verven (spuitbussen) tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal02, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    Hallo meiden,

    Ik heb iets stoms gedaan:) ik was bezig met wat meubels verven/ spuiten en nu had ik nog een paar dingen die ik even moest spuiten (op terpentinebasis) dit heb ik gewoon buiten gedaan, en ook telkens als ik spoot even weggegaan van de vlaag die ervan kwam, maar toch even totaal niet over nagedacht of ik dit wel mag doen tijdens de zwangerschap...

    vandaag is mijn nod dag, zou het kwaad kunnen? kan mezelf wel voor mijn kop slaan...
     
  2. mamavan5bengels

    mamavan5bengels Fanatiek lid

    21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Je kan beter op acryl basis doen.
     
  3. esje1981

    esje1981 Fanatiek lid

    28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    je bent nog zo pril zwanger dat het nu nog geen kwaad kan,maar ik zou het de volgende keer wel aan een ander over laten.fijne zwangerschap
     
  4. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb paar dagen geleden ook geverfd...
     
  5. Lufdelefie

    3 nov 2012
    61
    0
    0
    Drenthe
    En ook ik spuit en verf de meubels nog gewoon. Zitten midden in de verhuizing, maar soms het is verstandiger om aan een ander over te laten. Maar inderdaad wel uitkijken met welke verf je gebruikt, maar denk dat het voor nu wel mee zal vallen hoor.
     
  6. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    een heel goede reden om vanaf nu het vervelende kluswerk lekker aan een ander over te laten, *sorry mag ik helaaaas niet doen :p
    Denk dat een keertje niet zo kwaad kan meer als het je beroep is of echt weken bezig bent met de babykamer te verven ;)
     

Deel Deze Pagina