tussentijds bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zena, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hallo meiden,
    even een vraagje van mijn kant.
    Ik ben op 25 juli ongesteld geworden, na een lutheale fase van slechts 10 dagen (normaal altijd 15 geweest). Dit weet ik doordat ik ovu testen heb gedaan. De menstruatie was normaal, beetje minder bloed, maar wel even lang als anders. Nu heb ik op dag 8 vandaag al de hele dag slijmerig bloedverlies en ongi-rugpijn. Ook zere borsten.
    Zelf denk ik dat mn cyclus ineens raar aan het doen is omdat ik met 5 weken een mk heb gehad op 3 mei. Mijn man is echter in alle staten en wil dat ik morgen naar de huisart ga om te laten controleren of er niks ernstigs aan de hand is. Ik kan hem niet wijsmaken dat er ws niets is en doe voor zijn geruststelling morgen maar een zwangerschapstestje. Al weet ik eigenlijk de uitkomst wel.
    Nou heeft hubbie me een klein beetje aangestoken en ben ik wel een beetje bezorgd, kan het zo zijn dat mijn cyclussen ineens aan het veranderen zijn?
     
  2. Niet meer actief

    Oh jeetje meid, kan ik je helaas niet mee helpen.
    Maar als je je zorgen maakt denk ik dat je het beste toch even naar de huisarts kan gaan, die heeft dit misschien al vaker meegemaakt en kan je meer zekerheid geven.

    Sorry dat ik je niet kan helpen
     
  3. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Toch bedankt meid, t is ook niet zo dat ik denk dat ik iets onder de leden heb (integenstelling tot hubbie, maar dat is een doemdenker), maak me meer bezorgd over veranderende cyclussen.....
     
  4. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik heb deze cyclus ook tussentijds bloedverlies/bloedverlies na het vrijen.Ik heb naar de dokter gebeld en die wilt me toch even onderzoeken!Voor mijn eigen geruststelling en ook om te kijken of er niet tóch iets is!Ik maak me nl wel druk.Maar dat moet je natuurlijk voor jezelf beslissen.Succes ermee!
     

Deel Deze Pagina