vanaf wanneer inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door desangel, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desangel

    desangel Actief lid

    14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    hoi hoi
    ik ben nu 10 dagen over tijd .... eerst werd me verteld in t ziekenhuis waar ik onder controle loop dat ze je niet langer door laten lopen dan 42 weken dus daar had me helemaal op ingesteld dat ik dan zoiezo me kleintje heb :)

    nu word me vrijdag verteld dat als er met 42 weken nog genoeg vruchtwater is en verder nix aan de hand is ze me gewoon door laten lopen!

    wat heb ik hm zitten ! ben al helemaal op slaap bijna niet meer en word gek van al dat maagzuur 'snachts.

    wat is jullie verteld over inleiden?

    groetjes melissa
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    In het ziekenhuis in Breda laten ze je doorlopen tot in de 43e week. Mij willen ze dinsdag gaan strippen en als dat niet gaat later in de week gaan inleiden. Eigenlijk mocht ik pas donderdag terugkomen, maar ik heb de afspraak gewoon iets eerder gemaakt.
     
  3. Diantee

    Diantee Lid

    20 sep 2007
    9
    0
    0
    Zelfstandige
    Almelo
    hallo Melissa,

    Ik ben vandaag 41 weken en 1 dag, loop dus 2 dagen achter jou aan.. Ik moet morgen weer naar de gyn. En als er 2 cm ontsluiting is gaat hij de vliezen breken en aan infuus.
    Ik denk dat je wat voor jezelf moet opkomen dat je niet meer kan. mijn gyn. zegt steeds ik geef advies en jij bepaalt wat er gebeurt..
    Succes.

    Groeten Dianne
     
  4. desangel

    desangel Actief lid

    14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    @ Dianne
    thnx ik ga morgen echt eens even mn mond open trekken ze hebben nl ook nog geen 1 x gekeken of er uberhaupt ontsluiting is(nu weet ik niej of dat al kan hoor zonder weeen gehad te hebben)
    suc6 morgen eennee wil je t (als het mogelijk is ) laten weten hoe het afgelopen is :) thnx
    gr melissa
     
  5. jikke

    jikke Actief lid

    7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik was afgelopen vrijdag bij mijn vk, en toen ik daar begon over het zat zijn, zwaar hebben (thuis met kids) zei ze gelijk dat ze inwendig zou kijken of ze kon strippen. Ik bleek 1 cm ontsluiting te hebben (zonder weeën te heben gehad, dus dat kan), maar de baarmoedermond nog stug as, dus ik kon niet gestript worden. Hier doen ze dat pas met 41 weken. Heb as vrijdag weer een afspraak en dan zullen ze wel weer proberen te strippen.
    Hier laten ze je doorlopen tot 43 weken eer ze je gaan inleiden, dus hoop wel dat er voor die tijd wat gebeurt is.
    Succes, Jikke
     
  6. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Nou mijn gyn is niet gevoelig voor het feit dat ik het helemaal gehad heb en dat ik de zorg voor m'n oudste niet meer aankan. Hij laat me maar gewoon lopen. Ben blij dat ik morgen een andere gyn heb, misschien dat die iets menselijker is.
     
  7. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tot 43 weken? Jeetje, dit heb ik nog nooit gehoord.
    Bij ons leiden ze in op precies 42 weken. Ik had een afspraak voor 42 weken maar ben gelukkig een dag daarvoor bevallen.
     
  8. Diantee

    Diantee Lid

    20 sep 2007
    9
    0
    0
    Zelfstandige
    Almelo
    @ melissa,
    ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest en hem verteld dat ik het nu wel echt zat ben.. Zijn reactie: oke morgenochtend 7 uur melden bij de opname. Morgen gaan ze dus inleiden.. Hoe is het bij jou gegaan?
    Groeten Dianne
     
  9. desangel

    desangel Actief lid

    14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    hoi hoi
    wat snel ! haha
    nou hier geen feest hoor :(
    ze hebben vanmorgen gekeken of ik ontsluiting had maar helaas en konden dus ook niet strippen
    nu heb ik een afspraak voor as donderdag voor een echo en een ctg ed. en uiterlijk as zaterdag gaan ze het halen .... gelukkig wel een eind in zicht nu
    gr
     
  10. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jeetje uiteindelijk kun je dus nog best lang over tijd lopen :(

    Desangel gelukkig is er een einddatum in zicht maar dat mag ook wel na die tijd.

    Diantee dat is een betere reactie! Succes morgen!
     
  11. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    In belgie max. 10 dagen overtijd,
    omdat ze het risico niet willen lopen hier dat de placenta slecht gaat werken :)
     

Deel Deze Pagina