Tips vakantie zoeken.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lianne90, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lianne90

    Lianne90 Lid

    15 jul 2018
    42
    34
    18
    Vrouw
    Ben op zoek naar een vakantie voor ons gezin (man, ik en drie kinderen van 5, 3 en 1jaar).

    Zelf nog nooit met een vliegtuig weg geweest. Dat lijkt mij wel een mooie ervaring.
    Waar kun je het beste kijken? Wat voordeligste is? Hebben jullie ideeën voor een plaatst wat leuk is met jonge kinderen?
     
  2. A new day

    A new day Actief lid

    6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Pfoe ja waar te beginnen! Als je wilt vliegen is een all inclusive misschien wat? Een hotel met een lekker zwembad zodat je met de kids nergens heem hoeft verder.

    Wil je liever niet vliegen is één leuke camping leuk in bijvoorbeeld Frankrijk of Italië. Iets. Stacaravan of n appartementje ergens?

    Mocht je niet weten waar te beginnen met zoeken zou ik gewoon eens op bijvoorbeeld Vacancesoleil kijken voor campings en bijvoorbeeld een TUI voor All Inclusive en wil je weten of datgene wat je gezien hebt op Internet ook echt wat is zou ik echt op zoover kijken. Heel erg handig site met veel klantervaringen foto's tips enzovoorts. Zo surf ik altijd lekker het jnternet rond voordat ik iets boek en de knoop doorhak:thumup:
     
  3. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Heb je enige voorkeur? Klein beetje richting zou wel fijn zijn...
     
  4. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Heb je voorkeur voor een land? Welke periode? Wat voor een budget?
     
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Tips wat leuk os met kinderen....
    Parque cristobal op gran canaria
    Imperial belverdere op Kreta
    Pelagos hotel op Kos

    En als je op zoek bent naar een camping dan kan ik je le grand dague in de dordogne aanbevelen.
     
  6. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Alsjeblieft niet all inclusive. Is zo slecht voor de lokale bevolking...


    Welk land zou je heen willen TS?
     
  7. Lianne90

    Lianne90 Lid

    15 jul 2018
    42
    34
    18
    Vrouw
    Schotland, Griekenland, Spanje lijkt ons wel wat.
     
  8. Mamamia90

    Mamamia90 Actief lid

    4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Grieken zijn super leuk met kleine kinderen! All incl vind ik persoonlijk super zonde, heerlijk juist om lekkere restaurantjes te ontdekken. Wil je het een avond goedkoper doen, dan zijn de Griekse pita's ook heerlijk en vaak kan je in de app/studio ook gewoon koken.
     
  9. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    315
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Maar zoek je dan een hotel, appartement of stacaravan oid?
     
  10. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Bij veel aanbieders zoals bijvoorbeeld TUI kun je pakketreizen krijgen waar vlucht, transfer en hotel allemaal voor je zijn geregeld. Dat is misschien wel makkelijk als je voor het eerst gaat vliegen. Als je naar Spanje wilt is Menorca misschien wat. Ik ben er nooit geweest maar dat schijnt een heel kindvriendelijk eiland te zijn.
     
  11. Lianne90

    Lianne90 Lid

    15 jul 2018
    42
    34
    18
    Vrouw
    Denk dat een stacarvin of appartement leuker is met kinderen
     
  12. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Mijn lievelingsland is Griekenland... Maar daar neem je echt geen all-inclusive. Het griekse eten is veel te lekker en te goedkoop om voor een buffet in een hotel te betalen. Half pension is voldoende vind ik. En eender waar je in Griekenland gaat ga je zeker excursies doen of een auto huren om alle mooie plekjes te zien dus dan geniet je ook niet echt van je all-in.
    In Spanje kan je dat dan weer wel doen. Daar zou ik niet veel excursies doen, dat is eerder een strand en zonvakantie.
     
  13. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Sunweb.nl had altijd goede aanbiedingen.
     
  14. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    315
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wij zijn fan van Kroatië! Zon, zee, strand, cultuur en heerlijk eten.
    Camping Zelena Laguna/Bijela Uvala vind ik echt aanranders.

    Dit jaar gaan wij ook voor het eerst vliegen. Wij vliegen naar Spanje, costa brava. Plaatsje heet L'Estartit en de camping heet Castell Montgri. Ben zeer benieuwd:D
    Jullie zijn denk ik gebonden aan de schoolvakantie of niet? Scheelt iig een hoop in de prijs.
     

Deel Deze Pagina