Tips om een commode zonder lades in te richten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Paris91, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Op internet zijn genoeg tips te vinden over het inrichten van commodes met lades. Bijvoorbeeld dat je rompertjes, sokken en mutsjes bovenin legt. Ik heb echter een commode zonder lades, en zou de rompertjes, sokken en mutjes gewoon in de kledingkast willen leggen.

    Mijn vraag aan jullie: wat is nou essentieel om in / op je commode te hebben?

    Zelf had ik bedacht om in de mandjes van het commodeplankje de thermometer, kammetje, nagelschaartje, en andere kleine verzorgingsproducten te doen.
    Momenteel wordt er een waskussenhoes met bijpassend commodemandje gemaakt, in dat mandje zou ik dan wat luiers + zinkzalf doen.
    Maar wat is verder nog handig om in de commode te bewaren?
     
  2. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Hier een foto :roflmao:
    Het kastje links bevat 1 plank.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    zou wel wat rompers erin leggen....ivm van top tot teen onder de poep ongelukjes
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  4. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Ik heb nooit kleertjes in de commode gehad.

    Altijd de verzorgingsproducten, reserve beddengoed, reserve waskussenhoezen, extra pakken luiers, badcapes, hydrofielen etc.
     
    Paris91 en kleinepien vinden dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik had er in liggen
    - luiers
    - rompers
    - hydrofielen doeken
    - washandjes

    En dan in de onderste la extra dingen voor als iets op was..
    Bijv billendoekjes, zinkzalf, bepathen etc
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  6. Bloomm

    Bloomm Actief lid

    6 apr 2016
    218
    154
    43
    Hier juist wel de kleertjes in de commode. Beddengoed, extra luiers en grote maten in de kast.. Alles binnen handbereik na het badderen.. Had de kleinste maatjes voor liggen op de planken, 56 en 62 er achter.
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  7. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Op de commode wil ik zo min mogelijk hebben staan. Staat alleen maar in de weg. Ik heb er alleen maar billendoekjes op staan. Rompertjes is wel handig om binnen handbereik te hebben, voor de ongelukjes.
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  8. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik heb ook de kleinste kleertjes, hydrofielen, verzorgingsspul, badcapes, billendoekjes en luiers binnen handbereik in de commode liggen.
    En dan onderin beddengoed en luier/billendoekjes voorraad.

    Er staat straks ook een extra kastje op de babykamer, dus misschien wijzig ik mijn indeling nog. Ik blijf meelezen.

    Maar voor mezelf zou ik wel aanhouden: alles wat je nodig hebt bij een ontplofte poepluier, wil ik binnen handbereik hebben.
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  9. Baby2onderweg

    Baby2onderweg Actief lid

    29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Een aantal rompertjes en hydrofiel luiers zijn wel fijn om binnen handbereik te hebben. En ik zou de thermometer in de kraamweek bij het mandje van de luiers in doen, wij gebruikten die toen dagelijks dus wel handig als je hem tijdens het verschonen zo kunt pakken. Lijken me die mandjes nog best onhandig voor. Maar voor iedereen is het anders en je komt er vanzelf achter wat voor jullie het fijnste werkt :)
     
    Paris91 vindt dit leuk.
  10. K00

    K00 Niet meer actief

    Jep zeker rompers!

    Reserve billendoeken en pampers
     

Deel Deze Pagina