tot wanneer kleding wassen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theangels

    theangels Bekend lid

    20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik was nieuwe kleren al niet meer sonds Tijn 1 maand is geloof ik. Hij heft er geen last van zo te zien ;)
     
  2. missmama

    missmama Actief lid

    6 aug 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    miranda22 schreef:
    deze kleding komen niet uit de winkel he, deze gaan vanuit het magazijn direct bij hun een tas in dus dat is niet het geval, alleen me me moeder of me tante heeft er dan aan gezetten, die klerenhebben dan nog niet in de winkel gelegen.


    quote="Claartje79"]je wil niet weten hoeveel mensen er dan al aan de
    kleertjes hebben gezeten hoor. ik verkoop zelf ook kinderkleding en het hele proces van stof tot kleding in de winkel is erg lang en daar werken veel mensen mee ;)[/quote]

    Het is tegenwoordig ook nog zo dat veel kleding behandeld word met chemicalieèn tegen insecten en andere onderkruipsels, dat je dat voor jezelf geen probleem vind moet je uiteraard zelf weten maar het lijkt me toch niet dat je hier je kind graag aan bloot stelt!
     
  3. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,
    ik was alles eerst voordat we het aan doen. Om boven genoemde redenen. Maar ook omdat je vlekken er makkelijker uit krijgt, als de kleding eerst is gewassen . Als je het niet eerst wast, moet je er veel meer moeite voor doen om ze eruit te krijgen. En ik heb er soms evengoed al moeite mee :(

    Liefs, mussie
     
  4. mirwar

    mirwar Bekend lid

    22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ik vind kleding juist zo mooi als t net nieuw is :D je kan dan echt zien dat t 'nieuw' is! Voor mijzelf was ik dus niet snel iets...of t moet al een syntetisch shirtje zijn ofzo die vaak aangepast (kan zijn) is zeg maar.

    Voor Dewi..ach de ene keer wel omdat t toevallig zo uitkomt en de andere keer niet (als ze t meteen aankrijgt ofzo) Nog nooit ergens last van gehad!

    Owja rompertjes vaak wel..maar meer omdat ze dan wat minder stug zijn.
     
  5. marjan123

    marjan123 Actief lid

    10 feb 2007
    171
    0
    0
    Ik heb 1 keer alle nieuwe kleertjes gewassen, in de laatste weken voor de bevalling, was een typisch onderdeel van mn nesteldrang. Verder trekken we alles gewoon aan hoor, zowel ikzelf als manlief als zoonlief.
     
  6. LiedjeMV2

    LiedjeMV2 Lid

    25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Ik trek het labeltje eraf, en hup bij het kind aan. Alleen bij echt 1 week oude kindjes niet, maar voor de rest maak ik me niet te druk. Je kunt je overal wel zorgen om maken....
     

Deel Deze Pagina