Hoe zwangerschap aan opa's en oma's vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gouda82, 14 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gouda82

    gouda82 Actief lid

    4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Wij hebben nog maar net ontdekt dat we een tweede kindje krijgen, zo leuk.
    Maar nu ben ik op zoek naar een leuke manier om het de opa's en oma's te vertellen.
    Toen we zwanger waren van Gijs waren we op huwelijksreis en hebben we in St Petersburg 2 matroesjkas gekocht en daar bij het kleinste poppetje een briefje in gedaan. Rond Gijs zijn verjaardag ben ik 12 weken dus dan wil ik voor hem een shirtje maken met een tekst daarop. Maar nu dus nog een leuk idee om het de opa's en oma's wat eerder als de rest te vertellen.
    Kom maar op met die leuke ideetjes!
     
  2. panda1409

    panda1409 Lid

    19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd!! Wij hebben t met zeven weken aan onze ouders verteld had een rompertje besteld met de tekst , als papa en mama nee zeggen vraag ik het opa en oma! Verder had ik een babyflesje van chocolad! Ze moesten t tegelijk uitpakken de reacties waren super leuk! Sucses met t vinden van een leuke manier om het ze te vertellen
     
  3. Linda468

    Linda468 Lid

    20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Bij de eerste waren wij net terug van vakantie en hebben toen als laatste "vakantie foto" de foto van de test gedaan met tekst erbij als ik er straks ben mag ik dan komen logeren. Bij de 2e zwangerschap ons dochtertje een shirtje aan gedaan met ik wordt grote zus. Helaas werd dat een mk met 7 weken. En nu zijn we net terug van opa en oma, ben nl net zwanger!! Nu zei ik we komen ff n bakkie doen en nonchalant liet ik even een leuke foto zien...dat was dus een collage gemaakt met "only child expires" en foto's van ons. Was erg leuk effect!!😄
     

Deel Deze Pagina