Ervaringen gevraagd Herberg Rijzenburg Arnhem/Schaarsbergen

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

    Wij gaan met de familie half augustus eten in bovenstaand restaurant. Een oom van mij heeft het uitgezocht. Ik heb de site bekeken en het ziet er allemaal leuk en lekker uit.

    Alleen zitten mijn nichtje en ik met het volgende. Ik ben zwanger en zij heeft 3 jonge kinderen, waarvan de jongste een baby van 4 maanden, en wij hebben zachtgezegd geen behoefte om in de rook te zitten. We hebben gebeld, maar ze hebben geen apart rokersgedeelte, ze zeggen wel goede afzuiging te hebben en ze zien ook het liefste dat mensen buiten roken, maar niets verplichts dus. Mijn oom zegt ook dat de rook meevalt, maar hij rookt zelf nogal veel, dus of dat nou betrouwbaar is... Bij mooi weer kunnen we buiten zitten, maar bij slecht weer dus binnen. I.v.m de reservering is het een beetje lastig om te beslissen of we wel of niet willen gaan. Ikzelf heb zoiets van we zien wel, maar we kunnen ook zo weer weg als het niets is, jammer dan van het geld. Mijn nichtje heeft wat minder te besteden en met 3 kinderen is het toch wat lastiger.

    Is er iemand hier die hier een keer is geweest? En hoe was het en dan voornamelijk de rook, valt dat inderdaad wel mee?

    Groetjes,
    Snoopy
     

Deel Deze Pagina