school meegenomen naar huis. Eerst patat gegeten en daarna mochten ze de kadootjes verstoppen.

    Wij hadden er mooi droog weer bij. Ik heb de avond ervoor een speurtocht uitgezet. Onderweg moesten ze 3 opdrachten doen. Ze kwamen uit bij een speeltuintje. Daar moesten ze een schat gaan zoeken. Was verstopt onder een stapel takken maar je zou hem zelfs nog wel kunnen begraven.
    Prachtig om te zien hoe ze aan het zoeken waren naar die schat. Er zaten zakjes chips in die ze in het speeltuintje mochten opeten en daar nog lekker spelen.

    Weer terug naar huis (ondertussen waren we al 2 uur verder) waar ze nog lekker vrij mochten spelen.
     
  3. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Vraag aan je kind zelf wat ie wil, hij heeft toch wel een eigen mening hoop ik...

    je zegt dat je niet goed weet wat JIJ wilt maar het gaat om je kind ZIJN verjaardag.

    Mijn zoontje wilde naar een bepaalde speeltuin, waarom zou ik daar niet mee meewerken, was uiteindelijk hardstikke goedkoop, geen rotzooi en amper werk aan gehad dus allebei happy :p
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48

Deel Deze Pagina