Zwanger 2e?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anneloes83, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneloes83

    22 okt 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

    6 maand geleden ben ik bevallen van een dochtertje. Daarna hebben mijn partner en ik altijd gevreeen met condoom. Nu hebben we de laatste dag dat ik ongesteld was onveilig gevreeen :( Het kan toch niet zo zijn dat ik nu zwanger ben? Ik heb de hele tijd een ongesteldheidsachtig gevoel onderin mijn buik en heb een paar dagen hiervoor veel helder slijm verloren... Voor mijn dochter hebben we echt een tijd moeten "oefenen"voordat ik zwanger was. Ik moet rond de 4e maart ongesteld worden maar voel me toch wat onzeker.... :( Ik weet niet meer ik hoe ik me voelde in het begin van mijn zwangerschap en maak me nu dus echt zorgen we hebben net alles op "regel".... Herkend iemand dit?
     
  2. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    lijkt me sterk dat je op de laatste dag van je menstruatie vruchtbaar bent!
    maar alles kan natuurlijk..
    Ik zou nog even afwachten en gewoon voor de zekerheid een testje doen op je NOD!
    succes!!
     
  3. Anneloes83

    22 okt 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik zelf ook al.... Maar je hoort toch altijd dat je zo vruchtbaar bent als je net bevallen bent... Vraag me af wat de zeurderige pijn is mischien wel eisprong?
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Het ligt er denk ik aan welke dag je in je cyclus onveilig hebt gevreeen en hoe je cyclus is hoe groot de kans is. Maar er is wel een kans. Kijk als je bijv 7 dagen ongesteld bent (en dus de 7e dag onveilig vrijt) en toevallig is je ei vroeg op dag 9, dan is de kans aanzienlijk. Stel je bent maar 3 dagen ongesteld en je ei is pas op dag 14 dan moeten die zaadjes 11 dagen overbruggen en dan is de kans een heel stuk kleiner.
    Dat slijm en ongesteldheidskrampen klinkt in ieder geval wel als dat je eisprong geweest is.
    Succes met wachten! En ik hoop voor je dat het niet zo is (raar om dat te zeggen op zp ;))
     
  5. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ze zeggen indd dat je na je bevalling extra vruchtbaar bent!
    Wij hadden ook onveilig sex gehad na de bevalling!
    Helemaal niet bij stilgestaan en gaf bv dus ook geen ongi!
    Heb toen ook een test moeten doen bij de dokter,ik schaamde me dood!
    Hij was gelukkig negatief maar was toch wel een beetje teleurgesteld. Hahaha.

    Maar wat mmeke zegt klopt precies,ligt aan je cyclus!
    Zou je het willen trouwens???
     

Deel Deze Pagina