Bold and the beautiful spoilers!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pina123, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

    pina123 Bekend lid

    30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Dames,
    Van ATWT is er al een spoiler topic, en nu dacht ik er zullen vast veel dames zijn die deze soap ook volgen!
    Wie heeft er spoilers?
    Ik ben ontzettend benieuwd of Felicia het loodje legt en of Bridget en Nick die kleine jongen van haar krijgen!

    Wie o wie!
     
  2. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Hoi Pina123,

    Ik weet niet hoe je Engels is, maar op www.soapcentral.com kun je lezen wat er allemaal in Amerika gebeurt en al is gebeurd, want SBS loopt een paar jaartjes achter.



    - Brooke blijft twijfelen tussen Ridge en Nick... echt, wat ze ziet in Ridge is mij een raadsel... hij is niet eens knap!

    - Bridget krijgt een miskraam en volgens mij gaat Nick dan weer met Brooke aan de haal

    - Felicia blijft leven, want ze zit in Amerika nog steeds in de serie.


    Ik ga hieronder nog flink wat andere spoilers zetten, dus als je niet meer wilt weten is dit het moment om te stoppen ! :D













    - De familie Logan komt terug, maar het zijn allemaal nieuwe acteurs. Het jongste zusje van Brooke, Katie wordt gespeeld door Heather Tom, die je misschien wel kent als Victoria Newman uit The Young and The Restless (hier kort uitgezonden door SBS). Donna verleidt eerst Thorne en trouwt uiteindelijk met Eric Forrester.
    De vader van Brooke, Stephen Logan, wordt gespeeld door Patrick Duffy, die vroeger Bobby Ewing speelde in Dallas.

    - De broer van Brooke, Storm Logan, pleegt een aanslag op Stephanie's leven. Stephanie overleeft dit uiteindelijk wel. Storm pleegt zelfmoord als blijkt dat zijn zusje Katie een donorhart nodig heeft.
    Zusje Katie is nu zwanger van Nick, die wederom is getrouwd met Bridget.

    - Taylor heeft nu een relatie met Rick, de zoon van Brooke. Ook Taylor is getrouwd geweest met Nick (of heeft in ieder geval een relatie gehad met hem). Uit deze relatie is baby Jack voorgekomen, hoewel Brooke biologisch gezien de moeder is. Taylor kon namelijk zelf geen kinderen meer krijgen, maar was afhankelijk van een donor-ei. Brooke had ooit haar eitjes in laten vriezen voor later en door een fout in het laboratorium door Dr. Bridget was het donor-ei voor Taylor verwisseld met Brooke's eitjes en droeg Taylor dus het kindje van Brooke (hoe verzinnen ze het?)

    Als je nog meer wilt weten, hoor ik het wel!
     
  3. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    whahahaha wat een spoilers... :)

    vooral die laatste hihih
     
  4. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Mijn god zeg!
    Hier in Belgie lopen we nog iets verder achter, hier is Felicia er niet. Bridget is nu zwanger van Nick, (de eerste keer) en ze zijn net getrouwd.
     
  5. pina123

    pina123 Bekend lid

    30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Lia,
    Bedankt! Wat een ongeloofwaardige dingen allemaal weer...
    Maar het komt toch altijd weer geloofwaardig over in de serie hé!
    Het is toch allemaal ongelofelijk hoor.. Felicia die opeens blijft leven, Taylor en Rick, Logan family weer terug..pff en die Nick die verwekt ze wel zeg! hahaha, allemaal kinderen!
    En dat Taylor eitje.. oh my G..
    Enne je hebt gelijk hoor wat Ridge betreft, die heeft net als Taylor teveel botox gehad! brr wat zijn die lelijk geworden zeg!
    Taylor zag er vroeger prachtig uit, en nu.. brrrr
     
  6. famke84

    famke84 Actief lid

    21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    brrr afgrijselijk...

    Maar genieten jullie er vooral van hoor :)
     
  7. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    - Taylor heeft nu een relatie met Rick, de zoon van Brooke. Ook Taylor is getrouwd geweest met Nick (of heeft in ieder geval een relatie gehad met hem). Uit deze relatie is baby Jack voorgekomen, hoewel Brooke biologisch gezien de moeder is. Taylor kon namelijk zelf geen kinderen meer krijgen, maar was afhankelijk van een donor-ei. Brooke had ooit haar eitjes in laten vriezen voor later en door een fout in het laboratorium door Dr. Bridget was het donor-ei voor Taylor verwisseld met Brooke's eitjes en droeg Taylor dus het kindje van Brooke (hoe verzinnen ze het?)


    OMG :confused:
    Dit is te erg hahaha!
    Scriptschrijvers op de LSD?
    Maar.....toch kijk ik als het kan!
     
  8. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Is er daar uberhaupt een kind geboren zonder problemen en of vaderschapstest? :)
     
  9. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik geloof dat Nick -behalve Stephanie en zijn eigen moeder- zo'n beetje iedere vrouw in de serie in zijn bed heeft gehad.

    Iedereen heeft het sowieso wel eens met iedereen gedaan, lijkt het wel. En daarbij hebben sommige relaties wel een hoge 'jakkes' factor. Ik geloof niet dat Bridget en Ridge hun relatie nooit hebben ceconsumeerd, maar Bridget heeft lange tijd gedacht dat Ridge haar vader was (Sheila Carter had de vaderschapstest verwisseld). Toen bleek Eric haar vader te zijn en was Ridge dus haar half-broer... maar toen bleek Ridge dus de zoon van Massimo te zijn en was er dus geen bloedband meer en voelden ze zich tot elkaar aangetrokken.
     
  10. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Nick is echt het matras van de serie ja!
    Bovendien, kom op, die leeftijden zijn toch ook niet meer realistisch! Brooke ziet er nog harstikke goed uit, maar heeft wel een dochter van achter in de 20, een zoon van ergens in de 20, een dochter van een jaar of 8 en dan RJ die een jaar of anderhalf is *hier dan*
    Nog niet genoeg gefokt dat ze eitjes moet laten invriezen?

    Ook Eric wordt amper ouder, maar Ridge daarintegen lijkt zijn jaren gehad te hebben.
    Ben ik trouwens de enige die Eric een mooie man vind? Kan er niets aan doen, maar die man heeft een uitstraling waar je u tegen zegt. Beter als die botoxbek van Ridge :)

    Wie weet zien we binnenkort wel Nick die het met de tweeling van Taylor en Ridge doet, die heeft ie geloof ik nog niet gehad ;)
    Dat ie stephanie nog niet gehad heeft kan ik me iets bij voorstellen, ik geloof dat zo'n beetje iedere vent een slappe krijgt bij de aanblik van die heks!
     
  11. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    hahaha die spoilers, word wel weer spannend, maarruh liever ridge dan Nick hoor met zijn vieze roze lipjes, blonde lokje en oude rimpel kop brrr ik vind dat zon engerd. En Taylor was vroeger zo mooi en nu pfff afschuwelijk
     
  12. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    aaaaaaaaahhhhhhhh geweldig!

    In het echie schelen Eric en Ridge maar 8 jaar dus eric is behoorlijk jong gebleven..
     

Deel Deze Pagina