Tupperware Ecoflessen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Jale, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Op de school van m'n dochters gaan ze volgend jaar over op een continue rooster. Nu kregen we via de mail een brief dat er liever geen pakjes/zakjes e.d. mee gegeven mogen worden.

    Aangezien alle Mepal bekers die we hebben gehad de afgelopen jaren gingen lekken ben ik op zoek gegaan naar lekdichte bekers en kwam ik bij de Ecoflessen van Tupperware uit.

    Wat zijn jullie ervaringen er mee?
    Zijn ze echt lekdicht?
    Gaan ze niet vies ruiken als je er een beetje limonade in doet (wat bij die Mepal bekers wel is)?
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.506
    8.355
    113
    Geen ervaring met Tupperware, maar wel met goede Mepal bekers. De oudste heeft deze: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjtka_wztXNAhUlIMAKHeHyA_4QjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.keckenlisa.nl%2Fmerken%2Frosti-mepal%2F3365-beker-take-a-break-lime&bvm=bv.126130881,d.ZGg&psig=AFQjCNGiDM4_rsFTHFX0Dw2hSiVFBffCDQ&ust=1467577633195349 En als je daar de dop goed opdraait, lekken ze niet (ze heeft ze nu anderhalf jaar oid en ze gaan dagelijks in de vaatwasser). Omdat de opening groot is, kun je ze ook gewoon goed afwassen met een afwasborstel, als je dat wil. Ze hebben geen ventiel, dus worden ook niet vies en stinken ook niet (er gaat hier melk in de ene en sap in de andere).
     
  3. Kiekeboe4

    Kiekeboe4 Niet meer actief

    Fijne ervaring en lekt niet! Wij hebben met de 'Flip' dop. Ze zijn er ook met simpele draaidop
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Hier krijgen ze zo'n dierenfles van tupperware mee naar school, gaan niet stinken. Wel heeft zoon al 2x gehad dat de dop losschoot omdat hij met zn tas gooide
     
  5. sannie306

    sannie306 Actief lid

    26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    In de julifolder van tupperware staan 2 leuke sets van ecoflessen (dieren) een Kids ecofles met bijpassende broodtrommel samen voor 8.90

    Ot hier goede ervaring met de ecoflessen. Gaan niet stinken, mogen in de vaatwasser, en er zit een coating aan de binnenkant welke voorkomt dat het plastic stoffen kan afgeven aan het water
     
  6. Evvie

    Evvie Fanatiek lid

    13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Hier hebben beide kinderen een dierenfles van tupperware. Bevalt goed, lekken nooit. Ze hebben alleen water mee, dus of ze stinken weet ik niet.

    Ik zal de aanbieding nog even zoeken, dank je sannie306.
     
  7. Jale

    Jale Fanatiek lid

    8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Dank jullie wel voor de reacties. Ik heb de eco flessen besteld dus ben benieuwd...:D
     
  8. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Eco flesjes zijn ideaal!!
    Gebruik ze zelf ook heel vaak.
     

Deel Deze Pagina