ff een vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Prisjuh, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal,
    ik heb een vraagje ik heb nu al een week of 5 last van mijn linkerbil trekkend naar me been erg irritant hebben hier meer mensen last van..ik heb het vooral met zitten en lopen als ik lig heb ik nergens last van...maarja om nou nog 24 wkn te gaan liggen is ook niet echt een optie haha maar heeft dit eventueel met zwangerschap te maken??
    hoop dat iemand me er wat over kan vertellen...

    liefs Prisjuh
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Als je het gevoel hebt dat er als het ware een soort pijnlijke snaar over je bil naar beneden loopt, dan zou dat ischias (een zenuw die wat geirriteerd is) kunnen zijn. Dat schijnt regelmatig voor te kunnen komen bij zwangerschap. Niet ernstig maar wel pijnlijk.

    Hopelijk is het snel over meid!
    Liefs,
    Anouk.
     
  3. thz anouk dat zou best eens kunnen dat heb ik wel vaker gehad maar toen zat de pijn alleen in mn rug...ik zelf dacht eerst doordat mensen dat zeiden misschien bekkenpijn maar das wel erg vroeg toch??
    maar thx voor reactie

    liefs Prisjuh
     
  4. goedemorgen allemaal nou de klachten worden er maar niet minder op...maar morgen moet ik naar de gyn dus zal de klachten ff bij haar voorleggen maar van dg tot dag lijken de klachten alleen maar meer te worden ik doe wel gewoon van alles maar voel het constant behalve als ik lekker lig te slapen.....dus benieuwd morgen weet ik denk ik meer...en morgen weer een echo joepie ben vind ik altijd wel weer prettig....nu voor het eerst 5wkn tussen me controles en normaal 2a3 weken....

    liefs Prisjuh ;)
     

Deel Deze Pagina