toch nog even wachten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door shanice81, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

    shanice81 Actief lid

    15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Hallo dames,.

    Vanmorgen een pretecho gehad,superspannend natuurlijk!
    Mijn schoonmoeder is mee geweest omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen (lastige baan)
    Dat het kindje een druktemaker is dat wist ik wel :D maar dat het ook een eigenwijsje is haha ben ik nu ook wel achter gekomen! Want de baby vertikte gewoon om zich telaten zien,elke keer als ze een mooi plaatje wilde schieten draaide de baby de rug toe :D best grappig maar ook wel jammer wilde zo graag zien.ook deed de baby de handjes op de oortjes hahah alsof hij/zij wilde zeggen wilde ho eens op met dat geklets
    Ik heb de pretecho laten maken bij mijn eigen verloskundige en ze zei dat we een dochtertje krijgen,.ze had de schaamlipjes gezien zei ze,.maar nu twijvel ik wel een beetje omdat de baby zodruk was en niet stil lag en of ze het wel goed heeft gezien.
    nu mogen over 4 weken terug komen ben dus erg benieuwd maar nu denk ik moet ik er nu vanuit gaan dat we een meissie krijgen of....?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je verloskundige maakt zoveel echo's. Als zij zou twijfelen zou ze denk ik niks hebben gezegd en het op volgende keer houden.
    Je kunt er denk ik wel van op aan dat jullie een dochter krijgen!

    Gefeliciteerd :-D

    Nou hopen dat de papa volgende keer wel mee kan!
     

Deel Deze Pagina