Tips verjaardagscadeau 3 jarig meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Petra1980, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra1980

    Petra1980 VIP lid

    12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai meiden,

    Mijn kleine meisje is binnenkort jarig en wordt dan al weer 3 jaar. Nou hebben we een beetje problemen met het kiezen van cadeautjes voor de opa's en oma's.

    Zelf hebben we een loopfiets en we dachten aan een laptop van Dora, de fotocamera van Vtech (maar ik twijfel of ze hier misschien te jong voor is), maar dan weet ik het niet meer. We hebben gescheiden ouders, dus we hebben een hele groep opa's en oma's.

    Hebben jullie nog leuke ideetjes? Geen Little People, want daar komen we hier al in om en Duplo/Lego ook al.

    Ben benieuwd.

    Groetjes Petra
     
  2. sebasel4a

    sebasel4a Fanatiek lid

    23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heeft ze van oma ook een laptop van dora gehad.
    En aan opa heb ik dvd's van walt disney gevraagd.
    Én van ons heeft ze een fiets gehad en andere opa wilde gewoon geld geven maar wel iets kleins erbij dus die heeft een toeter gegeven voor op de nieuwe fiets.
     
  3. Petra1980

    Petra1980 VIP lid

    12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai, hai,

    Bedankt voor de reactie. Het is echt zo moeilijk, vind je niet!

    Zij is ook nog eens redelijk snel na Sinterklaas en Kerst jarig dus dan heeft ze al weer zo veel gehad met deze dag.

    Nou ja, hoop op nog meer tips. Had zelf al kledingbonnen gevraagd en dan iets kleins voor haar, zodat ze toch een cadeautje kan openen.

    Groetjes Petra
     
  4. sebasel4a

    sebasel4a Fanatiek lid

    23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja is hier precies hetzelfde verhaal.
    En ze heeft al zoveel.
    Kleding had ik ook gezegd tegen een aantal maar heeft ze niet gehad omdat de meesten het geen cadeau vinden voor haar:(.

    Wat ze hier nog niet had was zo'n pallet met waterverf en dat heb ik dan ook gevraagd.
    En ze vind Jip en Janneke leuk dus heb boekjes gevraagd om daar uit voor te lezen.
    Verder heeft ze klei gehad stickers oorbellen kinderwagentjes poppen blokken knutselpapier en andere knutselspullen stofzuigertje puzzels serviesje tekendoos dvd's

    Misschien zit er nog iets tussen waar je van zegt ja dat is nog wel wat. Sommige dingen hebben we hier nu ook dubbel.
     
  5. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Moet het duur of juist minder duur zijn?
    Ehm... een keukentje? Een babyborn met kleertjes? Zo'n kapsetje, gezicht met haren en lipstick enzo.
    Een leuk spel: bv een dansende rups met balletjes die je erop moet gooien.
    Of kleiner: klei, verfspullen, een nieuwe rugtas? Een speelschortje voor keukentje spelen? Dokterstasje, puzzel,
     
  6. Tesske

    Tesske VIP lid

    24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Een trampoline!
     
  7. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik had het elders ook al gepost.. dus misschien heb je het al gelezen.. maar de toppers van mijn kleine prinses

    -barbies en accesoires (dus bad, paard, auto enz)
    -dierenkliniek van simba
    -kinderwagen (zeweka is echt een mooi merk)
    -poppenkleertjes
    -kassa en winkelspulletjes
    -keukentje
    -kinderbedje (poppen moeten ook slapen:p)
    -nieuwe fiets
    -verkleedkleren (handige oma heeft leuke dingen gemaakt)
    -muziekjuwelendoosje met 'sieraden' (lees plastic meuk.. ze vind het geweldig)
    -vsmile pocket (doraspel is al snel goed te doen.. net als alfabetpretpark en op marktplaats veel goedkopen te krijgen allemaal)
    -step
    -zelf wil ze heel graag rolschaatsen

    Je zou er ook voor kunnen kiezen om met zijn alleen een heel groot kado te kopen.. Bijvoorbeeld zo'n speelhuisje voor in de achtertuin..
     
  8. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Mijn dochter is tussen Sinterklaas en kerst jarig, maar wij konden nog genoeg verzinnen:

    * loco bambini en mini heb je (dochter kreeg mini en dat gaat met een beetje hulp prima).

    * veel knutselspullen

    * spelletjes (knappe koppen, huisje boompje beestje, fotosafari, kwartet).

    * kralen

    * leesboek

    * puzzels
     
  9. joyce1838

    joyce1838 Fanatiek lid

    6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    houten kralen?
     
  10. mamaSuusenTessa

    mamaSuusenTessa Bekend lid

    8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Super!Onze meiden hebben sinds een jaar een trampoline en er wordt iedere dag op gesprongen.Ja zelf met regen en die sneeuw.

    @TS,knutselspullen,loco,knappe koppen,playmobil(zo'n meeneemhuis is hier super bevallen),vanalles voor de pop,oh ik kan nog wel even doorgaan hoor!
     
  11. angel81

    angel81 Bekend lid

    10 apr 2007
    920
    0
    0
    Een kist met verkleedkleren en accessoires? Dan kan je aan 1 een kist vragen en aan de andere leuke verkleedkleren. Mijn dochter is gek op dat soort dingen. Bij ons in de feestwinkel kan je (zeker nu voor carnaval) heel veel kroontjes, hoedjes piratenspullen, vleugels enz. kopen! Dikke pret elke keer. Maar daar moet je dochter wel van houden natuurlijk.

    Wij hebben ook het v-tech foto toestel, op zich heel leuk en ze kan er nog lang meedoen maar ze snapt nog niet echt alles wat ze ermee kan doen. Ze maakt vooral foto's en dat is het.
     

Deel Deze Pagina