Tula of boba carrier?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Papallona, 21 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Zoontje is 9,5 maand en vind het altijd wel leuk om getilt te worden? Ik wil proberen om hem te gaan dragen tijdens vakantie. Weet alleen niet of ik daarvoor te laat ben begonnen.
    Iemand ervaring met beiden? Of 1 van beiden?
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.909
    3.328
    113
    Dragen kan altijd nog. Het kan wel wennen zijn voor je kindje.
    Boba en tula zijn beide prima dragers.
    Wat voor jullie de beste is, is een kwestie van passen!
    En er zijn nog een heleboel andere goede dragers.
    De tula standaard past vanaf broekmaat 74, de free to grow vanaf 56, beide tot maat 86/92.
    De tula toddler van (een ruime) maat 92.

    Boba weet ik niet zoveel van.
     
  3. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Met 9 maanden is het zeker niet te laat om te beginnen! Ik heb zowel een boba als een tula gehad. Eerst de boba en nu een tula toddler. Over beide dragers sowieso zeer tevreden en ze lijken ook erg op elkaar. De boba is vooral ook een hele praktische drager met bijvoorbeeld opbergvakjes met ritsjes. De tula biedt iets meer comfort door het kussentje bij de knieen en dikkere schouderbanden.

    Gezien de leeftijd (denk broekmaat 74-80?) zou ik gaan voor een tula standaard.
    Daar past je kindje nu precies mooi in zonder insert. De boba is wat kleiner en gaat dus minder lang mee.

    Ik draag mijn dochter van 20 maanden niet super vaak meer, maar we vinden het beide nog heel fijn. Laatst nog een midweekje weg en de buggy mee maar niet een keer gebruikt.
     
  4. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Het is zo persoonlijk wat je fijn vindt. Hier een Tula Free to Grow en erg blij mee :D
     

Deel Deze Pagina