Tips; Oorklappen dicht na ruggenprik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tella, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tella

    Tella Lid

    17 mrt 2017
    68
    7
    8
    Wie herkent dit;

    Zaterdag ben ik bevallen.
    Tijdens het bevallen bleek de ruggeprik tot aan mijn oren te verdoven. Ik kreeg het benauwd en mijn oren klapten dicht. Net of ik onder water zwom en niet helemaal op aarde was. Komt zelden voor.

    Gisteren (donderdag) ben ik wat meer rechtop gaan zitten. Als ik dat doe dan klappen mijn oren weer dicht en krijg ik erge hoofdpijn. Als ik ga liggen zakt het weer weg.
    Volgens het zkh heeft het niet met de ruggeprik te maken. Daarom wie herkent het en wie heeft er tips? Ik voel me zo naar.
     
  2. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Hoofdpijn tijdens het zitten kan wel met de ruggeprik te maken hebben, die lekt dan nog. Veel rusten en blijven liggen en anders toch weer de dokter bellen. Volgens mij moet het na een paar dagen wle over zijn, anders moeten ze het dichtmaken.

    Komt best veel voor, dus wel raar dat het ziekenhuis zegt dat het niks met de ruggenprik te maken heeft. Ik werd er zelfs voor gewaarschuwd, hoofdpijn na de ruggenprik die niet na een aantal dagen over was en alleen bij zitten/staan was, moest ik bellen.
     
  3. Tella

    Tella Lid

    17 mrt 2017
    68
    7
    8
    Dankjewel voor je reactie! Huisarts is geweest en denkt ook dat het van de ruggeprik komt. Nu extra rusten en in de gaten houden. Pff naar gevoel.
     
  4. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Weet niet of je er nog last van hebt maar als je last hebt van liquorlekkage na ruggenprik helpt het om veel caffeine (cola) te drinken
     
    Tella vindt dit leuk.
  5. Tella

    Tella Lid

    17 mrt 2017
    68
    7
    8
    Dankje fluss1984 voor de tip. ik lig in het ziekenhuis en zit aan de redbull. Lijkt wel wat te doen.
     

Deel Deze Pagina