Trampoline in voortuin ja of nee?

Discussie in 'Spelen' gestart door chanti1990, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Wij zijn aan het verhuizen en willen voor de kinderen graag een grotere trampoline dan ze nu hebben. Ze spelen elke dag op dat ding en het zou leuk zijn om em wat groter te hebben zodat ze er ook samen op kunnen springen of eens met papa en mama. Nu is die 180 cm en we denken aan 300 cm.
    Nou zou dat wel passen in de tuin maar met al het andere speelgoed en tuinmeubels wordt dat wel wat krap. En onze voortuin is zowat nog groter en we doen er niet veel mee. We hebben daar een stuk gazon met bloemperkje. We dachten eraan om de trampoline daar in een stukje van het gazon in te graven. Eventueel met een haagje erom heen.
    Maar ik twijfel wel omdat ik het hier weinig zie en wil niet asociaal overkomen.
    We hebben een hoekwoning en waar die misschien komt hebben buren er geen last van. Ook wonen we aan een doodlopend straatje in een klein rustig dorpje dus verwacht ook geen vreemde kinderen of hangjongeren bij de trampoline.
    Maar goed wat zouden jullie doen? Vinden jullie het raar een trampoline in de voortuin?
     
  2. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Hier zou het raar zijn ja, maar als je in heet doodlopend hoekje woont en er dus niemand langs je huis komt en er last van heeft, lijkt het me geen probleem.
     
  3. knofje2008

    knofje2008 Niet meer actief

    Wij hebben sinds paar maanden ingegraven trampoline in de voortuin en bevalt hartstikke goed. Van buren krijgen we alleen maar leuke reacties! Dus ja, ik zou het doen!
     
  4. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Oke en geen last van vreemde kinderen op de trampo? Heb je misschien een foto van hoe jullie het hebben? Ben heel benieuwd. 😁
     
  5. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Wij wonen ook op een hoek, hebben rondom tuin en de trampoline (niet ingegraven) staat ook voor, hebben in dat gedeelte een laag hekwerk en er lopen aardig wat mensen langs maar nog nooit last van ongenodigde gasten gehad.
     
  6. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.407
    4.729
    113
    Ik vind dat prima kunnen hoor. Al helemaal omdat je in een hoekwoning aan een doodlopend straatje woont. Iets verderop heeft hier ook iemand de trampoline in de voortuin. Heb er nooit bij nagedacht dat dit raar is.
     
  7. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Dank jullie wel voor de reacties!
     
  8. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.998
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zoals je beschrijft waar hij komen gaat zou ik dan zeker wel doen,
     
  9. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    hier een trampo voor en achter ( kleiner) die achter staat gaat nog weg . Ds ik vind dat het prima kan en zoals je het schets kan het in jullie situatie ook prima.
     
  10. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Grappig dat meerdere hem in de voortuin hebben staan. Ik zie het bijna nooit.
     
  11. mapepejo

    mapepejo Fanatiek lid

    27 aug 2014
    1.584
    530
    113
    Hier in de buurt heeft een gezin m ook in de voortuin.wel ingegraven. Ik vind het gewoon kunnen hoor!
     
  12. muppettje

    muppettje Fanatiek lid

    7 feb 2010
    1.490
    169
    63
    Wij hebben hem ook voorhuis staan. Achterhuis hebben ze zo'n speeltoestel. (huisje met glijbaan en 2 schommels eraan vast) Daardoor hebben we achterhuis geen ruimte meer. Wij hebben de trampoline niet ingegraven.
     

Deel Deze Pagina