Toen ging het toch nog mis met 10 weken.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Siepie85, 20 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Pff vorige week met 9+1 nog een goede echo gehad nu zou ik de afscheidsecho hebben bij de fertarts en toen was het mis. Het is mis gegaan met 10 weken dus nog maar een paar dagen geleden.
    Ivf gehad, over stimulatie ziek geweest daardoor etc. En dan nu dit dat is echt even een klap in ons gezicht.
    Dinsdag de tweede afspraak ik wil dan graag cytotec en als dat niet werkt een curretage. Vooral ook omdat ik 3 mei met collega’s naar New York ga en absoluut niet wil dat het dan start.
     
  2. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Jeetje. Wat k*t! Denk je ook dat alles wel goed zit omdat je al meerdere goeie echo's hebt gehad en dan overkomt dit je.. En dan ook nog na zo'n lang en zwaar traject. Leef met jullie mee. Heel veel sterkte gewenst.

    Hopelijk mag je snel opnieuw zwanger worden en blijven.
     
  3. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nohhh wat naar voor je zeg. Wat een klap moet dat zijn zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe
     
  4. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk droevig bericht! Met geen woord te beschrijven zo oneerlijk! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
     
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Dank jullie wel!
    Bizar genoeg en ik hoop zo dat dat niet de oorzaak is maar onze dochter heeft nu de 5de ziekte. Sinds donderdag achteraf en dus al meer dan een week besmettelijk. Ik dacht eerst dat ze zonneallergie had.
    Mn ouders weten niet meer of ik de 5de of 6de ziekte heb gehad. Dus met pech zou dit verdorie ook nog de oorzaak kunnen zijn. En bij het kdv stond nergens aangegeven dat de 5de ziekte heerst.
     
  6. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Heel veel Sterkte meis!!!
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  7. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Och wat verdrietig. :( Heel veel sterkte!
     
  8. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Jeetje, wat heftig zeg :( Ik wens je heel veel sterkte toe.
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  9. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Dank jullie wel!
    Dinsdag mag ik naar de arts en hopelijk kunnen we het dan snel opwekken. Irritante is ik heb gewoon nog alle zwangerschap kwalen en die worden ook niet minder.
     
  10. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wat je zegt is heel herkenbaar. Bij mij werden de symptomen wel wat minder, maar nog steeds aanwezig. Zo klote he :(.

    Hopelijk werkt de cytotec voor je, dan kun je het afsluiten. En dan nu echt een heel 'praktische' opmerking. Je geeft aan dat je op vakantie gaat en hoopt dat het dan voorbij is. Ik zat in een soortgelijke situatie en heb bij de eerste dosis cytotec alvast een curretage ingepland, omdat ik anders te laat aan de beurt zou zijn (mocht het nodig zijn, zoals bij mij helaas was). Misschien wil jij dit ook met jouw gynaecoloog bespreken? Ik bedoel dit echt niet gevoelloos, maar probeer met je mee te denken.
     
  11. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Heel lief van je juist en dat ga ik ook aankaarten maandag. Ik ben juist ook echt van het praktische nadenken.
    Nu ook weet je het is mis, onwijs rot emotioneel en verdrietig. Maar we moeten ook weer door straks. En helaas ook weer met ivf, nog 2 cryos dus niet meteen weer punctie. Maar we kunnen helaas door mijn verklevingen niet natuurlijk zwanger worden en zijn gelukkig wel elke keer snel zwanger van de ivf. Dus ik hoop maar dat dit de weg is naar een tweede kindje en dat het de volgende keer wel goed komt.
     
  12. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Gelukkig :) Maar laten we hopen dat het niet nodig is!

    Ik heb geen ervaring met IVF, maar kan me voorstellen dat het er nog extra bovenop komt nu, inderdaad ook met het hele praktische stukje. Wel fijn om te horen dat het voor jullie zo goed werkt.

    Ik hoop voor je dat je toch een fijne tijd mag hebben in NY en binnenkort weer een positieve test in handen hebt. Sterkte, meid!
     
  13. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Vandaag de afspraken gehad. Vanmiddag met de cytotec begonnen en heb voor volgende week dinsdag de curretage staan mocht het zo niet lukken. ze hebben me er gewoon Tussen gepropt omdat ze het gelukkig helemaal begrepen dus heel fijn.
    Heb nu wel behoorlijke krampen en als het zo doorzet neem ik zo maar wat naproxen.
     
  14. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Fijn dat ze begrip hebben voor de situatie. Ik hoop dat de cytotec voldoende voor je is. Sterkte de aankomende dagen. Neem zeker wat pijnstilling als je dat wilt!
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Het lijkt erop dat het gedaan is, net volgens mij het vruchtje verloren na echt hele heftige krampen. Leek beetje op de weeen zoals bij Mn dochter. Eerst in de avond paar stolsels dus heb goede hoop dat dit het was.
     
  16. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    :( hè wat jammer he. Vind t altijd zo verdrietig om te lezen. Heel veel sterkte
     
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Dank je! Ben vooral nu opgelucht dat het waarschijnlijk zo kan en dat ik geen curretage hoef te krijgen. Bloed nog wel flink en wat krampen. Hoe lang heeft het bij jou geduuurd allemaal bij elkaar?
     
  18. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Vanaf dat t vruchtje kwam ( idd net een miniatuur bevalling ) op vrijdagmiddag heb ik nog gevloeid tot dinsdag avond. Heel kort eigenlijk. Ik merkte wel dat ik die Zaterdaf en zondag bij veel tillen of druk sjouwen en doen iets meer ging vloeien maar maandag werd het echt fors minder en dinsdag stopte het helemaal. Dus in totaal 4 dagen na t vruchtje kwam. Mentaal ging het elke dag beter door de hormonen die je lijf uit gaan
     
  19. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Ja daar kijk ik echt naar uit want voel me nog heeeel erg zwanger. Ben blij als dat over en weg is. En dan hopelijk snel straks Mn cyclus terug zodat we op kunnen naar een cryo terugplaatsing. En hoop eerlijk gezegd dit nooit meer mee te maken maar helaas daar heb je geen invloed op.
     
  20. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nee en ergens is dat maar goed ook hoewel ik heel graag ook zou willen dat jk zelf mocht bepalen of een toekomstige zwangerschap goed gaat of niet.

    Voor nu wees een beetje lief voor jezelf, geef je zelf tijd om te rouwen en te verwerken in welke vorm dan ook.
     

Deel Deze Pagina