Tussenseizoen en kledingkeuzestress ;-)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Zara75, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hier wilt ze wel broeken aan, maar anders jurkjes met legging en hogere sneakertjes/enkellaarsjes. Maillots vind ik echt iets voor de winter pas. Ballerina's heb ik allemaal opgeruimd, kan ze ze ook niet meer kiezen ;)
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Maillots zakken hier ook altijd af, welke maat we ook kopen, bij de kinderen, maar ook bij mezelf. Daarom dragen ze/we ze dus niet. :D Met leggings hebben ze dat probleem niet. Met leggings ook meer opties qua maat, een maillot twee maten kleiner gaat in de lengte vanzelfsprekend niet passen, terwijl dat met een legging prima gaat
     
  3. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Het is weer voor maillots, maar hier liggen ze nog weggestopt boven in de kast, anders draagt ze niks anders haha.
    Ze draagt spijkerbroeken, maar in overleg en met de belofte dat ze de volgende dag een legging aan mag :p. Qua schoenen nu gympjes en de sneakers van vorige jaar. Ballerina's krijgt ze niet, vindt het nl. vreselijk met sokken of maillot :o:.
     
  4. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Mijn dochter heeft geen billen. De juiste maat legging qua lengte valt vaak ruim in de taille. Neem ik een maatje kleiner dan worden de pijlen te kort. Lelijk gezicht, zo'n legging die net boven haar laarsjes uitpiept. Sokken eroverheen vind ik ook geen gezicht. Dus dan maar die boxershort over haar legging heen.
    Doe ik zelf ook vaak met panty's of maillots, ik heb lange benen dus dat kruis zakt gewoon snel af en dat loopt voor geen meter. En het is een tip waar veel mensen gebruik van maken, dus ik vind het echt niet raar.
    Zit onder je kleding notabene.
    Je moet alleen niet worden aangereden en in het ziekenhuis terechtkomen. :roflmao:
     
    Marchella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina